X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עוד מדברי פרס בכנס בבית מפלגת העבודה בתל אביב: "ממשלת שרון הביאה ל-6,000 מליונרים ולשישה מיליון קבצנים"; סגן נשיא ארה"ב: אתם עושים עבודה נפלאה בכלכלה הישראלית
▪  ▪  ▪

"המדיניות הכלכלית של ממשלת ישראל ושר האוצר, בנימין נתניהו, זכו לשבחים רבים מראשי הממשל וראשי הכלכלה בארה"ב, במסגרת כנס של מכון המחקר American Enterprise Institute הנערך בקולרדו שבארה"ב, ועוסק בנושאי כלכלה ואסטרטגיה" - כך נמסר היום (א', 20.6.04) ממשרד האוצר.
בפגישת נתניהו עם סגן נשיא ארה"ב, ריצ'ארד צ'ייני, שהשתתף בכנס, אמר צ'ייני לנתניהו: "אתם עושים עבודה נפלאה בכלכלה הישראלית - ותמשיכו בה. אנחנו מצפים לשתף איתך פעולה גם בהמשך".
בנושא המדיני אמר צ'ייני לנתניהו: "תוכנית ההינתקות שאושרה בממשלה בישראל נראית לנו בהחלט סבירה במציאות שנוצרה ואנחנו תומכים בה".
מהאוצר נמסר כי המדיניות הכלכלית של ישראל זכתה לשבחים גם מפי דוברים בכירים נוספים בכנס בקולרדו, בהם נגיד הבנק המרכזי בארה"ב, אלן גרינספאן, היועצים הכלכליים הבכירים של הנשיא בוש וראשי חברות אמריקניות מובילות.
בדברו בכנס על המאבק בטרור העולמי אמר השר בנימין נתניהו: "אנחנו, ארה"ב וישראל, נלחמים נגד אותו אויב ועבור אותם הערכים. המלחמה המשותפת שלנו בטרור היא מלחמה בין התרבות האנושית לברבריות שאיננה יודעת גבול באכזריותה".
פרס: מדיניותו של נתניהו - קפיטליזם חזירי
יו"ר מפלגה העבודה, ח"כ שמעון פרס, המשיך הערב במתקפה קשה נגד מדיניותו הכלכלית של נתניהו. זאת לאחר שאתמול הצהיר נתניהו כי הוא מתנגד לכניסת 'העבודה' לממשלה - בשל התנגדותה למדיניותו הכלכלית.
לאחר שהגדיר לפני כמה ימים את מדיניותו של נתניהו "מחורבנת", כינה פרס את מדיניותו של שר האוצר "חזירית". בכנס שנערך בבית מפלגת העבודה בתל אביב אמר פרס כי ב'עבודה' מתנגדים לקפיטליזם חזירי.
לדברי פרס, מדיניותה הכלכלית של הממשלה הביאה ל-6,000 מליונרים ושישה מיליון קבצנים. לדבריו, יש להפסיק את ההשקעות בשטחים ובהתנחלויות, וכך להבריא את הכלכלה.
אתמול התריע נתניהו כי החזרת המדיניות הכלכלית של העבודה "המתרפסת בפני הוועדים הגדולים של ההסתדרות", תנפח את הוצאות הממשלה ותכביד את נטל מסים על אזרחי ישראל.

תאריך:  20/06/2004   |   עודכן:  21/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
אתר האינטרנט של אל-קאעידה במפרץ הפרסי: "תומכינו המשרתים בכוחות הביטחון הסעודים סיפקו ללוחמים מדים ורכבי משטרה"; "הלוחמים הקימו מחסום משטרתי מזויף בכביש ראשי וחטפו את הכופר האמריקני"; ביום ו' הם ערפו את ראשו
אלונה קורן
שלוש הקרנות מהוות 74% משוק הפנסיה בישראל; תמורת ההפרטה צפויה להסתכם במאות מיליוני שקלים; בנק ההשקעות פועלים שוקי הון הושעה מליווי ההפרטה
הדר פרבר
במסגרת קמפיין לעידוד חסכון באנרגיה מדליקים נרות למשך שעתיים
מחלקה ראשונה
היחידה הארצית לחקירות הונאה במשטרה ממליצה להעמיד לדין את חבר הכנסת שלמה בניזרי (שס), בחשד שבעת שהיה שר העבודה והרווחה, עבר עבירות שוחד, תיווך לשוחד, מירמה והפרת אמונים וכן שיבוש הליכי חקירה
ענבל אביב
מתוך סך התאונות עם נפגעים - 40 תאונות קטלניות ו-153 תאונות עם פצועים קשה; סך כל התאונות בחודשים ינואר-מאי 2004 הגיע ל-7,525; מגמת עלייה במספר התאונות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il