X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בהודעה שפרסם פלג של אל-קאעידה בחצי האי ערב נאמר: נטפל בחטוף כמו שהאמריקנים טיפלו באחינו בגוואנטנמו ובכלא אבו-גרייב; טוענים: החטוף הוא מומחה למערכות מסוקי אפאצ'י, בהם משתמשים האמריקנים והציונים להרג מוסלמים
▪  ▪  ▪
גל ברגר וסוכנויות הידיעות
סעודיה: הטרוריסטים שחטו תשעה בני ערובה

נמשך גל הטרור בסעודיה: "חטפנו בריאד אזרח אמריקני בשם פול מ. ג'ונסון הבן". הצהרה בנוסח זה פורסמה הלילה באתר אינטרנט מוסלמי, לכאורה בשמו של ארגון אל-קאעידה.
מוקדם יותר אמש, אישר דובר שגרירות ארה"ב בסעודיה, כי אזרח אמריקני נעדר בבירה, ריאד. הדובר אמר, כי "נתקבל דיווח על אמריקני שנעדר ואנו פועלים יחד עם השלטונות המקומיים בניסיון למצוא אותו וכבר יצרנו קשר עם משפחתו", אולם הוא לא מסר פרטים לגבי זהותו של הנעדר.
בצמוד להצהרה כביכול מטעם אל-קאעידה, צורף צילום של כרטיס ביקור של חברת לוקהיד מרטין, הנושא את השם פול מ. ג'ונסון ותמונת פספורט קטנה שלו [ראו צילום למטה].
בהצהרה נאמר, כי החוטפים 'יטפלו' בג'ונסון, "בדיוק כשם שהאמריקנים 'טיפלו' באחינו ב[מפרץ] גוואנטנמו ו[כלא] אבו-גרייב". עוד נאמר בה, כי גילו של ג'ונסון הוא 49 (יליד 55'), והוא אחד מארבעה מומחים בסעודיה לפיתוח מערכות של מסוקי קרב מדגם אפאצ'י.
"כולם יודעים שמסוקים אלה מצויים בשימוש על-ידי האמריקנים, בעלי בריתם - 'הציונים' [הכוונה לישראל] והבוגדים, במטרה להרוג מוסלמים, לזרוע בהם טרור ולגרשם מפלשתין, אפגניסטן ועירק", נאמר בהודעה.
החוטפים אמרו עוד, כי יפיצו בשלב מאוחר יותר קלטת וידאו בה יפורטו דרישותיהם ויתועדו "הודאותיו" של החטוף ג'ונסון.
ההודעה נחתמה בשם "אל-קאעידה בחצי האי ערב", אותה קבוצה שנטלה אחריות לפיגוע בעיר הנפט המזרחית ח'ובר בסוף חודש מאי, בו נהרגו 22 בני אדם. כזכור, החוטפים שחטו 9 מבני הערובה, שהיה ברובם אזרחים זרים [ראו קישור].
הארגון אף נטל אחריות לרציחתו של אזרח אמריקני, מוקדם יותר בשבת. מדובר בתקרית שאירעה אף היא בעיר הבירה, ריאד, בו קבוצת חמושים ירתה באזרח האמריקני קנת' סקרוגס, בעת שהחנה את רכבו סמוך לביתו בפרבר מלאז. זו הפעם השישית בשבועות האחרונים, בה אזרחים מערביים מותקפים בסעודיה. דובר של הפנטגון אישר את הידיעה, וציין כי שלטונות סעודיה משתפים פעולה בחקירת האירוע.
"המוג'הידין אף הצליחו להרוג אמריקני נוסף שעבד כמנהל באותו תחום צבאי שהחטוף עבד בו", נאמר עוד בהודעה באתר האינטרנט. "המוג'הידין איתרו אותו והרגו אותו בביתו".

תאריך:  13/06/2004   |   עודכן:  13/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
כך קבע בג"צ בדחותו עתירה של בעל שדרש לפסול את סמכותו של בית הדין הרבני לדון בתביעת רכוש כרוכה שהגישה האישה נגדו; הבעל טען, בין היתר, כי תביעת הגירושין של האישה לא היתה כנה, וכך גם כריכת הרכוש
מיכאל דבורין
ניצחה את המארחת 2:1, לאחר שהוליכה לאורך כל שלבי המשחק; נבחרת ספרד פתחה את משחקיה בניצחון דחוק על רוסיה בתוצאה 1 : 0
גלית יצחק
להערכת המשטרה, הירי בוצע כתוצאה מסכסוך ארוך שנים המתנהל בין משפחת פחורי למשפחת חוסייני מנצרת; אשה בהריון וגבר נפצעו באורח קשה ואדם נוסף נפצע באורח בינוני
גל ברגר
זכריא זביידי: "הם פועלים מאחורי גבו של ערפאת לשיקום מנגנוני הביטחון הפלשתיניים בגדה"; ירדן: "מדובר במשלחת של אנשי תקשורת שביקשה לצלם סרט בג'נין"; ירדן הביעה באחרונה נכונות לאמן מנגנוני הביטחון הפלשתיניים ביריחו
רועי כוכבי ואיי.פי.
כמאל חראזי טוען כי אירן עצרה פעילי אל קאעידה שניסו לפעול משטחה ומנעה מהם קשר עם פעילי הרשת במדינות אחרות; האמריקנים לא משתכנעים - ומוסיפים להאשים את אירן במתן מקלט לבכירים בארגונו של בן לאדן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il