X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כחלק מתנופת ההתחדשות שלה, יוצאת בזק זהב, חברת-בת של בזק, בקמפיין עיתונות ממוקד לחשיפת לוגו ותדמית חברה חדשים; מיצובה החדש של בזק זהב יוצג בכנס הלקוחות של החברה, אשר יתקיים ביום 16 ביוני 2004
▪  ▪  ▪

כחלק מתנופת ההתחדשות שלה, יוצאת בזק זהב, חברת-בת של בזק, בקמפיין עיתונות ממוקד לחשיפת לוגו ותדמית חברה חדשים, בעקבות תהליך מיתוג מחדש שנמשך מזה מספר חודשים. הלוגו החדש של בזק זהב הוא חלק מתדמית קבוצת בזק, ובהתאם מכיל באלמנט ה-B של החברה האם.
אודי ויזנר, מנכ"ל בזק זהב, מוסר: "המיתוג החדש של בזק זהב נועד לשקף את השירותים החדשים של החברה למגזר העסקי בישראל, תוך ביטוי ההבטחה ללקוחותיה: הידוק הקשר בין עסקים באמצעות פלטפורמות טכנולוגיות המיישמות תהליכים אלקטרוניים מקצה אל קצה".
קמפיין העיתונות יתמקד בעיתונות המקצועית והכלכלית, ויציג באמצעות טיזרים פרובוקטיביים את ההבטחה ללקוחות בזק זהב: יצירת קירבה בין עסקים, באמצעות בזק זהב המספקת את השירותים. ליווי תהליך המיתוג, עיצוב התדמית החדשה והקמפיין מנוהל באמצעות משרד הפרסום LEAD, המתמחה במיתוג ופרסום למגזר העסקי.
מיצובה החדש של בזק זהב יוצג בכנס הלקוחות של החברה, אשר יתקיים ביום 16 ביוני 2004 בשעה 9:00 בטראסק שבנמל ת"א בהנחיית שירה פליקס, כתבת ומגישה בערוץ 10, אותו יפתח אמנון דיק, מנכ"ל בזק.
אודות בזק זהב
בזק זהב מתמחה בשירותי קישוריות בין עסקית (B2B) במודל מיקור חוץ. בזק זהב, שהוקמה ב-1993, הינה שותפות בין בזק ומלם מערכות, ומעסיקה מעל 80 עובדים.
לחברה מעל 15,000 משתמשים עסקיים, וביניהם הגופים המובילים במדינה במגזרים הממשלתי, הפיננסי והביטחוני, וכן אלפי גופים מסחריים בינוניים וקטנים מהסקטור העסקי בישראל.
אתר הבית החדש של בזק זהב: www.bezeq-zahav.co.il.

תאריך:  07/06/2004   |   עודכן:  07/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
ח"כ עזמי בשארה: "זה אירוני שקל יותר לבנות מדינה המתבססת על מתנחלים מבחוץ מאשר מדינה שתושביה מתגוררים בה מאות בשנים"; אורי אבנרי: "הלוחמים הפלשתינים בעזה לא יישבו בשקט לאחר הנסיגה הישראלית"
רנית נחום-הלוי
כך הודה שר המשפטים בתדרוך לעיתונאים בכנסת; לדבריו, האידיאולוגיה הכלכלית של ח"כ פרץ שונה; על הח"כים הערבים: אני לא רואה שום מפלגה ערבית המתקרבת לנורמות הדרושות לשבת בממשלה
ענבל אביב
ההפרעות גורמות להשלכות התנהגותיות כמו: מריבות, קשיים במערכות היחסים המשפחתית, בעיות בתקשורת וחרדה קשה; כמו כן, ככל שהמצוקה גבוהה - גוברת הסרבנות לשלום; נתונים אלו הוצגו באוניברסיטת דרבי בערב לזכרה של בת חן שחק ז"ל שנהרגה בפיגוע בדיזינגוף בת"א
יפעת גדות
מעתה לא רק שימורי השעועית והתירס בסופרמרקט אלא גם החולים יענדו בר-קודים; המטרה: צמצום הטעויות הנעשות במתן תרופות
ענבל אביב
הפתיחה באה במטרה להחליף את המסעדה שנפגעה ב-2001 בפיגוע התופת, בו נהרגו 15 בני אדם ו-122 נפצעו; מסעדת "סבארו" בירושלים הפכה לאחר הפיגוע לאתר בו ביקרו אישים מכל רחבי העולם והביעו הזדהות עם ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il