X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בחברת D&A מעריכים כי בתקופה הקרובה יירכשו מספר שלדים בורסאיים - במטרה למזג אותם עם חברות טכנולוגיה ישראליות המעונינות ב"אקזיט" מהיר ובכניסה מיידית אל הבורסה
▪  ▪  ▪

סכסוך משפטי בהיקף של כחמישה מיליון דולר הסתיים לאחרונה בעסקה סיבובית מעניינת, ובפשרה שהפכה את איש העסקים, שוקי הרשקוביץ, לבעל 80% ממניות חברת ארית מדיקל.
שלמה אברמוביץ', מחברת המידע הטכנולוגי דולב את אברמוביץ' (D&A), סבור כי המהלך האחרון של הרשקוביץ מבשר על פתיחת עונת ה"מיזוגים במהופך" בבורסה הישראלית.
"מיזוג במהופך" - הוא מושג שמשמעותו רכישת שלד בורסאי (חברה הרשומה בבורסה שאין לה כל פעילות עסקית) והכנסת תוכן לתוכו - כלומר מיזוג של חברה פרטית בעלת פעילות עסקית (בעיקר חברת טכנולוגיה) לתוך השלד. בכך הופכת החברה הפרטית לחברה הנסחרת בבורסה.
"מיזוג במהופך" מקצר הליכים של הנפקת חברות בבורסה בצורה הפורמלית, הכוללת הפצת תשקיף, גיוס חתמים וביצוע מכרז.
אברמוביץ' מעריך כי בתקופה הקרובה יירכשו מספר שלדים בורסאיים נוספים, במטרה לבצע מיזוגים במהופך עם חברות טכנולוגיה ישראליות המעונינות ב"אקזיט" מהיר ובכניסה מיידית אל הבורסה.
הרשקוביץ, תושב נהריה, המוכר גם כ"המשקיע השקט מהצפון", מנהל בימים אלו מו"מ על רכישת שלד בורסאי נוסף ומתכנן בתוך כחודשיים מספר מיזוגים מעוררי עניין, שצפויים "לחמם" את שוק המניות בכלל, ואת שוק ההיי-טק הישראלי בפרט.
העסקה הסיבובית שיזם הרשקוביץ, בסיוע עו"ד ויקטור תשובה, כללה את סיום הסכסוך המתמשך בין ארית תעשיות לבין איש העסקים יואב צוקרמן.
הסכם הפשרה קבע, כי צוקרמן יעביר לארית תעשיות 339 אלף ממניות ארית מדיקל ותשלום של 70 אלף שקל. בד בבד נחתם הסכם מקביל, שאיפשר להרשקוביץ לרכוש מארית תעשיות את רוב מניות ארית מדיקל.
לדברי אברמוביץ', סיום הסכסוך מכשיר את מהלכי המיזוג אותם מתכנן הרשקוביץ מזה זמן רב, ויאפשר מיזוג ראשון מבין כמה מיזוגים במהופך אותם מתכנן הרשקוביץ בחודשים הקרובים.

תאריך:  30/05/2004   |   עודכן:  30/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
כך אומר הערב ערפאת בראיון לערוץ 10; על דחלאן: אני שומר לו תפקיד ל"יום שאחרי"; מדגיש: אין סיבה שאפנה את מקומי לדור הצעיר; טוען: הרשות סיכלה 34 פיגועים ב-7 השבועות האחרונים
גל ברגר
הארגון "ג'אמע" - החזית האיסלמית של ההתנגדות העירקית - קיים, כך מסתבר, כמה חודשים, אך רק היום הוכרז עליו בפומבי; בהודעת הארגון נאמר: נשים קץ לחלומות הכובשים ונכרה את קברם; "האמריקנים באו הנה כדי למחוק הזהות העירקית האיסלמית"
אלונה קורן
מחירי הבנזין יעלו לרמה של כ-5 שקלים לליטר ברחבי הארץ ולכ-4.3 שקלים באילת
גל ברגר
הכוויתים הקימו קרן תרומות למשפחות חיילי צבא ארה"ב וכוחות הקואליציה; שגריר כווית לשעבר תרם בסוף השבוע 3.5 מיליון דולר למטרה זו; פובליציסט כוויתי: פגיעה בכוחות האמריקנים, כמוה כפגיעה בכווית
נועם שרביט
העמותה דורשת לחייב את הממשלה לטפל במאות אתרי פסולת הנטושים ברחבי הארץ ממטולה ועד אילת; טוענת: ההזנחה הפושעת של שרי האוצר, הפנים, הסביבה, התשתיות נציב המים ומינהל מקרקעי ישראל, הביאו את הזבל באתרי הפסולת לסכן את עתודות המים ובריאות הציבור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il