X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ד"ר און סיבירסקי הינו צעיר הזוכים ב"אות המופת לרופא"
▪  ▪  ▪

האגודה לרפואה ולמשפט בישראל העניקה היום לד"ר און סיבירסקי את "אות המופת לרופא" לשנת 2004.
ד"ר און סיבירסקי הינו צעיר הזוכים ב"אות המופת לרופא", משמש כרופא בכיר במחלקה הכירורגית של בית החולים "בקור חולים" בירושלים.
ד"ר סיבירסקי עשה את שירותו הצבאי במסגרת יחידה קרבית וכרופא צבאי בהמשך. את לימודי הרפואה ואת ביה"ס ללימודי המשך ברפואה סיים בהצטיינות יתרה, ואת ההתמחות שלו בכירורגיה רכש בבית החולים "הדסה" עין כרם בהדרכתו של מנהל המחלקה, פרופ' אריה דורסט.
בנימוקי הוועדה, בראשותו של שופט בית המשפט העליון, השופט יעקב קדמי, שכללה גם את ד"ר יורם בלשר, יו"ר ההסתדרות הרפואית, נקבע כי ד"ר סיבירסקי נמצא הראוי ביותר, מבין מאות רבות של רופאים, לקבלת הפרס בשל הנימוקים הבאים:
"ד"ר און סיבירסקי מטפל בחולים במסירות וחיבה. כואב את כאבם, שומר על כבודם, מעריך ומתחשב באמונתם ודרך חייהם ומעניק להם את כל כולו".
"ד"ר סיברסקי התבלט בטיפול המקצועי שנתן לנפגעי הפיגועים ההמוניים שפקדו את ירושלים". "ד"ר סיבירסקי הצליח לעורר אמון רב בחולים וברופאי משפחה יהודים וערבים, חילונים וחרדים ללא יוצא דופן".
על כל אלה, כאמור, החליטה ועדת האות להעניק לד"ר און סיבירסקי את "אות המופת לרופא". את הפרס הגישו נציגי האגודה לרפואה ולמשפט, יו"ר ההסתדרות הרפואית, נציגי משרד הבריאות וראש לשכת עורכי הדין בישראל.

תאריך:  21/06/2004   |   עודכן:  21/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
כך עולה מפגישות שקיימה ח"כ גמליאל עם שר הפנים האוסטרי, ד"ר ארנסט שטרסר; כמו-כן, השר האוסטרי הבטיח לח"כ גמליאל לפעול לאלתר להגדלת המכסות ככל אשר ידרש ולפעול לשם כך גם אצל שלטונות אירן
נועם שרביט
צו הביניים הוצא בעתירת תנועת ההתיישבות של גוש אמונים "אמנה", המועצה האזורית מטה בנימין ו-11 מתושבי המאחז, שהוא הראשון בו נבנו בתי קבע; במאחז מתגוררים 17 משפחות
גל ברגר
התוכנית תוצג לשר הביטחון בימים הקרובים; על-פי התכנון, יקוצצו אלפי תקנים של קצינים ונגדים, יצומצם סד"כ ויושם דגש על טכנולוגיה מתקדמת ופיתוח היכולות המודיעיניות; התוכנית סוכמה בהיקף של 36.5 מיליארד ש"ח לשנה
רועי כוכבי
עד כה טענה האגודה כי ביחסיה עם חבריה היא נחשבת כגוף פרטי, ולכן לא חלה עליה חובה לאפשר לעובדים ולגמלאים עיון בתיקים; השופטת פלפל: "נראה לי מוזר שחבר באגד לא יוכל לעיין בתיקו האישי"
נועם שרביט
החברה, העוסקת במערכות תקשורת ואבטחה, דורשת צו מניעה קבוע והגישה תביעת פיצויים בסך 2 מיליון ש"ח; טוענת: התוכנה המזוייפת מהווה העתק מדוייק של התוכנה המקורית; מדובר במערכת אבטחה המאפשרת בקרה ופיקוח מקומי ומרחוק על אזורים קבועים שהוגדרו מראש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il