X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הודעות SMS בקו הביתי של בזק; טווח קליטה גדול בהרבה מבעבר; עד 400 זיכרונות; השימוש בטלפון הדיגיטלי - במחירי שיחה רגילה בבזק; לראשונה - "SMS קולי" בתוכנת text to speech
▪  ▪  ▪

בזק השיקה היום את שרות הטלפון החדש B דיגיטל, המהווה מהפיכה בתחום הטלפוניה הנייחת. המכשירים הדיגיטליים החדשים נותנים לקו ולמכשיר הטלפון הביתי יכולות רבות ומרשימות שלא היו קיימות עד כה.
ההערכה בבזק ואולי אף התקווה היא, כי היות והמכשירים החדשים נותנים למעשה מגוון אפשרויות הדומה באספקטים מסוימים על אלו שמציעים המכשירים הסלולריים, תחזור תנועה של שיחות לרשת בזק.
מנכ"ל קבוצת בזק, אמנון דיק, אמר כי להערכתו שירותי B דיגיטל יאפשרו מפנה של ממש בשימוש במכשיר הטלפון הביתי. "אנחנו נכנסים היום לעידן חדש בטלפון הביתי ו'מיישרים קו' עם מדינות אירופה. באירופה יש היום עשרות מיליונים של מכשירים כאלה. הניסיון מלמד שהמכשירים הדיגיטליים דוחקים כמעט לגמרי את מקומם של המכשירים הביתיים הישנים, בדיוק כמו שתקליטורים החליפו את התקליטים.
הצבנו לנו מטרה שיהיה מכשיר טלפון דיגיטלי בכל בית בישראל. אנחנו יוצאים היום עם 'השקה רכה' למוצר חדש, שלי אישית אין ספק שיהיה 'הדבר הבא' בתחום התקשורת הנייחת", אמר דיק.
בשלב זה, ניתנים להשגה בארץ רק חלק מהדגמים של ה-B דיגיטל. בזק תשיק דגמים נוספים בשבועות הקרובים. טווח המחירים לרכישת המכשירים הדיגיטליים נע בין כ-400 עד כ-900 ש"ח.
השירותים החדשים בטלפונים הדיגיטליים:
יכולת לשלוח ולקבל הודעות SMS; מאות הזיכרונות שמאפשרים חיוג מהיר; יכולת לדבר באיכות גבוהה בטווחים גדולים
(עד 300 מטר בשטח פתוח) מבלי שהשיחה תתנתק; זיהוי המתקשר לפי מספר הטלפון ושמו; ריבוי מנגינות; דיבורית ביחידה אלחוטית; שלוחות ועוד.
בבזק מבטיחים שמחירי משלוח ה-SMS יהיו זולים ביותר בהשוואה למחירים בסלולריים (משלוח SMS בתוך רשת בזק יעלה 21 אגורות כולל מע"מ ולרשתות הסלולריות 54 אגורות).
למי שאין עדיין ברשותו מכשיר דיגיטלי, מציעה בזק שירות SMS קולי - שירות המאפשר קבלת הודעות SMS בכל טלפון 'רגיל' של בזק באמצעות תוכנת text to speech ה"מתרגמת" את הודעת הטקסט להודעה קולית. כדי לקבל הודעת SMS במכשיר B דיגיטל התומך ב-SMS, יש להירשם לשרות.
השקת B דיגיטל תלווה במסע פרסום תחת הכותרת "בית ללא גבולות" שיכלול סרטי פרסום בטלוויזיה, מודעות עיתון, פרסומות רדיו שלטי חוצות. הקמפיין הוכן על-ידי משרד הפרסום אדלר חומסקי.
אבי פתיר, המשנה למנכ"ל בזק, אמר בהופעה פומבית ראשונה מאז נכנס לתפקידו, כי השקת המכשירים הדיגיטליים היא שלב ראשון בסדרת שיפורים שבזק מתכננת במכשירים הביתיים. "לטלפון הביתי של בזק יהיו כעת תכונות שאינן נופלות ולעיתים עולות, על אלו של הטלפונים הסלולריים. אני מאמין שהמחיר יחזור לשחק תפקיד מרכזי. אם אפשר לחייג ב'נוחות סלולרית' במחיר שהוא דרמטית נמוך יותר, ברור לי שכל אחד יעשה את החשבון.
זהו צעד ראשון ומשמעותי בשדרוג שירות הטלפון הבסיסי ומותר לחכות לצעדים נוספים. אני מאמין שכיוון ההתפתחות הבא יהיה לשילובים חדשניים ומרתקים בין טלפוניה למחשוב", אמר פתיר.

תאריך:  17/06/2004   |   עודכן:  17/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
הרופא המבצע את הניתוח הדגיש כי מדובר בניתוח ל"תיקון מין" ולא שינוי מין; לא יסכים לנתח טרנסקסואליים מאחר והאיסלם אינו מתיר לאנשים לשנות את מה שאלוהים יצר
גל ברגר
שמועות בדמשק: סגן הנשיא ח'דאם, עתיד להכריז על פרישתו בוועידה הארצית הקרובה של מפלגת הבעת'; מחלוקת בין הפרשנים בשאלה האם מדובר בתהליך רפורמה של ממש או שמא באחיזת עיניים; ח'דאם נחשב לאחד הדינוזאורים האחרונים של המשטר הישן
הדר פרבר
מעל מאה פצועים כתוצאה מפיצוץ מכונית סמוך ללשכת גיוס בבגדד; במקום הפיצוץ עמדו כמאה מתנדבים בתור ללשכה
מחלקה ראשונה
הראלי יתקיים ביום שישי הקרוב לזכרו של סמל דורון לב
יפעת גדות
במפגש הראשון מסוגו, ייפגשו חברות ואנשי עסקים ישראלים וגרמנים ליצירת שיתופי פעולה עסקיים, בין הנושאים לשת"פ: ביטחון תעופה, אבטחת מתקנים מסוכנים והיבטים ארכיטקטוניים מוטי בטחון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il