X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השקת המותג היא מהלך משלים לתוכנית המיפנה והשינויים האסטרטגיים שהטמיעה החברה בשנתיים האחרונות; תהליך המיתוג החדש מבוסס על פשטות; הסיסמא החדשה: "פלאפון. לא רק מדברים"; קמפיין ההשקה יעלה מחר בעיתונות, טלוויזיה ושילוט חוצות
▪  ▪  ▪

חברת פלאפון משיקה היום (יום ב', 31.5.04) את מותג פלאפון החדש. השקת המותג היא מהלך משלים לתוכנית המיפנה והשינויים האסטרטגיים שהטמיעה החברה בשנתיים האחרונות, שינויים אשר החזירו את חברת פלאפון לרווחיות ולעמדת השפעה בזירה תחרותית ורוויה.
"אנו רואים בהשקת המותג החדש של פלאפון צעד אסטרטגי חשוב, אשר משלים את השינויים המבניים בכל תשתיות החברה ובכל המערכות התפעוליות שלה", אומר מנכ"ל פלאפון, יעקב גלברד ומוסיף: "ההשקה של המותג נועדה לחבר את לקוחותינו באופן מושלם וכולל לעולם הערכים החדש אשר יצרנו בפלאפון. הבנו כי זו לא חוכמה רק לשנות - צריך באמת להשתנות. לכן ערכנו קודם כל את השינויים המבניים, לרבות שינויי מתודולוגיה ושפה פנימית ורק לאחר השלמתם פנינו לביצוע השלב האחרון - המיתוג".
"במשך השנתיים האחרונות עברה פלאפון שינוי מהותי, במטרה להבטיח לכל לקוח את השירות הטוב ביותר והיעיל ביותר. במסגרת זו בוצעה מהפיכה שירותית במעבר משירות לקוחות לשירות רגשי. השקענו עשרות מיליוני דולרים בהרחבת תשתיות ושידרוג הרשת לטכנולוגית X1 CDMA. כמו כן, הושקו פלטפורמות שירותי ערך מוסף מתקדמות".
גיל שרון, המשנה למנכ"ל פלאפון, מסר כי השקת המותג החדש היא צעד משלים להשקת מותג הצעירים Esc: "כשהשקנו את מותג Esc יצרנו אג'נדה חדשה בשוק הסלולר והפכנו להיות מובילי זירת ה-Mobile Entertainment. פלאפון תמשיך מעתה לפעול בעבודה דואלית של שני מותגים: מותג לזירת ה-Entertainment ומותג לזירת מחפשי הערך. המאפיין העיקרי של המותג הוא פשטות.
ממחקרים רבים שערכנו בשנה החולפת בקרב קהלים שונים, התברר לנו כי פשטות היא ערך נחשק בעיני הלקוחות. בעולם כל כך מורכב ומרובה אפשרויות, פשטות ושכל ישר הינם מצרך מבוקש. גם בעולם גוברת המגמה לעבור לפתרונות ומסרים פשוטים יותר ללקוחות. חברות כמו t-mobile, Kyocera וחברות נוספות כבר אימצו ערך זה בכל פעילויותיהן".
שרון מוסיף כי "גילינו כי קיימת אוכלוסייה גדולה מאוד של לקוחות מחפשי ערך, שהם צרכנים מנוסים, נבונים ומתוחכמים, והפוטנציאל לחברה הממקדת מסרים לקהל זה הוא גבוה מאוד".
ניר שטרן, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, אמר: "תהליך המיתוג של פלאפון מבוסס קודם כל על פשטות, וגרעין המותג הוא הכוח שבפשטות. הפשטות תתבטא קודם כל בקשר שבין החברה ללקוחות בכל רגע נתון, החל מהחשבוניות והתכתובות ועד לשירות על כל רבדיו. נציע ללקוחות פתרונות פשוטים שיאפשרו להם לעשות ולממש דברים שהם באמת רוצים בקלות רבה יותר ובפחות מאמץ".
ערכי המותג שהגדירה פלאפון: פשטות, הוגנות, גמישות והעצמה. "ערכים אלה יבואו לידי ביטוי בכל שטחי הפעילות והעשייה של פלאפון", אומר שטרן ומוסיף: "השקת המותג החדש תלווה בתוכניות שידרוג של המכשירים ושל המסלולים בהם נמצאים הלקוחות, לצד המשך פיתוח והטמעה של טכנולוגיות חדשות. המהלך יושג על-ידי השקה של מיגוון רחב של שירותי ערך מוסף ותכנים ייחודיים, לצד הצעה ללקוחות לבחירה של מכשירים חדשים מתוך מגוון גדול של מכשירים. במקביל יושקו מגוון מסלולים חדשים המותאמים לצורכי הלקוח".
במסגרת השקת המותג החדש, תצא בקרוב פלאפון במהפיכה נוספת להתאמת מסלול החיוב של כל לקוח, כך שמסלול זה ישודרג ביוזמת החברה.
גיל שרון אומר כי המדובר בתוכנית חדשנית, ראשונה מסוגה בעולם הסלולר בישראל, שתיחשף לכל הלקוחות בתוך מספר שבועות. בנוסף, מבטיחה החברה להשיק שירותים חדשניים לקבלת מידע זמין בדיבור, תוך שימוש בחיוג לפורטל קולי או הקלקה פשוטה ב-SMS, אפשרות לגלישה סלולרית מהירה בכל מקום, ובעתיד הקרוב השקה של וידיאו בפס רחב.
לצורך התיקשור של השינוי במותג פלאפון, יצרה החברה, בשיתוף עם משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, שפה חדשה המעבירה את ערכי המותג. "זוהי שפה המבוססת על דיאלוג חופשי בין החברה ללקוחות, במטרה שירגישו כי פלאפון היא בן אדם ולא רק חברה מסחרית", כך נמסר מהחברה.
עוד נמסר, כי הדיאלוג בנוי על ערכי אישיות המותג: מבטיח ומקיים, נעים ורגוע ולא לוחץ, ממליץ ומסביר ולא דוחף, תמציתי ובהיר ללא שום סירבול, מפשט ומאמין במה שהוא מוכר, לא מנסה להצחיק אך מדבר עם חיוך.
לצורך כך נבחרה סיסמא חדשה: "פלאפון. לא רק מדברים", ונבנתה שפה ויזואלית העושה שימוש בצבע כחלחל, אשר אמורה להעביר תחושה כללית של אמינות, בסיסיות, ראשוניות וריאליזם, המשולבת באווירה צילומית עכשווית בסגנון "ריאליטי לוק", המתארת רגעים יומיומיים לא מבויימים של דמויות שקל להזדהות ולאהוב אותם.
הפרסומות של פלאפון נבנו כך שידברו בגובה העיניים לקהל הצרכנים ויהיו - פשוטות - כותרות ברורות, מילים בגובה העיניים. "בלי התחכמויות, בלי בולשיט. פשוט", כך נמסר מהחברה.
קמפיין ההשקה להצגת מותג פלאפון החדש יעלה מחר (יום ג', 1.6.04) בפעילות פרסומית רחבה הכוללת מודעות בעיתונות, שני סרטוני טלוויזיה ושילוט חוצות. בשלטי החוצות יוצגו שירותים משופרים שפלאפון מציעה ללקוחותיה כחלק מתהליך השינוי שעוברת החברה, תחת הסלוגן "לא רק מדברים", במגמה להציג גם את המעשים שנעשו בחברה, כגון: הגדלת מערך שירות הלקוחות, הרחבת השיחות בחו"ל והיערכות להפעלת שירותי הדור השלישי.

תאריך:  31/05/2004   |   עודכן:  31/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
בשב"ס תולים את האיסור על העציר המינהלי להתייחד עם אשתו, על-אף שהוא נפגש עימה מידי שבוע, בהתנגדותם של גורמי הביטחון; פדרמן יעתור כנראה לביהמ"ש; מקורביו: הסכנה היחידה היא שייוולד להם ילד; המחוזי ידון היום שוב בשאלת מעצרו
יפעת גדות
יוזם הביקור אמר כי בואה של קבוצת התיירים הגדולה יגביר את ההבנה ברחבי אירופה ואסיה למאבק ישראל למען הביטחון והשלום
עומר כרמון
משרד החוץ האירני: "אנו רואים בהזמנת אלמנת השאה צעד בלתי מתקבל על הדעת, אשר יש לו השפעות שליליות על קשרי שתי המדינות"
מיכאל דבורין
החברה מדווחת היום על תוצאותיה לרבעון הראשון של שנת 2004; מן הדוח עולה כי הכנסות החברה ברבעון זה הסתכמו בכ-715 מיליון ש"ח, גידול של כ-9 מיליון ש"ח לעומת הרבעון המקביל אשתקד
רנית נחום-הלוי
חברי הכנסת יבהירו ליו"ר הכנסת כי אם אין בכוונתו לסור מעמדתו הם יפנו לבג"צ; מ"מ היועצת המשפטית לכנסת: החלטת יו"ר הכנסת - קטגורית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il