X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רשת הטלויזיה האמריקנית, CBS, הקרינה הלילה ראיון עם נשיא ארה"ב לשעבר, ביל קלינטון: "יאסר ערפאת אשם בכישלון קמפ-דיוויד"; "בוש צריך היה להמשיך עם ביקורי הפקחים לפני שהורה לצאת למלחמה בעירק"
▪  ▪  ▪

רשת הטלוויזיה האמריקנית, CBS, הקרינה הלילה (ב', 21.6.04) ראיון עם נשיא ארה"ב לשעבר, ביל קלינטון. בראיון, האשים קלינטון את יו"ר הרשות הפלשתינית, יאסר ערפאת, בכישלון השיחות בקמפ-דיוויד. "היתה זו שגיאה במימדים היסטורים", אמר.
"אני זוכר כי מעט לפני חתימת הסכמי אוסלו על מדשאת הבית הלבן, אמרתי לראש ממשלת ישראל, יצחק רבין, כי ייאלץ ללחוץ את ידו של ערפאת. רבין אמר 'בסדר אבל בלי נשיקות'. עשינו הכל כדי למנוע מערפאת לנשק את רבין. התאמנתי עם היועץ לביטחון לאומי שלי, כיצד מונעים מערפאת לנסות ולנשק את רבין על הלחי. בסוף מצאנו דרך - לתפוס את ערפאת במרפק ולהרחיק אותו מרבין ברגע שינסה להתכופף לכיוונו של ראש ממשלת ישראל".
קלינטון מנה בראיון את הכישלונות הגדולים של תקופת נשיאותו בזירה הבינ"ל: אי ההצלחה בהשגת שלום בין ישראל לפלשתינים, והכישלון בתפיסת מנהיג ארגון הטרור אל-קאעידה, אוסאמה בן-לאדן.
קלינטון אמר, כי סירב להצטרף לשמאל שגינה את נשיא ארה"ב, ג'ורג' בוש, בשל המלחמה בעירק, אולם לדעתו, בוש צריך היה להמשיך עם ביקורי הפקחים לפני שהורה לצאת למלחמה.
קלינטון הכחיש את הטענות שלא עשה די כדי לתפוס את בן-לאדן: "מתרוצץ סיפור שאינו נכון, לפיו ממשלת סודן הציעה להסגיר את בן-לאדן. ככל שאני יודע אין שום שמץ של אמת בסיפור הזה", אמר הנשיא לשעבר.
דמעות עלו בעיניו של קלינטון כשמנחה הראיון, דן ראת'ר, הראה לו סרטון וידיאו, אותו קלינטון לא ראה מעולם, בו מספרת אמו כי היה "בן טוב".
כשנשאל לגבי היום הגרוע ביותר בבית הלבן, ענה כי היה זה ביום בו נאלץ להודות בפני משפחתו כי שיקר להם, ולמרות הכחשותיו ניהל רומן עם מוניקה לוינסקי.
ביום ג' (22.6.04) תצא לאור האוטוביוגרפיה של ביל קלינטון, 'חיי', עבור כתיבתה קיבל הנשיא לשעבר מקדמה על סך 10 מיליון דולר. בניגוד לנשיאים קודמים, כתב את הספר בעצמו.
הוצאתה לאור של 'חיי', מלווה במסע יחסי ציבור חסר תקדים. הספר צפוי להפוך לאחד מרבי המכר הגדולים בארה"ב, אפילו יותר מספרה של הילארי קלינטון שיצא לאור בשנה שעברה [ראו קישורים].

תאריך:  21/06/2004   |   עודכן:  21/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
בשאר אל-אסד יוצא היום לביקור ראשון של נשיא סורי בבייג'ין; הוזמן בידי נשיא סין, הו ג'ינטאו, כהתרסה כנגד הסנקציות האמריקניות; סין הגבירה לאחרונה את מעורבותה בפרויקט טילי הסקאד הסורים
עומר כרמון
החמאס: "אנו מצדיעים לחברי תנועת הסולידריות הבינ"ל שעומדים לצידם של הפלשתינים במאבקם היומיומי נגד הקמת גדר ההפרדה הגזענית"; ב-ISM מכחישים כל קשר לטרור: "אנו תומכים בהתנגדות לא אלימה"
רנית נחום-הלוי
ח"כ פינס דורש לבטל כליל את רשת הביטחון בממשלה; ח"כ בראון יורד על פרס: הוא
בגיל הג'ט לג לא יודע אם הוא פה; ח"כ פרס דורש את תיק האוצר
רנית נחום-הלוי
את הדברים אמר משה קצב בישיבת ועדת החוקה, חוק ומשפט של הכנסת, שהתקיימה במשכנו
רנית נחום-הלוי
דיון ראשון בכנסת בנושא זה; ח"כ אהוד רצאבי פועל להעלאת 300 יהודים מתימן ועוד כ-140 יהודים מארה"ב ובריטניה - אלו מוחזקים על-ידי הסאמטרים ונטורי קרתא; נציג הסוכנות היהודית: ששלחנו נציגה לארה"ב לברר הנושא היא חזרה מוכה וחבולה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il