X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
צעירה תל אביבית טוענת, כי רשלנות רפואית של מכון 'פרופורציה', שם ביצעה ניתוח לעיבוי שפתיים, גרמה לה צלקת ונכות לצמיתות בשיעור 10%; טוענת: הביטחון העצמי שלי נפגם וכך גם חיי האינטימיים
▪  ▪  ▪

לבית משפט השלום בתל אביב הוגשה תביעה נגד מכון הטיפולים הקוסמטיים "פרופורציה" בעיר, בה נטען כי טיפול קוסמטי שהחל בהבטחה לשפתיים בעלות מראה "מלא וחושני", הסתיים בצלקת מכוערת ובנכות לצמיתות של 10%.
סיון (השם המלא שמור במערכת), צעירה בת 23, הגיעה למכון "פרופורציה" בתל אביב, כדי לעבור טיפול פשוט של עיבוי שפתיה. סיון הגיעה ל"פרופורציה" בעקבות פרסומות רבות, שהבטיחו כי המכון מבצע טיפולים וניתוחים קוסמטיים לשיפור המראה החיצוני. באותן פרסומות אף הציג עצמו המכון כמי שמעסיק מומחים רבים בתחום הניתוחים והטיפולים הפלסטיים.
סיון טוענת, כי הובטח לה על-ידי נציגי המכון, שלאחר הזרקת החומר מסוג ניאופיל, יהיו שפתיה בעלות מראה "מלא וחושני" ותווי פניה יקבלו מראה "צעיר ורענן".
בדצמבר 2001, התייצבה סיון לביצוע הליך הזרקת החומר, כאשר מייד לאחריו נוצר גוש בשפתיה שלווה בכאבים. אנשי המכון שפנתה אליהם בנושא, הרגיעו אותה באומרם שמדובר בתופעת לוואי שעתידה לעבור בחלוף חודשים מספר. לאחר שהגוש לא נעלם גם כעבור מספר חודשים, פנתה סיון לקופת החולים שלה, שם הוברר לה שמדובר בנזק שיישאר לצמיתות. ואכן גם היום, כשנתיים וחצי לאחר הטיפול, הנזק לא נעלם, כאשר הרופאים המטפלים סבורים שמדובר בנזק שיישאר לצמיתות.
בעקבות המקרה, נבדקה סיון על-ידי פרופ' עמירם שגיא, כירורג מבית החולים סורוקה בבאר שבע, שקבע כי כתוצאה מההזרקה ובעקבותיה, נותרה לה נכות צמיתה של 10%.
עו"ד אופיר מילר ממשרד מילר ושות', המייצג את התובעת, הגיש בשמה של סיון תביעה בבית משפט השלום בתל אביב, נגד מכון פרופורציה. עו"ד מילר מבקש מבית המשפט שימנה מומחה מטעמו לצורך בדיקתה של סיון וקביעת נכותה הרפואית. עו"ד אופיר מילר מציין, כי בעקבות כשלון הטיפול נשארו צלקות מכוערות על שפתיה, דבר אשר מפריע לה ופוגע בביטחונה העצמי, במיוחד במסגרת עבודתה כמארחת בבית מלון, עבודה הדורשת הופעה ייצוגית.
עו"ד מילר מציין עוד בתביעה, כי בעקבות התאונה נמצאת סיון במצב נפשי קשה ביותר, סובלת מרגשי נחיתות ומקשיים בחברה ומתקשה ליצור קשרים אינטימיים עם בני המין השני.
עו"ד מילר מבקש מבית המשפט לחייב את מכון פרופורציה לפצות את התובעת על הנזק הכלכלי, הבריאותי והנפשי שנגרם לה.
ת.א. 45702/04

תאריך:  22/06/2004   |   עודכן:  22/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
כך קבע משרד החינוך; "אופק" הינו בית ספר לילדים בעלי פיגור בינוני וקשה; בבית הספר נלמדים תכנים פדגוגיים לצד תחומים תיפקודיים
גלית יצחק
כך אמר מנכ"ל חברת קולחי משגב; לדבריו, הפחת בישובי משגב לבדם עומד על 30%, שהם כ-300,000 קוב בשנה, ובמגזר הכפרי כולו מסתכם הפחת בכ-25 מיליון קוב בשנה
הדר פרבר
כפר המוזיקה קוקה-קולה" יתקיים בחוף ניצנים וישים דגש מיוחד על התוכן האמנותי של הערבים המוזיקליים
עומר כרמון
הטלויזיה הממלכתית של אירן: "שמונת החיילים הבריטים יועמדו לדין באשמת חדירה למים הטריטוריאלים שלנו"; שר החוץ הבריטי התקשר לעמיתו האירני; השר האירני הבטיח לטפל אישית "בתקרית המצערת"
גלית יצחק
אם המשפחה ידעה על מעלליו של בנה במשך שנה וחצי; אתמול התפתח ויכוח בין האם לבנה, במהלכו סטרה לו האם; הבן איים להגיש נגדה תלונה, אולם האם ניגשה לתחנת המשטרה ודיווחה להם על מעשיו של בנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il