X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הפעיל, קן או'קיף, מתכנן להביא לארץ עשרת אלפים "פעילי שלום" בינלאומיים, "כדי ליצור הפסקת אש ישראלית-פלשתינית"; נעצר כשניסה להיכנס לתחומי הרצועה בהליכה לאורך חוף הים, סמוך ליישוב דוגית
▪  ▪  ▪

שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, שרה גדות, תדון מחר (יום ד', 23.6.04) בערעור שהגיש "פעיל השלום" קן או'קיף נגד כוונת המדינה לגרשו מהארץ.
או'קיף, אירי בעל אזרחות אמריקנית, נעצר בתחילת השבוע שעבר כאשר ניסה להיכנס לתחומי רצועת עזה בהליכה לאורך חוף הים ליד היישוב דוגית. בשמונת הימים שחלפו מקיים או'קיף שביתת רעב, במחאה על מעצרו. את אוק'יף ייצגו עורכות הדין יעל ברדה וגבי לסקי, לשעבר מזכ"ל "שלום עכשיו".
קן או'קיף שירת במארינס האמריקנים במלחמת המפרץ הראשונה בשנת 1991, ונלחם בעירק. בעקבות חוויותיו שם הוא הפך ל"פעיל שלום" ולמתנגד נחרץ למלחמות וכיבושים, ואף אירגן קבוצה של מאות אזרחים אמריקנים ואזרחי מדינות אחרות במערב שיצאו לעירק כ"מגינים אנושיים", ערב המלחמה בעירק באפריל 2003.
לארץ הגיע או'קיף לפני כשלושה שבועות, לטענתו כדי לארגן פעולות לקידום שלום בין ישראלים ופלשתינים. או'קיף אמר כי בכוונתו לארגן בחודש ספטמבר השנה מסע של כעשרת אלפים פעילים מכל העולם שיגיעו לארץ, יתפרסו בגדה וברצועה ויביאו לביסוס הפסקת אש חדשה בין ישראל לפלשתינים. לטענתו של או'קיף, אין בכוונתו להפריע לפעולות צה"ל, אך למעשה ברור כי בכוונתו להציב את אנשיו כך שיחצצו בגופם בין הצבא לתושבים ויפריעו, למעשה, לצה"ל במאבק בטרור הפלשתיני.
או'קיף טוען כי נפגש עם מנהיגים פלשתינים בגדה על-מנת לקדם את תוכניתו, וכי כשנתפס צועד על חוף ימה של עזה [תוך הפרת הוראה חוקית של אלוף פיקוד דרום; ר.כ.] היה בדרכו להיפגש באותו עניין עם מנהיגים פלשתינים מהרצועה.

תאריך:  22/06/2004   |   עודכן:  22/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
כך התלוננו אנשי עסקים הנלווים לביקורו של שר התמ"ת אהוד אולמרט בבייג'ין; למרות התלונות - נחתם הבוקר הסכם להרחבת שיתוף הפעולה בנושא זה; אולמרט: "אנו רואים בסין כיעד הייצוא מספר 1 שלנו לעשור הקרוב"
גל ברגר
החזית העממית: לא נערוב לשלומם של היועצים המצרים; ראש המודיעין המצרי מגיע מחר לאזור במטרה להבטיח השארת היועצים המצרים מחוץ לקו האש; התוכנית המצרית: פריסת כוחות בינלאומיים בנמלי עזה
מירב לוי
חברי המשלחת הביעו את דאגתם מהמבוי הסתום אליו נקלע נושא הגיור בארץ; הנשיא שוחח בנושא עם הרב חיים דרוקמן
רועי כוכבי
הסרבן דניאל צאל נכלא בפעם הראשונה ביום גיוסו לצה"ל, בחודש אפריל השנה, עקב סירובו להתגייס "לצבא הכיבוש שמדכא את העם הפלשתיני"; טוען: "הסירוב מבחינתי אינו בחירה אלא חובה מוסרית"; הוריו: לשחררו, ולא - יהפוך למוקד התעניינות עולמי
רועי כוכבי
התמורה הכוללת שתקבל החברה מהעסקה צפויה להסתכם בסך של כ-37 מיליון ש"ח; מדובר בהשלמה למהלך היציאה של הקבוצה מפעילות המותג הפרטי במערב אירופה, כחלק מתוכנית הרה-ארגון של הקבוצה; שיפור ניכר בתוצאות העסקיות של שטראוס-עלית ברבעון הראשון של 2004
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il