X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך לדברי שר המשפטים, יוסף לפיד, הממשיך להאשים את הניהול המוניצפלי ברשויות והמועצות; מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת החוק הממשלתית שנועדה להעביר בהוראת שעה כספים לרשויות המקומיות; רה"מ מבטיח לרבנים הראשיים: בקרוב תראו תוצאות
▪  ▪  ▪

מליאת הכנסת אישרה (יום ב', 7.6.04) בקריאה ראשונה, ברוב של 14 תומכים וללא מתנגדים, את הצעת החוק הממשלתית שנועדה להעביר בהוראת שעה, כספים ללא סכנת עיקול לרשויות המקומיות, לצורך תשלום משכורות.
את הצעת החוק הממשלתית יזמו שר הפנים, אברהם פורז ושר המשפטים, יוסף לפיד. קודם לכן אישרה ועדת הכנסת בהליך חקיקה מזורז, את הצעת החוק שנועדה להעביר כסף ללא סכנת עיקול לרשויות המקומיות, לצורך תשלום משכורות לעובדים, שהולן שכרם.
הצעת החוק אושרה ברוב של 6 חברי כנסת מהקואליציה נגד מתנגד אחד. יו"ר הקואליציה, ח"כ גדעון סער, אמר שיעשה מאמץ לאשר עוד היום במליאה את הצעת החוק בקריאה ראשונה כדי להשלים את הליך החקיקה כולו, כבר השבוע.
חרף זאת, שר המשפטים, יוסף (טומי) לפיד, מסביר, כי אין בהצעת החוק הזו ממש לטווח הארוך. "היום התברר, שהצעת החוק הזו היא מצוינת ועשויה להבריא את הסקטור המוניציפלי, אך אין בה כדי לפתור את המצוקה המיידית של העובדים שלא קיבלו משכורות".
"מי שחשב שנחוקק חוק, ויום לאחר מכן יוכלו העובדים לקבל שכר, טועה. הצעת החוק מאפשרת להזרים כספים לרשויות מקומיות ומועצות שהגישו תוכנית הבראה, לאלה יהיה כסף עוד חודש חודשיים. לעומת זאת, מי שלא הקים תוכנית הבראה, לא יקבל. העובדים הם קורבנות הניהול המוניציפלי".
ראש הממשלה לרבנים הראשיים:
בימים הקרובים תראו תוצאות
ראש הממשלה, אריאל שרון, הרגיע (יום ב') את הרבנים הראשיים לישראל, הרב יונה מצגר ושלמה עמר, בפגישתו עמם בנושא המשבר בשירותי הדת. שרון אמר לרבנים הראשיים: "הקמנו ועדה המטפלת בנושא ובימים הקרובים תיראו תוצאות". ל-Nfc נמסר, כי הרבנים הראשיים יצאו בהרגשה שהמשבר עומד להסתיים, עם זאת הביעו נימה פסימית, עד שלא יראו את הכסף מגיע למועצות הדתיות.
בפגישה השתתפו עוד, מזכיר הממשלה, ישראל מימון, מנכ"ל משרד רה"מ. כמו-כן עדכן שרון את את הרבנים בצעדים עליהם הורה אתמול בישיבת הממשלה.

תאריך:  07/06/2004   |   עודכן:  08/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר ו-איי.פי
על-פי דיווחי יוניפי"ל וגורמים רשמיים בלבנון מדובר ב-3-4 רקטות; אף ארגון לא נטל אחריות; נבדקת אפשרות שמדובר בארגון פלשתיני; כוחות יוניפי"ל פתחו בחקירה; דובר צה"ל: ישראל תתבע אחריות מסוריה ולבנון
נטע שריקי, יחסי-ציבור
- הודעה מטעם יוניליוור
אלונה קורן
שנת 2004 נפתחה עם גידול מרשים בביקוש לעובדי היי-טק בהשוואה לסוף 2003
ענבל אביב
כחלק מתנופת ההתחדשות שלה, יוצאת בזק זהב, חברת-בת של בזק, בקמפיין עיתונות ממוקד לחשיפת לוגו ותדמית חברה חדשים; מיצובה החדש של בזק זהב יוצג בכנס הלקוחות של החברה, אשר יתקיים ביום 16 ביוני 2004
עומר כרמון
ח"כ עזמי בשארה: "זה אירוני שקל יותר לבנות מדינה המתבססת על מתנחלים מבחוץ מאשר מדינה שתושביה מתגוררים בה מאות בשנים"; אורי אבנרי: "הלוחמים הפלשתינים בעזה לא יישבו בשקט לאחר הנסיגה הישראלית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il