X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פרץ אף קרא לרה"מ לפטר את נתניהו; את הדברים אמר פרץ בכנס זכויות האדם במכללה האקדמית ר"ג, בעקבות החלטתו של נתניהו להעביר את תשלומי הפנסיה רק למשפחת בן-ישי, ששכלה בשבת האחרונה את בנה בשכם
▪  ▪  ▪

יו"ר ההסתדרות, חבר הכנסת עמיר פרץ, יצא היום (ג', 1.6.04) במתקפה חסרת-תקדים על שר האוצר: "נתניהו יצר מדיניות שפלה לפיה: 'או שמתים בקרב או שמתים מרעב'". את הדברים אמר פרץ בכנס זכויות האדם שהתקיים במכללה האקדמית רמת גן. הרקע למתקפה: החלטתו של שר האוצר להעביר את תשלומי הפנסיה רק למשפחת בן-ישי, ששכלה בשבת האחרונה את בנה בשכם.
"במשך חודשים רבים הוא מתעלם ממצוקתם של עשרות אלפי משפחות שלא קיבלו שכר", רטן פרץ. "הוא אינו מסוגל להבין את הערכים הבסיסיים ביותר של רגישות אנושית. נתניהו מונע מכוונות פופוליסטיות בלבד. הוא לא קלט את המסר שיצא ממשפחת בן-ישי, שלא ביקשה רחמים או צדקה, אלא אך ורק את המגיע לה בצדק, כתמורה לעבודה רבת-שנים.
עובד אינו צריך להתפרנס מחסדיו של שר האוצר אלא מהתמורה המגיעה לו על עבודתו. נתניהו מתנהג ביהירות פטרנליסטית ומתעמר בציבור. צריך להניח למשפחה באבלה הכבד".
פרץ אף קרא לראש הממשלה להפסיק את כהונתו של נתניהו כשר האוצר. לדבריו "נתניהו אינו כשיר למלא את תפקידו, בהיעדר תכונות אנושיות בסיסיות הדרושות למילוי תפקיד ציבורי במדינת ישראל".
הוריו של רס"ן שחר בן-ישי, מפקד פלוגה בצנחנים אשר נהרג בשבת בפעילות צה"ל במחנה הפליטים בלאטה הסמוך לשכם [ראו קישור], לא קיבלו את הפנסיה שלהם במשך חצי שנה בשל המשבר ברשויות המקומיות, ונקלעו לקשיים כלכליים. רק לאחר מותו של הבן, הוחלט היום באוצר להעביר לחשבונם 20 אלף שקל.

תאריך:  01/06/2004   |   עודכן:  02/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
ההצעה של ח"כ ד"ר לאה נס, עברה בקריאה ראשונה; מטרת הצעת חוק זו היא לשלול את האפשרות של הוספה של מים או כל חומרים אחרים לבשר; ח"כ נס: "בדיקות שנערכו מגלות כי כמות המים המוזרקת לבשר בישראל חורגת בשיעור ניכר"
ענבל אביב, הדר פרבר
"סקצ'רס", הטוענת כי השקיעה בהפקת הקמפיין 750 אלף דולר, טוענת בעתירה כי הפסילה מזיקה לה משום שהעיתוי בו הן היו אמורות להיות משודרות - תחילת הקיץ, עומד להתפספס; הפרסומת נפסלה בשל "מסר בוטה, עם אלימות ורמיזות מיניות"
גל ברגר
בתפקידו השני שימש אבו עקר כראש סניף אגודת הצדקה אל-אחסאן, שכספיה הוחרמו במהלך פעולת צה"ל בחודש פברואר; הוא עמד בקשר רציף עם מפקדת הארגון בדמשק ושילח מחבלים מתאבדים לפיגועים בישראל
ענבל אביב
העתיקות נתפסו בפשיטה של המשטרה אצל סוחר עתיקות ערבי כבן 70 באזור חברון, אשר טען כי ילדיו מצאו את הפריטים ואין לו קשר לדברים; ברשות העתיקות מעריכים, כי העתיקות נלקחו מקברים ואתרים ארכיאולוגים באזור יהודה
ענבל אביב
האפסנאי, פדופיל מוכר למשטרה, נהג לסמם את הנערים, להרביץ להם עד שלא יוכלו להתנגד ואז לבצע בהם מעשי סדום ומעשים מגונים; הסיפור התגלה, כאשר המשטרה ערכה חיפוש אחר סמים בביתו של נער בן 17 וגילתה במקום יומן שניהל הנער בו כתב על טראומה מינית קשה שעבר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il