X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בנק הפועלים רשם את הרווח הגבוה ביותר בענף - 513 מיליון שקל; לאומי הציג זינוק חד של 170% ברווחים; בדיסקונט נמשכת מגמת הרווחיות לאחר תקופה ארוכה של הפסדים; ירידה בהפרשות הבנקים לחובות מסופקים
▪  ▪  ▪

חמשת הבנקים הגדולים השלימו היום (ב', 31.5.04) את פרסום הדוחות הכספיים לרבעון הראשון של השנה (ראו קישורים). הבנקים הציגו ברבעון החולף שיפור ניכר בכל הפרמטרים. זאת בשל השיפור במצב המשק, שגרם בין היתר לשיפור במצבם הפיננסי של הלווים.
בנק הפועלים רשם את הרווח הגבוה ביותר בענף - 513 מיליון שקל. המדובר בזינוק של 75% בהשוואה לרווח ברבעון המקביל אשתקד. הפרשות הבנק לחובות מסופקים ירדו בשיעור חד של 22%. התשואה על ההון העצמי זינקה לרמה של 15.2%. יחס הלימות ההון (יחס הון לרכיבי סיכון) עלה ל-10.8%. היחס המינימלי הנדרש על ידי בנק ישראל הוא 9%.
בנק לאומי רשם את השיפור הגדול ביותר ברווחיות. הרווח הנקי ברבעון זינק ב-170% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, והסתכם ב-461 מיליון שקל. הפרשות הבנק לחובות מסופקים גדלו בכ-5%. הבנק הציג תשואה נאה של 13.5% על הונו העצמי, יחס הלימות ההון הגיע ל-10.8%.
בנק דיסקונט, השלישי בגודלו בענף, הציג היום רבעון נוסף של רווחיות - בהשוואה לתקופה ארוכה של הפסדים שנמשכה עד לפני כשנה.
דיסקונט הציג רווח רבעוני של 121 מיליון שקל - לעומת הפסד של 125 מיליון שקל ברבעון הראשון של שנת 2003. הרווח ברבעון משקף תשואה נאה של 8.4% על ההון העצמי של הבנק. התוצאות של דיסקונט בולטות במיוחד בשל העובדה שהבנק ביצע הפרשה חד פעמית של 85 מיליון שקל לתוכנית פרישת עובדים
הפרשות הבנק לחובות מסופקים הסתכמה ברבעון הראשון של השנה ב-163 מיליון שקל, שמהווים 19% מרווחי המימון. זאת לעומת הפרשה לחובות מסופקים בהיקף של 167 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, המהווים 21.7% מרווחי המימון שלו ברבעון הראשון של 2003.
הבנק הבינלאומי הכפיל את רווחיו ברבעון הראשון בהשוואה לרבעון האחרון של 2003. הרווח הנקי ברבעון הסתכם ב-49 מיליון שקל. הבנק רשם ירידה של כ-11% בהפרשות לחובות מסופקים. יחס הלימות ההון של הבנק עלה ל-10.7% והתשואה על ההון העצמי עלתה ל-5.7%.
בנק המזרחי רשם עלייה של 58% ברווחיו ברבעון הראשון לרמה של 98 מיליון שקל. עם זאת, בנטרול פריטים טכניים מדובר בעלייה של 13% ברווח בהשוואה לרבעון המקביל. הבנק הציג תשואה של 10.5% על הונו העצמי ורשם ירידה של 14% בהפרשה לחובות מסופקים.

תאריך:  31/05/2004   |   עודכן:  31/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
עמותת 'אחת מתשע' פנתה לאקדמיה ללשון בדרישה להחליף את המונח 'כריתת שד'; נפגעת סרטן שד: "כששמעתי מהרופא את המילה כריתה, דמיינתי תמונה של גרזן ועצים גדועים"
נועם שרביט
את הבקשה הגישה הסניגוריה הציבורית, הטוענת כי נגרם עיוות דין לדניס אייזן, שהורשע בהריגת בנו הפעוט; פרופ' היס קבע, כי הפעוט מת משבר בגולגולת, אולם שתי חוות דעת אחרות קובעות: הוא מת ממחלת לב
עומר כרמון
סוכנות הידיעות המצרית: "ישראל הסכימה להפסקת החיסולים"; שרון שוחח עם מובארק; סילבן שלום יוצא ביום ה' לקהיר; יובל שטייניץ: "המצרים נותנים לנו ולפלשתינים לשתות אחד לשני את הדם"
מיכאל דבורין
דוח נציב הקבילות במס הכנסה המתפרסם היום חושף שורה של מעשים בלתי כשרים של העובדים, כפי שבאו לידי ביטוי בתלונות שהוגשו כנגד חלק מהם בשנה החולפת; מסתבר כי במס הכנסה יש מי שנותן פרוטקציות לחברים, מזייף אישורים לטאבו, ממליץ לתת דיווח שקרי ועוד ועוד
ענבל אביב
בשעות היום, תעלה מחיר דקת שיחה ברשת בזק 12.4 אג' (כולל מע"מ), במקום 13 אג'; בשעות הערב והלילה, בסופי שבוע ובחגים, המחיר יהיה 5.2 אג' (כולל מע"מ) לדקה - במקום 5.5 אג'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il