X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בנוסף התחייב כספית להימנע מלעבור עבירה דומה; חברת דן נקנסה ב-2,500 ש"ח לאחר שלא פייסה את הנוסעת
▪  ▪  ▪

חברת 'דן' תשלם פיצוי של 1,000 שקלים לנוסעת לאחר שנהג אוטובוס העליב אותה וקרע בפני כל נוסעי האוטובוס כרטיס הנסיעה "חופשי-יומי" שהציגה לו.
שופט בית משפט השלום בתל אביב, ישראל ויטלסון, גזר על הנהג בנוסף קנס של 2,000 שקלים וחייב אותו לחתום על התחייבות כספית נוספת של 4,000 שקלים להימנע מלעבור עבירה דומה במשך שנתיים. השופט ויטלסון הטיל גם על 'דן' קנס של 2,500 שקלים כיוון "שלא עשתה דבר כדי לפייס את הנוסעת המתלוננת".
מהכרעת הדין עולה, כי בשעה 9:20 בבוקר עלתה הנוסעת לאוטובוס בקו 2 בתחנה הנמצאת ברחוב דבורה הנביאה, בתל אביב והציגה לנהג כרטיס "חופשי-יומי" שנרכש על-ידה 20 דקות קודם לכן, בקו אחר של 'דן'. הכרטיס היה תקף לאותו יום החל מהשעה 9:00 בבוקר ועד לתום השירות, בתחום העיר תל אביב-יפו.
מהכרעת הדין עולה עוד, כי לאחר שהנוסעת הציגה בפני הנהג את הכרטיס צעק עליה "רמאית ושקרנית", תוך קריעת הכרטיס לשני חלקים. במענה לשאלתה באשר לאופן התנהגותו השיב לה הנהג; "קודם תקני כרטיס נוסף ואחר כך אשיב לך". הנוסעת נאלצה לקנות כרטיס נוסף חדש כדי להמשיך את הנסיעה.
הנהג הסביר את מקור "הטעות" בכך שכרטיס "חופשי-יומי" נכנס לתוקף החל מהשעה 9:00 בבוקר ואילו הנוסעת עלתה לאוטובוס עם כרטיס שלא נמכר על-ידו דקות ספורות לאחר השעה 9:00. את קריעת הכרטיס הסביר הנהג, כי היה זה ב"אופן ספונטני".
לטענת הנהג ברגע שביקש לנקב את הכרטיס החדש שמכר לה, הבין שטעה. הניקוב היה באותו מקום כפי שהיה בכרטיס הקודם שקרע והוא התנצל על כך בפני הנוסעת.
'דן' הענישה את הנהג והטילה עליו 10 שעות עבודה ללא תשלום. אולם השופט ויטלסון מתח ביקורת חריפה על החברה וציין, כי משהתברר לה "הטעות" לא עשתה דבר וחצי דבר כדי לפייס את המתלוננת, מלבד להעשיר את עצמה בעבודת חינם של הנהג.
דובר משרד התחבורה, אבנר עובדיה, מסר כי משרדו החליט לתבוע בבית משפט פיצוי אישי לכל נוסע שנפגע מהתנהגות בלתי נאותה של נהג האוטובוס וברוב המקרים שופטי בית המשפט אכן נענו לבקשות אלה.

תאריך:  20/06/2004   |   עודכן:  20/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי כוכבי
הנתון מבטא הרעה במצבם של רוכשי הדירות בחודש זה; עם זאת, מתחילת 2004 עלה מדד רוכשי הדירות בשיעור של 1.2%, בעיקר בשל עליה בשכר הממוצע במשק
עומר כרמון
שגריר בריטניה באוסטריה העניק לצייד הנאצים את התואר בטקס שנערך בביתו של ויזנטל בוינה; ויזנטל (95), ניצול שואה, נילחם במשך חמישה עשורים כדי לאתר ולהעמיד לדין למעלה מ-1,000 פושעי מלחמה נאצים; בין הפושעים שסייע ללכידתם - אדולף אייכמן
גל ברגר
הרקע: ראיון ערפאת לעיתון 'הארץ'; "חבל שתסיים את חייך כשברקורד שלך - ויתור על מסגד אל-אקצא", אומר כמאל אל-ח'טיב; מוסיף: "דברי ערפאת לעיתון - סטירת לחי לפליטים"; החמאס והג'יהאד: הכותל המערבי הנו רכוש מוסלמי
יפעת גדות
36 מיצגי אורות ענקיים שייצרו אמנים סיניים בינהם שער הדרקונים, אניות הדרקונים, מיצג כדור הארץ ועוד, יוצגו במהלך חודשי הקיץ בתערוכה בתל אביב
מחלקה ראשונה
בית המשפט דן היום בשאלת מעמד ההורים המאמצים בהליכים בעניין עתיד הילד בן השנה; בשלב זה יישאר הילד בידי הוריו המאמצים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il