X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הגישה הנרטיבית היא גישת התערבות טיפולית וקהילתית המאמינה ברב-אמת; בטיפול הנרטיבי מאמינים כי יש רב-סיפורים לכל אירוע, ולכן בטיפול חושפים סיפורים מועדפים על מי אנחנו, איך אנו רוצים לחיות את חיינו וכו' - ודרכם מתמודדים עם הבעיות ופותרים אותן
▪  ▪  ▪

כנס נרטיבי ראשון מסוגו בישראל, יתקיים במכללה האקדמית תל-חי ב-20-21 ליוני. את הכנס מארגן החוג לעבודה סוציאלית, בראשו עומדת ד"ר עתליה מוסק.
בכנס ישתתפו אנשי מקצוע שונים מכל הארץ: פסיכולוגים, מטפלים משפחתיים, עובדים סוציאליים, מרפאים בעיסוק, יועצים חינוכיים, עובדי קהילה, מורים ועוד.
הכנס נקרא "שותפות בחיבור סיפורים מועדפים" ויתקיימו בו מגוון פעילויות, הרצאות, סדנאות והצגות שישתפו את המשתתפים בחוויה ייחודית של הגישה.
בין הנושאים שיועלו בכנס: יישומים טיפוליים, עבודה קהילתית, הקול הנשי, שיקום, התמודדות עם אובדן, התמודדות עם מחלות ומוגבלויות, עבודה עם קהילות ואוכלוסיות שקולן לא נשמע, כלים אומנותיים ועוד.
הגישה הנרטיבית
הגישה הנרטיבית היא גישת התערבות טיפולית וקהילתית שפותחה על-ידי מייקל וייט (אוסטרליה) ודויד אפסטון (ניו-זילנד), המבוססת על גישות פוסט-מודרניות והבניה חברתית, המאמינה ברב-אמת, כלומר, שהחיים מעוצבים בסיפורים שנוצרים על-ידי אינטראקציות שלנו עם אחרים ומושפעים מהרקע החברתי-תרבותי בו אנו נמצאים.
בטיפול הנרטיבי מאמינים, כי יש רב-סיפורים ולא רק סיפור אחד מוגבל, מצומצם, לכל אירוע, ולכן בטיפול חושפים סיפורים מועדפים על מי אנחנו, איך אנו רוצים לחיות את חיינו וכו' - ודרכם מתמודדים עם הבעיות ופותרים אותן.
בין עקרונות השיטה: יחס מכבד הנובע מטשטוש היררכיות ושיתופיות בין אנשי מקצוע, ראייה המחפשת את הידע והמיומנויות המצויות בצל ושאיננה מתמקדת בפתולוגיה או בתוויות, חשיפת שיח חברתי, תפיסות, אמונות ויחסי כוח בבסיסן של קשיים ובעיות.

תאריך:  01/06/2004   |   עודכן:  01/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
בין המועמדים לשחרור: ארבעה אסירים ירדנים 'עם דם על הידיים'; הגעת המשלחת הירדנית מתאפשרת בעקבות מגעים בדרג שרי החוץ - שלום ואל-מועשר; טרם התקבל אישור ישראלי לדיווח בעיתון הערבי
גלית יצחק
כך עולה ממחקר שפורסם בחדשות ה-BBC; חוקרים ציינו כי מסתמנת עלייה בנטייה לקחת סיכונים; במהלך שנת 2003 נרשם גידול של 20% בהידבקות בנגיף האיידס בבריטניה
ענבל אביב
רונית קן, ראש המינהל לסחר חוץ: "מערך הנספחים הכלכליים עומד לרשות התעשיה בסיוע וזיהוי הזדמנויות עסקיות ואיתור שותפים לפעילויות בינלאומיות"
עומר כרמון
עליה בתפוצת העיתונים בארצות המתפתחות - ירידה במפותחות; סין - העליה הגדולה ביותר; הנורבגים - קוראי העיתונים האדוקים ביותר; מגמות בולטות: מעבר לצבע בעיתונות המודפסת ופתיחת אתרי אינטרנט
רנית נחום-הלוי
את הדברים אומר ח"כ טיבי על רקע דיון שהתקיים בוועדת הכספים של הכנסת בנושא אי קליטת ערבים לבנק; דוד קליין, בתגובה הבטיח לו להתחיל בקליטת עובדים ערביים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il