X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המועמד הדמוקרטי לנשיאות ארה"ב: "הרגע של ערפאת בהיסטוריה חלף - הוא הניח לו לחלוף וזאת הבעיה שלו"; ,אהיה פעיל יותר בניסיון לסייע לפלשתינים ליצור לעצמם מנהיגות חדשה המסוגלת להגיע להסכם שלום עם ישראל"
▪  ▪  ▪

המועמד הדמוקרטי לנשיאות ארה"ב, ג'ון קרי, התחייב (יום ו', 4.6.04) בראיון לעיתון האמריקני, USA TODAY, כי לא ינהל מגעים עם יו"ר הרשות הפלשתינית, יאסר ערפאת.
"הרגע של ערפאת בהיסטוריה חלף. הוא הניח לו לחלוף וזאת הבעיה שלו. עם זאת, אני אהיה פעיל יותר בניסיון לסייע לפלשתינים ליצור לעצמם מנהיגות חדשה המסוגלת להגיע להסכם שלום עם ישראל", אמר קרי.
המועמד הדמוקרטי בראיון הביע את תמיכתו בהקמתה של גדר ההפרדה, הנבנית בין מדינת ישראל לריכוזי האוכלוסין הפלשתינים ביהודה ושומרון.
בנושאים אחרים: ג'ון קרי אמר כי בכוונתו, אם ייבחר לנשיאות, להגדיל את מצבת הצבא הסדיר ב-40 אלף חיילים נוספים. מחציתם - חיילים קרביים. להגדיל ב-5,000 את מספר חיילי יחידות העלית. לשדרג את מערך הקשר והתחמושת בצבא ארה"ב, כולל פיתוח נשק לא קטלני, ולאמן את יחדות המשמר הלאומי בהתמודדות עם איום הטרור.
בעבר התבטא קרי בחיוב כלפי יו"ר הרשות הפלשתינית ונגד גדר ההפרדה, אך מאז שנבחר למועמדה לנשיאות של המפלגה הדמוקרטית הפך את עמדותיו [ראו קישורים].

תאריך:  04/06/2004   |   עודכן:  04/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
הארגון משמש פלטפורמה להעברת כספים לפעילות טרור; שגרירות סעודיה בוושינגטון: עצרנו 600 חשודים בטרור, פירקנו חוליות טרור ותפסנו כמויות גדולות של נשק; בכיר סעודי: לכל היותר נותרו 500 פעילי אל-קאעידה בסעודיה
גל ברגר
בצהריים פתחו כוחות צה"ל בפעילות ממוקדת במעבר קרני בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל בידי מערכת הביטחון; גורמי ביטחון: ישנן כוונות להוציא פיגועים במעבר בימים אלה; מאז ספטמבר 2000 עשרות פיגועים באזור המעבר
עומר כרמון
יאסר עבד רבו, שר ההסברה לשעבר ברשות הפלשתינית ואחד מאדריכלי יוזמת ז'נבה: "יש הרבה קולות פלשתינים, כל אחד סותר את השני, אך אין לנו תוכנית פוליטית"
עומר כרמון
כוחות אמריקנים החלו לסגת מהערים השיעיות הקדושות נג'ף וכופא; ראש ממשלת עירק החדש קורא להפסקת ההתקפות על כוחות ארה"ב; נתפס עוזרו של בכיר אל-קאעידה
נועם שרביט
צעד זה בא במסגרת הסיוע המשפטי שמעניקה המועצה לצרכנים שהוצאו מהם כספים במירמה באמצעות כרטיסי האשראי שלהם והבנקים או חברות האשראי סירבו לפצותם; בכתבה תכירו כמה משיטות העוקץ ותלמדו מעט על פסיקת בתי המשפט בתחום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il