X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
40 אלף ש"ח קנס הוטלו על המועצה המקומית כפר יאסיף, שעקב תפעול פיקוח לקויים שלה נוצר אתר סילוק פסולת פיראטי בתחום שיפוטה; צו סגירת עסק, קנס ופסילת רישיון על-תנאי נגזרו על מוביל פסולת בניין ללא רישיון
▪  ▪  ▪

שופט בית משפט השלום בקריות, מרדכי ארגמן, גזר קנס בסך 40 אלף ש"ח על המועצה המקומית כפר יאסיף, 3,000 ש"ח על ראש המועצה, עאוני תומא, ו-1,500 ש"ח על סגן ראש המועצה ועל מנהל מחלקת התברואה, בגין עבירות על החוק למניעת מפגעים וחוק שמירת הנקיון.
בכתב האישום, שהוגש באמצעות משרד עורכי הדין ליפסקר יאיר בשם המשרד לאיכות הסביבה, נטען כי בתקופה שבין אפריל 2000 ועד יולי 2003, הפעילה המועצה המקומית כפר יאסיף בתחום שיפוטה תחנת מעבר לפינוי פסולת, ששופצה בסיוע המשרד לאיכות הסביבה.
עקב תפעול ופיקוח לקויים של המועצה, נטען בכתב האישום, הושלכה פסולת מסוגים שונים - פסולת ביתית, פסדים ופסולת גושית - סביב תחנת המעבר, כך שנוצר במקום אתר 'פיראטי' לסילוק פסולת. כתוצאה מכך, במקום אירעו מספר שריפות.
נגד המועצה והעומד בראשה, עאוני תומא, ונגד סגן ראש המועצה ומנהל מחלקת תברואה במועצה, הוגש כתב אישום בגין עבירות על החוק למניעת מפגעים והתקנות למניעת מפגעים (מניעת זיהום אוויר וריח בלתי סבירים מאתרים לסילוק פסולת), והחוק לשמירת הנקיון.
בית המשפט הרשיע את המועצה המקומית בעבירות המיוחסות לה בכתב האישום והטיל עליה קנס בסך 40,000 ש"ח וכן התחייבות בסך 100,000 ש"ח להימנע מהעבירה בה הורשעה למשך שנתיים.
על ראש המועצה הוטל, כאמור, קנס בסך 3,000 ש"ח וכן התחייבות בסך 10,000 ש"ח להימנע מהעבירות בהן נידון במשך שנתיים. על סגן ראש המועצה ומנהל מחלקת תברואה הוטל, בנפרד, קנס בסך 1,500 ש"ח והתחייבות בסך 10,000 ש"ח, למשך שנתיים.
צו סגירת עסק, קנס ופסילת רישיון על-תנאי
למוביל פסולת בניין ללא רישיון
שופטת בית משפט השלום בתל אביב יפו, דורית רייך-שפירא, הוציאה צו לסגירת עסק, וגזרה עונש של פסילת רשיון נהיגה לשלושה חודשים על-תנאי וקנס בסך 50,000 ש"ח על מוביל פסולת בניין שהשליך פסולת ברשות הרבים.
בכתב האישום, שהוגש באמצעות משרד עורכי הדין סבירסקי-דרורי בשם המשרד לאיכות הסביבה, נטען כי חיים בן-יוסף עסק בהובלת פסולת בניין ללא רשיון. במועדים שונים במהלך התקופה שבין נובמבר 2002 ועד אוגוסט 2003, הושלכה פסולת בניין ברשות הרבים על-ידי בן-יוסף או מי מטעמו, באזורים שונים באזור המרכז.
נגד חיים בן-יוסף והנהג יהודה שיש, הוגש כתב אישום בגין לכלוך רשות הרבים, עבירה לפי חוק שמירת הנקיון, ובגין ניהול עסק ללא רשיון, עבירה לפי חוק רישוי עסקים.
בית המשפט הרשיע את בן-יוסף ושיש בעבירות המיוחסות להם, וגזר על בן-יוסף, כאמור, קנס בסך 50 אלף ש"ח, והוא חוייב לחתום על התחייבות בסך 100 אלף ש"ח להימנע מביצוע עבירות לפי חוק שמירת הנקיון, במשך שנתיים. עוד נגזר עליו עונש של פסילת רשיון נהיגה ל-3 חודשים, על-תנאי שבמשך שנה לא יעבור עבירה על חוק שמירת הנקיון.
השופטת רייך-שפירא אף הוציאה צו לסגירת העסק, שייכנס לתוקפו ביום 1.9.04. על הנהג יהודה שיש, הוטל קנס בסך 4,500 ש"ח.

תאריך:  14/06/2004   |   עודכן:  14/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
מציע להציב משקיפים בינ"ל בנמלים של עזה על-מנת להיווכח שלא מתבצעת הברחת אמל"ח או להדרים את הנמל הימי ולהציב משקיפים מצרים במקום; גדודי אל-אקצא דחו הצעה להצטרף למשטרה הפלשתינית; הוקמה ועדת שרים לטיפול בעניינם
עומר כרמון
באיסטנבול נפתח הכינוס ה-31 של שרי החוץ של ארגון מדינות האיסלם; ראש ממשלת טורקיה: "טורקיה הינה המפתח לשלום וליציבות באזור"; מזכ"ל האו"ם: "להפסיק את החיסולים ואת פיגועי ההתאבדות"
גלית יצחק
כך עולה ממחקר שערכה אוניברסיטת דרבי; גברים רוכשים יותר בגדים מזויפים מנשים; הצרכן הישראלי סבור שהוא "קונה חכם"; תופעת הזיופים כוללת: בשמים, שתייה, תיקי נשים, קוסמטיקה, מוצרי ספורט וסיגרים
רנית נחום-הלוי
יו"ר הקואליציה: הסיטואציה מחייבת לשמור על הקואליציה במתכונתה הנוכחית; חברי הכנסת שטייניץ, בראון, איתן, סער ולבני שיכנעו את שרון לא לפטר את השרים; סגן השר רצון: כל אדם צריך לקחת סיכונים
גל ברגר ו-איי.פי
על-פי אחד הדיווחים, המשטרה עצרה לפחות שני בני אדם; דוברת הממשלה הירדנית אישרה כי הפעילות בוצעה בעקבות מידע מודיעיני; עדי ראייה: המשטרה ביקשה מחשוד לבצע שיחזור של פשע בתוך המסעדה; לפי שעה, אין פרטים נוספים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il