X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חוקרות מאוניברסיטת סאות'האמפטון גילו, כי תוספת של שמנים מסויימים כמו שמן אקליפטוס לנרות, יכולה לסייע בהשמדתם של חיידקים; במבחנים שערכו התגלה כי שמנים מסויימים יכולים להשמיד גם את חיידק הקולי
▪  ▪  ▪

נרות יום ההולדת המסורתיים יכולים להפוך לנשק העדכני ביותר נגד חיידקים מזיקים.
חוקרות מאוניברסיטת סאות'האמפטון גילו, כי הוספה של שמנים מסויימים כמו שמן אקליפטוס, תפוזים או קורנית לנרות, יכולה לסייע בהשמדתם של חיידקים.
לדבריהן, להוספה של שמנים אלו ליחידות אותן מחברים לשקע החשמלי תהיה בדיוק את אותה השפעה. עוד הוסיפו ואמרו, כי הוספה של שמנים לנרות יכולה להיות יעילה בדיוק כמו טיהור שנעשה על-ידי קוטלי מזיקים.
במבחנים שערכו התגלה, כי שמנים מסויימים יכולים להשמיד חיידקים כמו חיידק הקולי (סוג של חיידק מעיים, י.ג.) וחיידק הסטפילוקוקוס. אלפי אנשים נדבקים מחיידקי הקולי בכל שנה. זוהי אחת הסיבות העיקריות למחלות העוברות במזון. בעוד רוב האנשים מתאוששים לאחר מספר ימים, חיידקים אלו עלולים לגרום לכשל בכליות ולמוות אצל אחרים.
חיידקים אלו נמצאים לעיתים קרובות בבשר שאינו מבושל דיו, בבשר חי, ובמים שזוהמו ממי שפכים. הסטפילוקוקוס בדרך כלל נישאים על העור והם עלולים לגרום לזיהום במידה והעור פגוע, מה שיכול לגרום לשלפוחיות ופצעונים אך גם לדלקת ריאות.
חיידק העל MRSA - הוא הסטפילוקוקוס אאוראוס, עמיד לסוג של פניצילין שבעבר היה בשימוש כדרך לחסל אותו. (חיידק ה-MRSA הוא חיידק אלים ועמיד, הקוטל כ-2,000 בני אדם בשנה בבריטניה בלבד, י.ג.).
לדברי החוקרות, יש צורך בבדיקות נוספות כדי לוודא האם אכן הוספה של שמנים חיוניים לנרות יכולה להלחם גם בחיידק העל. עד כה נעשו הבדיקות לגבי חיידקים במעבדה בלבד ולא לגבי MRSA.
המסקנה אליה הגיעו עד כה היא, כי השמנים מגיבים, עם היונים שבפתיל ועם החמצן, כחומר בעל סגולות אנטיביוטיות. תוספת של שמנים אלו לנרות יכולה לסייע לבני אדם להשמיד את החיידקים המסתתרים בביתם.

תאריך:  20/06/2004   |   עודכן:  20/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי כוכבי
העמותה הגישה טיוטת הצעת חוק בעניין ליו"ר ועדת החוקה, ח"כ מיכאל איתן; טוענת: נדרש גוף עצמאי בלתי תלוי שיוכל לחקור ולנקוט סנקציות נגד פרקליטים בשירות המדינה ובמגזר המוניציפלי
גלית יצחק
בן 80 טבע בצהריים בחוף הדולפינריום בת"א, מצבו מוגדר אנוש; בן 60 טבע בחוף דלילה באשקלון - מצבו קשה; השר פורז אמר הבוקר בישיבת הממשלה כי אין בכוונתו לנהל משא-ומתן עם המצילים וזאת כיוון שהוא אינו המעסיק שלהם
הדר פרבר
עוברת לגור עם החבר קווין, אשר עזב למענה את חברתו שעומדת ללדת
הדר פרבר
אתר אייס מדווח על ליהוק לסדרה חדשה על שנה א' בבי"ס לאמנויות
עומר כרמון
אל-שרק אל-אווסט: "ממשלת אירן סייעה לאחרונה ל-10 טרוריסטים נושאי חומרי נפץ להסתנן לעירק משטחה"; "הקצין הודה בחקירתו, כי השתתף בהשלכת מטען על חיילים ספרדים בעירק"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il