X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום נגד ירון סנקר (29), באשמת הרצח הכפול בהוד השרון ומספר ניסיונות רצח, ביניהם של האחים אלפרון; המשטרה טוענת כי סנקר חבר בארגון הפשע של האחים רפי ומשה אוחנה
▪  ▪  ▪

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (יום ד', 23.6.04) כתב אישום נגד ירון סנקר, בן 29 מירוחם, בשל שני מעשי רצח ומספר ניסיונות רצח נוספים. סנקר מואשם בביצוע הרצח הכפול בהוד השרון, באוקטובר 2003. בין השאר, מייחס כתב האישום לסנקר ניסיונות לרצוח את האחים יעקב ונסים אלפרון ואת איציק אברג'יל.
בשבועות האחרונים, עצרה המשטרה שמונה בני אדם החשודים בשורה של מעשי רצח וניסיונות רצח שאירעו בשנה האחרונה. בין העצורים מצויים שמות בולטים בעולם התחתון - האחים רפי ומשה אוחנה וצ'רלי שטרית. המעצרים התאפשרו בעקבות מידע שמסר סנקר, שהורשע בביצוע שוד מזויין למשטרה.
סנקר הודה, בין היתר, ברצח העבריין חיים שאבי והספר תומר שבת במספרה בהוד השרון באוקטובר 2003. יצויין, כי שבת לא היה קשור לפשיעה. סנקר הודה גם בניסיון לחסל את העבריין שמעון זריהן ביום העצמאות לפני כשנה. בניסיון, שבוצע במסעדת "ברברסקו" בתל אביב, סמוך למטה המחוז, נפצע זריהן באורח בינוני.
זריהן נעצר מאז בחשד למעורבות בחיסול חנניה אוחנה, קרוב משפחתם של האחים אוחנה, החשודים כי שלחו את סנקר לביצוע ה"משימה". בנוסף, סיפק זריהן מידע על ניסיונות חיסול נוספים בעולם התחתון.
המשטרה טוענת, כי סנקר היה "חייל" של האחים אוחנה, הנחשבים כעבריינים מוכרים באזור השרון. לפני חודשים אחדים הם נעצרו בחשד שהיו מעורבים בהבאתם לישראל של ארבעת חברי כנופיית המחסלים מבלארוס, שנעצרו בכפר סבא וברשותם אמל"ח רב. המשטרה טוענת, כי הארבעה התכוונו לפגוע באחים יעקב ונסים אלפרון, ובשוני גבריאלי, אביה של חברת הכנסת ענבל גבריאלי.
לפי כתב האישום, ביקשו האחים אוחנה, המסוכסכים עם בני משפחת אלפרון והאחים איציק ואייבי אברג'יל על-רקע סכסוך הנוגע להפעלת בתי קזינו לא חוקיים באזור השרון, לנקום את רצח אחיהם לפני שנה וחצי. כעת, כאמור, מייחסת המשטרה חלק ניכר מניסיונות הרצח שבוצעו לפי החשד בעקבות רצח האח לסנקר עצמו.

תאריך:  23/06/2004   |   עודכן:  23/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
הנער בילה אתמול אחר הצהריים בחוף הריף ביפו ומאז נעלמו עקבותיו; המשפחה חוששת כי הנער טבע למוות; שיטור ימי של מחוז תל אביב החל הבוקר בסריקות אחר הנעדר
נועם שרביט
השופט בדימוס דוד קציר שימש בורר בתביעה בין האיגוד ובין חברת דשן אור זבלים אורגנים, ולא גילה כי פרקליטה של החברה ייצגו בעבר בעניין אישי; ביהמ"ש: זו הפרת חובת הנאמנות של הבורר המביאה לכדי בטלות הפסק שהוציא
מחלקה ראשונה
מדובר בשעה נוספת בה תועבר תוכנית לימודית להקניית ערכים ולמורשת, הצעתו של ראש עיריית רמת-השרון
ענבל אביב
מהשבוע הבא: אוניות זרות יחוייבו להצטייד במערכת זיהוי אלקטרונית שתאפשר לנמל לזהות את האונייה בלב ים; הנוהלים החדשים: בעקבות אירועי הטרור של ה-11 בספטמבר והחשש מפיגועים בנמלי הים
הדר פרבר
מונה על-ידי קבוצת דסק"ש שרכשה את מלוא הבעלות על גלובקול בכ-90 מיליון ש"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il