X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השקת מיונס 9% תלווה בקמפיין פרסומי בהשקעה של 3.5 מיליון ש"ח; במיונז רגיל יש 65% שומן ובמיונז לייט יש 25%-35%
▪  ▪  ▪

חברת אסם הודיעה (יום ג', 15.6.04) על השקת מיונז חדש - "מיונס", הראשון מסוגו בישראל, בעל 9% שומן בלבד - לעומת מינימום 65% שומן במיונז רגיל, ו-25%-35% במיונז לייט.
מאסם נמסר, כי כפית אחת של מיונס 9% מכילה רק 10 קלוריות, לעומת כ-30 קלוריות במיונז לייט וכ-50 קלוריות במיונז רגיל. אסם משקיעה בפיתוח המוצר ופעילות השיווקית 5 מיליון ש"ח.
השקת מיונס 9% של אסם תלווה בקמפיין פרסומי, בהשקעה של 3.5 מיליון ש"ח תחת המסר: "רק 9% שומן, והטעם מצוין!". במקביל, יתקיימו מבצעים והטעמות בנקודות המכירה.
פיתוח המיונס מופחת השומן של אסם מתבסס על שורת חידושים בתחום טכנולוגיית המזון, המאפשרים הצגת מוצר בעל כמות קלוריות נמוכה משמעותית ממה שהיה מוכר עד-כה.
במבחני טעימה שערכה אסם מול המתחרים, לא הצליחו הטועמים לזהות ולהבדיל בין מיונס 9% של אסם ובין המתחרה המוביל בקטגוריה, בעל 25% שומן: אסם הצליחה להוריד משמעותית את הקלוריות תוך שימור הטעם.
דן פרופר, מנכ"ל אסם, מסר: "החברה מובילה את החדשנות בקטגוריה ויוצאת במוצר חדש המותאם למגמה העולמית בכלל והמגמה בישראל בפרט, של עלייה בביקוש למוצרים מופחתי שומן ובעלי ערך קלורי נמוך, תוך אי ויתור על ההנאה מהטעם הטוב".
פרופר הוסיף, "כי אסם מאמינה שהמוצר החדש ייתן מענה לצרכנים הקיימים, אשר עד-כה לא היו מודעים לאחוזי השומן הגבוהים בקטגוריה, וכמו-כן לאותם צרכנים אשר נמנעו עד עתה מלצרוך מיונז, עקב אחוזי השומן הגבוהים".
פרופר הוסיף, "כי מאחר שחלק ניכר מצריכת המיונז היא בסלט ירקות, המוצר החדש עם 9% שומן בלבד משתלב ברצון לחיות חיים בריאים. אסם מביאה פתרון חדשני שאינו יוצר סתירה ומאפשר לאוהבי המיונז אכילת סלט בטעם איכותי עם מעט שומן".
איציק צאיג, סמנכ"ל שיווק אסם, ציין: "מדובר בפריצת דרך העשויה לחולל שינוי משמעותי בדפוסי צריכת המיונז בישראל. למרות שיותר מ-80% ממשקי הבית משתמשים במיונז, הצרכן הישראלי אינו ער לתכולת השומן והקלוריות ואחוזי השומן הגבוהים המצויים במוצרים הקיימים בשוק".
ד"ר ברוריה טל, יועצת התזונה של אסם, מסרה: "כמות השומן הנמוכה אשר נותרה במוצר דל קלוריות זה, מקורה משמן סויה טבעי, העשיר בחומצות שומן רב בלתי רוויות מסוג אומגה 6, החיוניות לגוף במסגרת תזונה נכונה. על-פי מחקרים, חומצות אלה מאפשרות הורדת רמת הכולסטרול הרע בדם ותורמות להפחתת הסיכון למחלות לב. לפיכך, המיונס 9% החדש של אסם לא רק נותן פתרון תזונתי דל קלוריות ותורם להרזיה, אלא אף עוזר להורדת הכולסטרול ולמניעת מחלות לב".
סקר TGI קובע, כי ב-83% ממשקי הבית בישראל משתמשים במיונז.
תדירות הצריכה - 36% מספר פעמים בשבוע, 52% בין פעם בשבוע לפעם בחודש, ו-12% פחות מפעם בחודש. השימוש העיקרי במיונז הוא כתיבול לסלט (כ-87%), בעוד 38% מהצרכנים משתמשים בו כממרח על לחם.

תאריך:  15/06/2004   |   עודכן:  15/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום הלוי
יו"ר הוועדה לאיכות הסביבה, ח"כ נס: החשיבות הגדולה של הסקר היא שסוף סוף יהיה מידע מהימן שיכול להביא לכך שמחדל רמת חובב ייפתר
מירב לוי
יחד אתם קיבלו גם 470 בוגרי המכללה תואר מאוניברסיטת בן-גוריון; נשיא המכללה: אנו מצפים שתוך שנתיים נגיע ל-1,500 בוגרים מדי שנה
הדר פרבר
בקלאב אכזיב, המשתרע על שטח של 140 דונם, ישנן 300 קאזות; כפר הנופש ממוקם במפרץ ובו גם בריכה הצמודה לים, בר אקזוטי, משטחי שיזוף, מדשאות מוצלות ועוד; בנוסף לפעילות נופש מציע גם קיום אירועים עד 5,000 איש
הדר פרבר
מתוך 197 ק"מ חוף, רק מעטים נותרו פתוחים לקהל הרחב. 50 ק"מ מתוכם הנם בשימוש משרד הביטחון ועל רבים נוספים ישנן תוכניות פיתוח אשר ימנעו מאתנו גישה חופשית לחוף.; לכבוד יום החופים קיימה מיצג מחאה ענק מול הכנסת
עומר כרמון
גורם ביטחוני עירקי לעיתון א-שרק אל-אווסט: "אירן מתכננת לתקוף עם נסיגת חיילי ארה"ב מעירק"; אירן: אנו מחדשים את פיתוח הטיל 'שיהאב-4', המסוגל לפגוע בחלקים נרחבים של יבשת אירופה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il