X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הורי תלמידות בית הספר בי-ם, אשר השביתו את הלימודים למשך 3 ימים, סיימו היום את השביתה, לאחר שהגיעו להסכמה עם בית הדין האזורי לעבודה בירושלים; ההשעיה הוקפאה עד לתום שנת הלימודים
▪  ▪  ▪

הורי תלמידות בית הספר "אוולינה דה-רוטשילד" בירושלים, אשר השביתו את הלימודים בבית הספר במשך 3 ימים, סיימו היום (ד', 16.6.04) את השביתה, לאחר שהגיעו להסכמה עם בית הדין האזורי לעבודה בירושלים.
ההורים השביתו את הלימודים בעקבות החלטת נציבות שירות המדינה להשעות את מנהלת בית הספר, ד"ר בוורלי גריבץ, עד לתום ההליכים המשמעתיים בעניינה. במקביל, הודיע מנהל החינוך העירוני בירושלים על כוונתו לפרסם באופן מיידי מכרז לניהול בית הספר. נגד מנהלת בית הספר מתנהלת חקירה, בעקבות חשדות שהורתה למורות בבית הספר להגיש דיווחים כוזבים על שעות עבודתן. המנהלת הוזמנה לבית הדין המשמעתי של נציבות שירות המדינה.
בית הדין האזורי לעבודה בירושלים הסכים על הקפאת ההשעייה של ד"ר בוורלי גריבץ עד ל-25 ביוני, על-מנת לאפשר לה לסיים את שנת הלימודים עם תלמידותיה. ההשעייה תחודש מייד למחרת יום סיום שנת הלימודים.
ב-28 לחודש ישוב בית הדין ויקיים דיון בבקשתה של ד"ר גריבץ לבטל לחלוטין את ההשעייה, ולהוציא צו על-תנאי שימנע הוצאת המכרז למציאת מנהלת חדשה לבית הספר.
הורי התלמידות הביעו שביעות רצון רבה מהחלטת בית הדין, והביעו לאורך כל הדרך תמיכה מלאה בה. באתר האינטרנט של בית הספר מתפרסמות הודעות תמיכה. באחת מהן נכתב:
"אני מכיר את בוורלי למעלה מ-20 שנה כאשת חינוך ולאחרונה כמנהלת בית הספר של בתי הלומדת בכיתה ח'. בכל השנים הכרתי אותה כאדם המשלב באופן נדיר השכלה, כשרון פדגוגי וכשרון ניהולי. יחד עם הכשרונות יש התלהבות, איכפתיות ומסירות אין-קץ... חשדות לאי סדרים בוודאי יש לחקור - אבל מהר, ללא עיוות דין, באופן צודק ולא דרך קנוניה הגוזלת ממנה את ההזדמנות להתמודד על התפקיד שלמענה הקריבה כל כך הרבה. באופן פרופורציונלי הלוקח בחשבון את כל השעות והימים שהיא נתנה מעל ומעבר".
את הדברים כתב ד"ר מיכאל גיליס, מהמרכז לחינוך יהודי באוניברסיטה העברית.

תאריך:  16/06/2004   |   עודכן:  16/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
כך מדווח העיתון הצרפתי "LE TEMPS", המגלה כי בפגישה המכרעת שקיימו השניים באותו חודש איים פוטין במפורש על איל ההון הרוסי, כי בכוונתו לבדוק את מדיניות תשלום המיסים של חברת הנפט יוקוס בראשה עמד, ואת חלקו או חוסר חלקו של חודרקובסקי בתשלומים אלה
גלית יצחק
המוסד - 'שאנטי במדבר' מיועד לתת מענה לנערים במצוקה; תוכנית זו מבטלת את אתר כפר התקווה, שאושר בשנת 1989 באזור רגיש בסמוך לעין עבדת בקרבת אתר עתיקות
גלית יצחק
תושב תל אביב, בן 48, הציג את עצמו בפני צעיר בן 17 כסוכן דוגמנים ובמהלך צילומי סרט פורנו לכאורה, ביצע בו מעשים מגונים
רנית נחום-הלוי
למי הולך הכסף שגובה נציבות השב"ס על האסירים; מאות שקלים מתגלגלים לנציבות מדי חודש בשל הפרת משמעת פעוטה: אסיר שלא התגלח, הדליק טלוויזיה בקול רם, התחצף לסוהר ועוד; האגודה למען האסיר: אין ולו שמץ של קשר בין עבירת אסיר לקנס המוטל עליו
גלית יצחק
המכשיר מאפשר שליחת תמונות וסרטוני וידיאו, צילום, שמירת סרטונים באורך של עד שעתיים ומצלמה סיבובית של 180 מעלות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il