X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סוכנות הידיעות המצרית: "ישראל הסכימה להפסקת החיסולים"; שרון שוחח עם מובארק; סילבן שלום יוצא ביום ה' לקהיר; יובל שטייניץ: "המצרים נותנים לנו ולפלשתינים לשתות אחד לשני את הדם"
▪  ▪  ▪

שר הביטחון, שאול מופז, אמר אמש (יום ב', 31.5.04) בישיבת ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, כי כמות גדולה של מטולי RPG משופרים מתוצרת התעשייה הביטחונית המצרית הוברחה לרצועת עזה.
לדבריו, מרבית אמצעי הלחימה שהוברחו באמצעות המנהרות לרצועת עזה היו מתוצרת אירנית: מאות קלצ'ניקובים, פצצות מרגמה ואלפי כדורים. "היתה כוונה להעביר קטיושות, אולם הן עדיין ממתינות בסיני ולא הועברו", אמר שר הביטחון.
יו"ר הוועדה, ח"כ יובל שטייניץ (ליכוד), האשים את מצרים בחוסר מעש למניעת ההברחות ואף בסיוע לכך: "המצרים נותנים לנו ולפלשתינים לשתות אחד לשני את הדם", אמר.
הסכם הפסקת אש
סוכנות הידיעות המצרית דיווחה (יום ב', 31.5.04), כי הושג הסכם עקרונות להפסקת אש בין ישראל לרשות הפלשתינית.
לדבריה, הסכימה ישראל להפסיק את "ההפצצות והחיסולים" בשטחי הרשות הפלשתינית בתמורה להפסקת הטרור הפלשתיני. יו"ר הרשות הפלשתינית, יאסר ערפאת, הסכים לפעול מיידית בקרב הארגונים הפלשתינים להגעה להסכם חדש להפסקת אש.
בקרוב צפויים הארגונים הפלשתינים להגיע לשיחות בקהיר כדי להסכים על תנאי הפסקת האש. ראש ממשלת ישראל, אריאל שרון, הסכים כמחווה של רצון טוב, להיפגש עם ראש הממשלה הפלשתיני, אחמד קריע (אבו עלא).
על-פי הדיווח, ראש ממשלת ישראל, אריאל שרון, ויו"ר הרשות הפלשתינית אישרו את עקרונות התוכנית. שרון הודיע כי הוא מוכן ליישם מייד את הנסיגה הישראלית מרצועת עזה וביקש מראש המודיעין המצרי, הגנרל עומר סולימאן, למסור לנשיא מצרים, חוסני מובארק, כי יעשה כל מאמץ ליישם את תוכנית 'מפת
הדרכים'.
סוכנות הידיעות מדווחת, כי ארה"ב, בריטניה, צרפת, גרמניה ומדינות נוספות, הביעו את תמיכתן בתוכנית המצרית והבטיחו לסייע לכוחות הביטחון הפלשתינים בשמירת הביטחון ברצועת עזה לאחר הנסיגה הישראלית.
שרון שוחח עם מובארק
ראש הממשלה, אריאל שרון, ונשיא מצרים, חוסני מובארק, שוחחו אמש בטלפון (יום ב', 31.5.04), ודנו בהצעותיו של הנשיא המצרי. השניים סיכמו כי שר החוץ, סילבן שלום, ייפגש בעוד שלושה ימים עם מובארק בקהיר. כמו כן, הוחלט להקים ועדה משותפת לקידום יחסי שתי המדינות.
מובארק: "משקיפים בלבד"
בראיון לתחנת הטלוויזיה של רומניה, אישר הנשיא מובארק (יום ב', 31.5.04) כי הסכים לשלוח בין 150-200 קציני משטרה מצריים שיאמנו את כוחות הביטחון הפלשתיניים ברצועת עזה, כדי שיוכלו לשמור בה על הביטחון לאחר הנסיגה הישראלית.
מובארק הדגיש, כי אין בכוונתו לשלוח חיילים לרצועת עזה. קציני המשטרה עשויים להישאר ברצועה לאחר הנסיגה הישראלית, בתור "משקיפים".

תאריך:  31/05/2004   |   עודכן:  20/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
דוח נציב הקבילות במס הכנסה המתפרסם היום חושף שורה של מעשים בלתי כשרים של העובדים, כפי שבאו לידי ביטוי בתלונות שהוגשו כנגד חלק מהם בשנה החולפת; מסתבר כי במס הכנסה יש מי שנותן פרוטקציות לחברים, מזייף אישורים לטאבו, ממליץ לתת דיווח שקרי ועוד ועוד
ענבל אביב
בשעות היום, תעלה מחיר דקת שיחה ברשת בזק 12.4 אג' (כולל מע"מ), במקום 13 אג'; בשעות הערב והלילה, בסופי שבוע ובחגים, המחיר יהיה 5.2 אג' (כולל מע"מ) לדקה - במקום 5.5 אג'
גל ברגר
המועמד הפוטנציאלי להחליפו: ראש המודיעין המצרי, הגנרל עומר סולימאן; גורמים מצרים יודעי דבר: חילופים בהיקף נרחב בממשלה ובדרג מושלי המחוזות כבר בחודש הבא
גלית יצחק
פרטנר תקשורת השיקה את השירות 'מצלמות תנועה' המאפשר קבלת תצוגה ויזואלית של מצב התנועה בנתיבי איילון, ממחלף הרצליה בצפון עד מחלף חולון בדרום; השירות מאפשר תצפית דו כיוונית של נתיבי הנסיעה
הדר פרבר
נתונים אלה ועוד ייחשפו מחר בכנס שייערך באונ' בן-גוריון בעקבות מחקר שבוצע במחלקה לעבודה סוציאלית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il