X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הכנס נערך בהשתתפותם של ילדים ובני נוער ממדינות רבות מכל רחבי הארץ; ישראל מיוצגת על-ידי אלינה גורודצקי, חולת לוקמיה, בת 16 שנשלחה לטורקיה ביוזמת האגודה למלחמה בסרטן
▪  ▪  ▪

בערים אנקרה ואיסטנבול שבטורקיה נערך בימים אלו כנס בינלאומי ביוזמת LOSEV - הקרן הטורקית לבריאות וחינוך לילדים עם לוקמיה, בהשתתפות ילדים ובני נוער ממדינות רבות מכל רחבי העולם.
ישראל נוטלת חלק בכנס זה ומיוצגת על-ידי חולת הלוקמיה (סרטן הדם), אלינה גורודצקי, בת ה-16 מחיפה אשר נשלחה לטורקיה ביוזמת האגודה למלחמה בסרטן, בליווי אימה, פאיניה גורודצקי. השתיים לקחו על עצמן את המשימה להעביר מסר, לפיו "מחלת הלוקמיה ניתנת לריפוי".
במהלך הכנס פגשה אלינה גורודצקי ילדים ובני נוער מכל רחבי העולם, אשר נאבקים גם הם במחלת הלוקמיה לצד קשיי ההתבגרות הרגילים של כל ילד בישראל ובעולם. אלינה גורודצקי ועמיתיה לכנס התכנסו במטרה להעלות את המודעות הציבורית בעולם לעלייה בשכיחות מחלת הלוקמיה בילדים.
הקרן הטורקית לבריאות וחינוך לילדים עם לוקמיה, מארגנת מידי שנה את הכנס הבינלאומי לילדים עם לוקמיה במטרה למצוא פתרונות לבעיות הנפוצות הקשורות למחלה זו ברחבי העולם, ולהעלות את המודעות הציבורית בעולם לעליה בשכיחות מחלת הלוקמיה בילדים.
הקרן מפגישה בין ילדים עם לוקמיה שנאבקים לשרוד מבלי להכיר זה את זה, מתוך כוונה לאפשר להם בריאות ושגשוג בעתיד.
מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן, אמרה כי "ילדים חולי סרטן מעוררים אצל כולנו רגשות מיוחדים. התקדמות במדעי הרפואה בכלל ובתחום אונקולוגית הילדים בעשור האחרון, הביאה לשינוי רב משמעות בתוחלת החיים של ילדים החולים במחלות הסרטן, הזוכים לטיפול רב-תחומי המשלב טיפול כירורגי, כימותרפיה וטיפול בקרינה. טיפול מקצועי זה בילד חולה הסרטן ובמשפחתו מהווה אתגר למקצועות הבריאות והחינוך. אתגר זה מעורר מחשבות, שאלות וניסיונות להתערבות מקצועית. עם עלייה במספר הילדים הנרפאים מהמחלה, מתעורר הצורך במעקב ארוך טווח של הילדים בליווי תומך של תהליך השתלבותם בחברה הבריאה".
הטיפול בלוקמיה, שהינו סוג הסרטן הנפוץ ביותר בקרב ילדים ובני נוער, נמשך שנים, אולם מציע מרפא לכ-90% מהחולים. מקורה של המחלה הינו במח העצם שהיא הרקמה המייצרת את תאי הדם בגוף. בחלק מהמקרים ניתן להתגבר על המחלה בעזרת טיפול תרופתי, כימותרפי או השתלת מח עצם, יחד עם זאת, לא די בטיפול התרופתי בשביל להתגבר על המחלה, תמיכה פסיכולוגית חשובה להצלחת הטיפול לא פחות מהתרופות.
כיום חיים בישראל כ-120,000 חולי סרטן הנמצאים בטיפול או במעקב. הנתונים מראים שמידי שנה נוספים בארץ כ-23,000 חולי סרטן חדשים, מהם כ-430 ילדים, החולים במחלות סרטן שונות וכרבע מהם חולים בלוקמיה.

תאריך:  06/06/2004   |   עודכן:  06/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
לטענת יו"ר הארגון, הענף נמצא במצוקה קשה; פדיון של נהג מונית ביום, אינו משתווה לשכר מינימום של עובד זר בלתי חוקי בישראל
גלית יצחק
אחת השיטות הטובות ביותר למניעת עקיצות, הינה התקנת רשתות על-פני כל הפתחים בבית; ישנם תכשירים דוחי יתושים בצורת טבליות או נוזל המחוברים לחשמל
אלונה קורן
האוצר: הכנסת גורמים נוספים למימון פרויקטי התשתית תביא לתחרות שתוזיל את עלויות המימון
מיכאל דבורין , גלית יצחק
בית המשפט התיר לפרסם היום כי בכירים באגף המכס, ובהם ראש אגף חקירות וראש מדור באגף במחוז ת"א, עוכבו בחשד שסייעו לעבריינים להבריח אל תוך תחומי המדינה, מכולות בשווי עשרות מיליוני שקלים
אלונה קורן
באוצר מתריעים: חלק נכבד מהחלטות העמיתים לעבור בין הקרנות מתבצע לאחר המלצה מצד גוף שישיג רווח מכך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il