X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בקטגוריית המזון זכתה חברת טבעול; בקטגוריית מוצרי צריכה שאינם מזון זכתה חברת פרוקטר אנד גמבל; בקטגוריית מוצרי צריכה לא-מתכלים זכתה רשת הביגוד "מתאים לי"
▪  ▪  ▪

המהלך השיווקי-פרסומי "אסקייפ" של חברת פלאפון הוא הזוכה הגדול (אלוף האלופים) בתחרות השיווק והפרסום, אפי, שהתקיימה אתמול (ג', 8.6.04) בתל-אביב.
התחרות חולקה ל-4 קטגוריות: מזון, מוצרי צריכה שאינם מזון, מוצרי צריכה לא-מתכלים וכן קטגוריית פיננסים, שירותים, תקשורת ומיחשוב. תואר אלוף האלופים (הגראנד אפי) ניתן לאחד מבין ארבעת הזוכים במקומות הראשונים בקטגוריות השונות.
קודם לזכייתה בפרס הראשון בתחרות, זכתה פלאפון עבור מהלך "אסקייפ" במקום הראשון בקטגוריית פיננסים, שירותים, תקשורת ומחשוב .
במקום השני בקטגוריה זו זכה בנק הפועלים על המהלך "יתרון מובנה - סיכוי בלי סיכון" (משרד הפרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי/GERY). במקום השלישי בקטגוריה זו זכתה חברת פרטנר על המהלך של אורנג' עסקים (משרד הפרסום: ראובני-פרידן).
במקום הראשון בקטגוריית המזון זכתה חברת טבעול על מהלך החדרת מעדני ירקות עם נגיעות גבינה (משרד הפרסום: גלר נסיס). במקום השני זכתה חברת סלטי צבר (משרד הפרסום: מקאן-אריקסון) ובמקום השלישי זכתה חברת טרה על מהלך החדרת קוטג' טרה 3% בטעם 5% (משרד הפרסום: טמיר-כהן/JWT).
במקום הראשון בקטגוריית מוצרי צריכה שאינם מזון זכתה חברת פרוקטר אנד גמבל על המהלך של "טייד" ו"אריאל-טייד" (משרדי הפרסום: גלר נסיס ובאומן-בר-ריבנאי).
במקום השני זכתה חברת חוגלה קימברלי בתחום טיטולים על המהלך השיווקי-פרסומי של "האגיס" ו"טיטולים" (משרד הפרסום: מקאן אריקסון). במקום השלישי בקטגוריה זו זכתה רשת סופרפארם על המהלך "כבר מרגישים יותר טוב" (משרד הפרסום:באומן-בר-ריבנאי).
המקום הראשון בקטגוריית מוצרי צריכה לא-מתכלים זכתה רשת הביגוד "מתאים לי" על מהלך המיתוג מחדש של הרשת (משרד הפרסום:יהושע/TBWA).
במקום השני בקטגוריה זו זכתה יבואניות הרכב "דלק מוטורס" על כלל מהלכי השיווק של המותגים "מאזדה" ו"פורד" (משרד הפרסום: באומן-בר-ריבנאי). במקום השלישי זכתה יבואנית הרכב צ'מפיון מוטורס על מהלך השקת "הטוארג" של פולקסווגן בישראל (משרד הפרסום: ליניאל/ DDB).
אפי 2004 - תחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי - נערכה זו הפעם הרביעית ברציפות. התחרות משותפת למרכז הישראלי לניהול (המי"ל), איגוד המפרסמים בישראל ואיגוד חברות הפרסום בישראל.

תאריך:  09/06/2004   |   עודכן:  10/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
כך הודיע שר האוצר על דוכן מליאת הכנסת; לדבריו, המע"מ הוא המס הרגרסיבי ביותר: הוא עושק את העניים ולא פוגע בכלל בעשירים
מיכאל דבורין
ה-MoneyTime מיועדת לקהל המשקיעים הפרטי, המעוניין במידע מקצועי כמו זה שמגיע לברוקרים הגדולים; התוכנה מבוססת על טכנולוגיה של חברת הסטארט-אפ Let Me Know, אותה רכשה "קו מנחה"
מיכאל דבורין
כך טוענים במשרד לאיכות הסביבה; פקחי המשטרה הירוקה ערכו הבוקר פשיטה על משרדי רשות הנמלים וחברת אוקיאנה; במהלך הפשיטה, נתפסו מסמכים המעידים על פינוי בוצה רעילה לאתרים שלא יועדו לכך על-ידי המשרד לאיכות הסביבה, במסגרת פרוייקט רציף קישון מזרח
מיכאל דבורין, נועם שרביט
הצעת החוק שיזמה הממשלה קובעת, כי האוצר יזרים כספים לרשויות שחתמו על תוכנית הבראה, ואלה יהיו פטורים מעיקול; בנק הפועלים נתן הסכמתו למהלך, כדי שניתן יהיה לשלם משכורות לעובדי הרשויות
מיכאל דבורין
באוצר מעריכים: השוואת התעריפים בין חברות הביטוח השונות תביא לחיסכון של עד מאות שקלים בשנה לכל מבוטח, תוזיל את מחירי הביטוח ותגביר את התחרות בין חברות הביטוח לטובת הצרכנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il