X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הנאשם הפשיט את הפעוטה, עליה שמר לפי בקשת אמה, וליקק בלשונו את איבר מינה במשך שתי דקות; בית המשפט: מעשיו מעוררים סלידה; שוב פורסם באתר בתי המשפט שמו של נאשם בניגוד לחוק
▪  ▪  ▪

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר אתמול (יום ג', 15.6.04) עונש של שלוש שנות מאסר על אדם שהורשע בביצוע מעשה מגונה בילדה בת 4, עליה נהג לשמור לפי בקשת אמה. הנאשם, בן 52, הפשיט את הפעוטה וליקק בלשונו את איבר מינה במשך שתי דקות.
הנאשם הוא רווק, שבני משפחתו ניתקו עמו את הקשר ובית המשפט מצא שהוא "חי חיים שוליים". הוא בעל עבר פלילי עשיר, כולל שתי הרשעות בעבירות מין ומספר הרשעות בעבירות רכוש. ועדת אבחון לפי חוק הסעד (טיפול במפגרים) מצאה כי הוא אינו מפגר, אך הוא "אדם גבולי". כיום עובד הנאשם בעבודות מזדמנות.
העונש המירבי שקובע החוק על העבירה בה הורשע הנאשם הוא 10 שנות מאסר, והחוק כובל את בית המשפט, למעט במקרים מיוחדים, לעונש מינימום השווה לרבע מהעונש הקבוע לעבירה. הנאשם ביקש להתחשב בנסיבותיו האישיות הקשות, ואילו המדינה ביקשה למצות עמו את הדין נוכח חומרת העבירה בה הורשע.
השופטים צבי סגל, יעקב צבן וחנה בן עמי קבעו, כי "העבירה שעבר הנאשם היא עבירה חמורה ומסלידה. הנאשם ניצל את האמון של אם הפעוטה שהפקידה אותו לשמור על בנותיה, סגר את דלת החדר בו שהו, הפשיט וליקק את איבר מינה של הילדה. והנה, תחת שמירה והגנה על ילדה בת 4, מעל הנאשם באמון, פגע בילדה וייתכן שגרם לה נזק אשר סופו מי ישורנו". השופטים הוסיפו, כי גם עברו של הנאשם מהווה שיקול לחומרה לעניין מידת העונש.
לעומת זאת, ציינו השופטים כשיקול לחומרה את "הרקע האישי הבעייתי של הנאשם, החי מזה עשרות שנים חיים שוליים ואף למטה מזה. אדם שבילה לא אחת בין כותלי בית הסוהר, נפגע שם פגיעה מינית, אדם ללא שורשים, הווה דל ועתיד לוט בערפל", וכן את העובדה שהודה מייד בעבירה בה הורשע. על הנאשם נגזרו 3 שנות מאסר לריצוי בפועל ושנת מאסר על תנאי למשך שלוש שנים.
יצויין כי על אף התרעות חוזרות ונשנות כאן ב-Nfc בעניין פרסום שמותיהם של נאשמים ופרטים העשויים לזהות את קורבנותיהם, גם הפעם פורסם שמו המלא של הנאשם באתר האינטרנט של בית המשפט, בניגוד לחוק.
פ"ח 704/04 מדינת ישראל נ' אלמוני

תאריך:  16/06/2004   |   עודכן:  16/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
נהג אוטובוס 'דן' העיר אתמול בערב לנהג רכב מזדה, לאחר שהבחין שהוא נע בחוסר זהירות ומסכן את הנוסעים בדרך; נהג המזדה וחברתו ירדו מהרכב ונשכו את המתלונן בידו ובאשכיו ונמלטו מהמקום
עומר כרמון
מפקד צבא ארה"ב בבגדד: "בשלושת החודשים הקרובים נשקיע 445 מיליון דולר בשיקום התשתיות בעיר"; "כל עירקי שנסדר לו עבודה - לא ייצא להילחם בנו"; במקום לשבור דלתות - נקיש עליהן בנימוס
גלית יצחק
נהג המונית הורשע כי הסיע 13 נוסעים בעוד שעל-פי הרשיון מותר להסיע עד 10 נוסעים; אישה ושני ילדיה ישבו במונית באופן בלתי בטיחותי, על שרפרפים מפלסטיק; הנהג צעק לעבר האישה: "חתיכת נבלה זבל" בתגובה לשאלה על מקורו של רעש מוזר במונית
מחלקה ראשונה
בתי הקולנוע לב תל-אביב ולב אבן-יהודה בפסטיבל במחירים מצחיקים; הפסטיבל ייערך בין התאריכים 17-30 ביוני
הדר פרבר
הפסטיבל מתקיים זו הפעם ה-21 בין התאריכים 8.7.04-17.7.04; מוטי שקלאר: "נמשיך להשקיע ולחזק את הקולנוע הישראלי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il