X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חל שיפור במצבה של התינוקת הפגה - מוגדר כעת קשה אך יציב; אחות בבית החולים "שיבא" החדירה בטעות צינורית מזון לווריד של הפגה, במקום לקיבתה; הנהלת בית החולים החליטה להשעות את האחות עד לבירור המקרה
▪  ▪  ▪

בבית החולים שיבא בתל השומר חל שיפור במצבה של התינוקת הפגה בת כשלושה שבועות ומצבה כעת מוגדר קשה אך יציב, לאחר שמזון תינוקות הוחדר לה בטעות לווריד על-ידי אחת האחיות, במקום לקיבתה.
מנכ"ל משרד הבריאות, אבי ישראלי, מסר: "הסקנו מסקנות מן הטעות החמורה, אך התקלה אינה קשורה בציוד לא תקין אלא בטעות אנוש".
המקרה אירע בשבת (19.6.04) לפנות בוקר, בעת שאחות בבית החולים רחצה את התינוקת המאושפזת בפגייה. האחות חיברה את צינור ההאכלה שמזרים מזון מסוג "פרוגרסטמיל" לגופה של התינוקת, אל החיבור אליו אמור להתחבר צינור עירוי הדם. כתוצאה מכך, זרם למשך זמן קצר מזון למחזור הדם של התינוקת.
בבית החולים מציינים, כי הטעות אירעה למרות נהלים ברורים, שאמורים למנוע טעויות. כמו-כן, צינורית עירוי הדם וצינורית אספקת המזון מסומנות בצבעים שונים כדי למנוע טעויות. בבית החולים קיימים נהלים ברורים לגבי רחיצת פגים, כדי למנוע טעויות חיבור מסוג זה.
לאחר זמן קצר, כשהתגלתה הטעות, החל צוות בית החולים במתן טיפול לתינוקת. מצבה של התינוקת הפגה הוגדר קריטי אך יציב. היא מטופלת על-ידי הצוות הבכיר של המחלקה, וכיוון שאין מקרה קודם בבית החולים שבו מזון תינוקות זרם לווריד של פג, מנהל הצוות התייעצויות עם טובי המומחים בארץ ובעולם בניסיון לברר אם התנסו בתקלה מעין זו.
הנהלת בית החולים החליטה להשעות את האחות ממשמרות עבודה נוספות, עד שייערך בירור בעניין.

תאריך:  19/06/2004   |   עודכן:  20/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
"מסחרה" בשאלון בחינת הבגרות בטרם הבחינה, היא חלומו הרע של כל מנהל בית ספר הגון; בירדן מתקשים להאמין כי 20-30 כיתות במערב רבת עמון קיבלו לידיהן את שאלון הבחינה ב"תרבות אנגלית" מבעוד מועד; על-רקע הסערה, פתחו הרשויות בחקירה
גל ברגר והסוכנויות
חברת פרלמנט בריטית טוענת כי במהלך סיור שערכה אתמול עם חברי פרלמנט נוספים במחנה רפיח, נפתחה לעברם אש מקלעים; "הכדורים שרקו מעל לראשינו... ילדים היו בקרבת מקום"; בצה"ל בודקים את נסיבות האירוע
גל ברגר
הרקע: התחמקות הממשל האמריקני מתגובה עניינית לממצאי הועדה שהוקמה לבדיקת אירועי ה-11 בספטמבר; במאמר המערכת בעיתון נכתב היום: "בוש וסגנו לא רק טאטאו הצידה את ממצאי הועדה, אלא אף מנסים לשכתב את ההיסטוריה"
עומר כרמון
עיתונאית עיתון הארץ זכתה ב-33 אלף דולר; בראש חבר השופטים ישב ראש ממשלת שבדיה; "דיווחיה האמיצים תרמו לשיפור ההבנה של החיים הפלשתינים תחת הכיבוש הישראלי"; "לא כולם קוראים את דיווחיה בהסכמה, אך למרות זאת זכתה לכבוד ולפירסום"
יואב יצחק
לטענת נתניהו, העבודה מתרפסת בפני ועדי העובדים ודבר זה עלול לסכן את מדיניות הממשלה; נתניהו, המבקר בארה"ב, הוציא הודעה רשמית על דבר התנגדותו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il