חברת פרטנר תקשורת יוצאת, זו השנה החמישית, בשיתוף פעולה עם פסטיבל הקולנוע ירושלים, במסגרתו תיערך תחרות פרטנר לסרטים קצרים, נושאת פרסים. התחרות תלווה בקמפיין פרסומי בטלוויזיה ובעיתונות, החל ממחר (יום ה', 3.6.04) תחת הסיסמא: "One Shot One Minute".
התחרות מזמינה את הקהל להגיש לתחרות סרט עלילתי, דוקומנטרי או אנימציה. על הסרט להציג בשוט אחד במשך דקה נקודת מבט ייחודית על חיי היוצרים או סביבתם.
ועדת מיון שתמונה על-ידי הפסטיבל, תצפה בכל הסרטים שיגיעו באמצעות הדואר עד ל-1 ביולי. לקראת פתיחת הפסטיבל ייבחרו עשרת הסרטים שיעלו לשלב הגמר ויתמודדו בתחרות. הסרטים הנבחרים יוקרנו בפני הקהל הרחב במוקדי הפסטיבל, ובמקביל גם באתר האינטרנט של פרטנר.
מבין אלה שיעלו לגמר, יבחר חבר השופטים של הפסטיבל את שני הסרטים המצטיינים שיזכו בפרסים בסך כולל של 30,000 ש"ח .