X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סרטון התדמית למותג יעלה לאוויר ביום שישי; המוסיקה - ישראלית; עלות הקמפיין 4.5 מיליון ש"ח
▪  ▪  ▪

דיאט קוקה קולה יוצאת בסרטון תדמית חדש, והפעם - בהפקה ישראלית. הסרטון יעלה לאוויר ביום שישי (11.6.04).
מדובר בסרטון פרי הפקה ישראלית המשלב אלמנטים תלת מימדיים ושיטות צילום ייחודיות והופך את אולפן הצילומים לכפר אקזוטי במקסיקו, כל זאת בניסיון להמחיש לצופה את סיסמת מותג דיאט קוקה-קולה: DO WHAT FEELS GOOD.
בסרטון, זוג שחקנים/דוגמנים בריטיים (אגנס ובנג'מין) המגיעים לחופשה מלאת תענוגות בחוף אקזוטי במקסיקו. עולם החיים הטובים נפתח בפניהם לאחר שהם לוגמים דיאט קוקה-קולה.
גם המוסיקה לסרטון ישראלית - שמוליק נויפלד כתב ואייל גלזנר (אשף התיפוף על הגוף) שר.
מירב דבורי, מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה, אמרה כי בחברה ממשיכים לחזק את הקשר בין דיאט קוקה-קולה לעולם החיים הטובים: "בסרטון התדמית החדש החלטנו להתמקד בשני אלמנטים מעולם הערכים: של המותג-FEEL GOOD: הנאה ומודעות. באמצעות סרטון התדמית הופכים הערכים הללו למוחשיים תוך חידוד מסרים המדגישים כיף והנאה, ומשולבים עם מודעות עצמית".
דיאט קוקה-קולה מהווה כ-66% מסך הכל היקף הצריכה בשוק המשקאות הדיאט המוגזים (לפי נתוני "נילסן" מתחילת אפריל). בשנה האחרונה העמיק את מובילותו דיאט קוקה-קולה עם ההשקה של דיאט קוקה-קולה לימון.
הקמפיין ישודר בערוץ-2, בערוץ 10, בערוץ-24, בקולנוע וברדיו. עלות הקמפיין 4.5 מיליון ש"ח.

תאריך:  09/06/2004   |   עודכן:  09/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
העובדים לנים כבר יומיים ברחבת בניין העירייה, והבוקר החליטו לנעול הדלתות בשלשלאות; המשטרה נאלצה לפרוץ בכוח ועובד אחד נפצע באורח קל
יפעת גדות
טווח רחב של גורמים, בינהם עירנות מוגברת, חרדה מתכנים טראומתיים של חלק מהתוכניות, אור הטלוויזיה הבהיר, וחוסר פעילות פיסית, עלולים לגרום לקשיים בהירדמות או לשינה לא סדירה
רנית נחום-הלוי
את הצעת החוק מקדם יו"ר ועדת החינוך, התרבות והספורט, אילן שלגי; לדבריו: ישראל מפגרת אחרי מדינות תרבות אחרות אשר קבעו פטור או שיעור מס מופחת על ספרים
הדר פרבר
הבחינה באמצעות תחנות שידור קרקעיות לקליטה חופשית מהאוויר
הדר פרבר
מגזין גלוסי הכתיר את קים קרטל מסקס והעיר הגדולה כשחקנית הטלוויזיה האמריקנית של השנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il