X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עשהאל אחראי בסופר-פארם להשקעה גדולה בתשתית, החלפת מערכות המחשב, בניית מערכות תגמולים בחנויות והחלפת כל קו הפרסום
▪  ▪  ▪

איגוד המפרסמים בישראל בחר (יום ב', 31.5.04) ביאיר עשהאל, סמנכ"ל השיווק והסחר של סופר-פארם, כאיש השיווק של חודש מאי.
מהאיגוד נמסר, כי יאיר עשהאל מועסק למעלה מ-3 שנים בסופר- פארם. הוא האיש שמאחורי הפעילות השיווקית המעמיקה בתקופת המיתון שכללה השקעה גדולה בתשתית, החלפת מערכות המחשב, בניית מערכות תגמולים בחנויות והחלפת כל קו הפרסום.
בתקופה זו פרץ המותג הפרטי לייף לתחומים חדשים כמו: תרופות ללא מרשם, ויטמינים ומכשור רפואי. הסיסמה: "קפיצה קטנה לחו"ל" שליוותה את החברה משך שנים הוחלפה בסיסמה חדשה: "כבר מרגישים יותר טוב". מחזור המכירות של סופר-פארם הסתכם ב-2003 בכ-2 מיליארד ש"ח והמחזור הצפוי ל-2004 הוא 2.2 מיליארד ש"ח.
"אני מאמין שהמותג הפרטי שלנו, לייף, צריך להיות אחר משאר המותגים הפרטיים בארץ. הוא צריך להגיע לרמה של מותגים מפורסמים ולא להיות רק מותג שה-USP שלו הוא מחיר. חומרי הגלם שבהם אנחנו משתמשים הם מאיכות גבוהה, דבר שגורם למותג הפרטי להיות יקר יותר ממותגים פרטיים אחרים. אנחנו מחפשים קודם את האיכות ואחר כך את התמורה לכסף", מסר עשהאל.
מנתוני סופר-פארם עולה, כי לייף תופס נתח שוק של בין 11%-14%. במוצרי שיזוף הגיע לייף תוך שנה לנתח שוק של 20%, בתחום התרופות נגד צינון ושפעת הגיע לנתח של 25%.
"המותג לייף כולל כיום קרוב ל-200 מוצרים שונים, בעבר היה פרוש על פני הרבה קטגוריות והחלטנו שהמותג הפרטי יתכנס מהמקומות הרחוקים אליהם התפרס ויתמקד בתחומי הליבה כחלק מהאסטרטגיה הכללית של התמקדות בתחומים אלה.
גם במועדון הלקוחות 'לייפסטייל' החלטנו שלא להרחיב אותו מעבר ל-250 אלף החברים שיש בו היום, אנו עושים זאת כדי שההטבה שאנחנו נותנים לחבר המועדון תהיה משמעותית, דבר שלא היינו יכולים לעשות עם פי שניים או שלושה חברים. לייף סטייל מהווה כיום 25% ממחזור המכירות של סופר-פארם", דברי עשהאל.
יאיר עשהאל, בן 44, בעל תואר ביחסים בינלאומיים באוניברסיטה העברית, עבד תשע שנים בשטראוס בחטיבת המכירות, ניהל את טויס אר אס והיה אחראי על המיזוג של היפרטוי לתוכה.

תאריך:  31/05/2004   |   עודכן:  31/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
תוכנית ריאליטי חדשה בערוץ הכבלים הבריטי UKTV בה יוכלו הצופים בבית להתבונן בצבע המתייבש על הקיר; התוכנית אף תלך צעד קדימה ותאפשר לצופים... לבחור את הצבע בו יצבע הקיר
נועם שרביט
7 שופטים שהיוו את דעת הרוב, התעקשו לפרש את המילה 'יהודי' בחוק השבות, גם כמי שטרם היה יהודי כשעלה לישראל; נדחה מועד ההחלטה בעניין תקפות גיור רפורמי וקונסרבטיבי שנערכו בישראל לעניין חוק השבות
הדר פרבר
בעיית השמנת יתר בולטת בקרב הצעירים באירופה בשנים האחרונות והיא עולה כסף רב למדינה, כך טוענים בוועדת הבריאות בבריטניה
אלונה קורן
ההפרשות לחובות מסופקים ירדו בשיעור חד של 22%; התשואה על ההון העצמי זינקה לרמה של 15.2%; יחס הלימות ההון עלה ל-10.8%
הדר פרבר
השאיפה - להפוך את ההפנינג למסורת אשר תמריץ סטודנטים להוביל שינוי חברתי וליזום שיתוף עם אוכלוסיות הזקוקות לחיזוקים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il