X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ועדת השחרורים הורתה על שחרורו של אלפרון בתום ריצוי שני שלישים מתקופת מאסרו; היועמ"ש ערער על ההחלטה, ובית המשפט קבע כי אלפרון ירצה את מלוא העונש; הנימוק: "מעמדו העברייני הבכיר" של אלפרון, והסכנה שעוברי אורח ייפגעו מניסיונות התנקשות בו
▪  ▪  ▪

יעקב אלפרון, מי שנחשב לאחד מבכירי העבריינים בישראל, לא ישוחרר מעונש המאסר שהוא מרצה בימים אלה בתום ריצוי שני שלישים מעונשו. כך קבע (יום ב', 7.6.04) בית המשפט המחוזי בתל אביב. ההחלטה ניתנה בעתירה שהגיש היועץ המשפטי לממשלה נגד קביעת ועדת השחרורים, להעניק לאלפרון שחרור מוקדם ממאסרו.
אלפרון, בעל עבר פלילי עשיר הכולל עבירות סחיטה, איומים, רכוש ואלימות, הורשע לאחרונה בשתי עבירות של סחיטה באיומים. במסגרת עסקת טיעון, הודה אלפרון כי ניסה לסחוט את שותפו לשעבר בעסקי כריית חול, ואת מעסיקיהם של מוכרי פרחים בצמתים באזור תל מונד [ראו קישור].
במסגרת עסקת הטיעון שהושגה לפני כחודשיים, נידון אלפרון ל-10 חודשי מאסר. ואולם, בין הצדדים הוסכם כי החודשים בהם היה אלפרון עצור עד הרשעתו ייחשבו כתקופה בה ריצה את עונשו.
אלפרון, שבימים אלה סיים לרצות, למעשה, שני שלישים מתקופת מאסרו, פנה לוועדת השחרורים בבקשה לשחרור מוקדם. הוועדה החליטה לקבל את הבקשה, ונימקה את החלטתה בכך שבמידע שהוגש לה אין ראיה לחשש לביצוע עבירות מצד אלפרון, אלא רק לניסיונות צפויים לפגוע בו על-ידי עבריינים אחרים. כזכור, היה אלפרון יעד לכמה ניסיונות חיסול בעבר [ראו קישור].
היועץ המשפטי לממשלה ערער על ההחלטה, בנימוק שאלפרון ידוע כמי שעומד בראש משפחת פשע ידועה, שולט על "חיילים" רבים וקיימת סכנה לציבור מניסיונות עתידיים לפגוע בו.
שופטות בית המשפט המחוזי בתל אביב, אסתר קובו, מיכל רובינשטיין ונורית אחיטוב, החליטו לקבל את הערעור. בהחלטתן קובעות השופטות כי למרות חלוף הזמן מאז מאסרו האחרון, אותו סיים לרצות בשנת 1999, "הדרכים שהוא נוקט בבואו ליישב סכסוך, הן אותן דרכים, היינו שימוש באיומים בין בעצמו ובין על-ידי אחר מטעמו... די בעברו של האסיר ובמצטבר בעבירות האחרונות כדי להסיק שהמשיב לא חזר לדרך הישר וכי עדיין מסוכן הוא לציבור וזהו השיקול הראשון והעיקרי שיש לשקול בבואנו לדון בעניינו של אסיר המבקש להשתחרר שחרור מוקדם".
"מעמדו העברייני הבכיר" של אלפרון, דוחות סודיים של המשטרה לפיהם אלפרון מקיים גם כעת "פעילות עבריינית ברורה" והסכנה הנשקפת לציבור שומר החוק מניסיונות לחסלו, קובעות השופטות, מצדיקים את השארתו במאסר עד תום התקופה שנגזרה עליו.

תאריך:  08/06/2004   |   עודכן:  08/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
כך טוענת מי שמגלמת את ד"ר אליזבת קורדיי; החוזה של אלכס קינגסטון עומד להסתיים
יפעת גדות
לדברי המדען מייקל מרמוט: אנשים בעלי תואר דוקטור חיים יותר מאשר אלו בעלי תואר שני. אלו בעלי תואר שני חיים יותר מבעלי תואר ראשון, בעוד אלו בעלי תואר ראשון חיים יותר מאשר אלו שעזבו את בית הספר מוקדם יותר
גלית יצחק
ארבעת הנערים, בני 12 עד 14, ביצעו את זממם בקטינה, במשך חודשיים, בחצר בית הספר ואף במהלך הנסיעה לבית הספר; להערכת המשטרה, הנערים הושפעו מצפייה בקלטות של סרטים פורנוגרפים; הנערים שוחררו למעצר בית
הדר פרבר
השירות יאפשר לצופים לקרוא תקצירי הסרטים המשודרים, לצפות בקטלוג הסרטים ולהזמין מנויים
נועם שרביט, אלונה קורן
באוצר מעוניינים לבדוק אם הסכמים אלה תקינים - מאחר שלהסתדרות אסור לשווק ביטוח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il