X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ביום ב' האחרון החליט זאב וורמברנד כי בי"ח השרון בפ"ת ייסגר ויהפוך למרכז לטיפולי יום; העובדים מתנגדים לכך והודיעו כי ישביתו מיום חמישי את כל מוסדות שירותי בריאות כללית; בתי החולים יעבדו במתכונת חירום
▪  ▪  ▪

ארגון עובדי קופת חולים 'כללית' הודיע כי הוא פותח ביום ה' (24.6.04) בשביתה כללית בכל מוסדות שירותי בריאות כללית. ההשבתה - בתגובה להודעתו של מנכ"ל 'הכללית', זאב וורמברנד, על סגירתו של בית חולים השרון בפתח תקוה.
הארגון הודיע, כי השביתה תחל משעות הבוקר המוקדמות ותמשך 24 שעות. 15 בתי החולים של שירותי בריאות כללית יעבדו במתכונת חירום וכל המרפאות, בתי המרקחת ויתר השירותים - יושבתו.
פרוספר בן-חמו, יו"ר ארגון עובדי קופת חולים כללית, מסר: "הארגון מתנגד בתוקף לחיסולו של בית חולים שלם, כאילו מדובר בסגירת מרפאה זנוחה במקום שאין צורך בה. בית חולים השרון משרת אוכלוסייה של כ-400,000 תושבים, הוא כלול ברשימת בתי החולים הטובים והיעילים מכל היבט שהוא, ומועסקים בו כ-1,300 אנשי סגל. כמו-כן, מטפל בית החולים מידי שנה בכ-100,000 מאושפזים ומטופלים.
לדברי הארגון, ההחלטה לסגור את בית החולים היא החלטה "פראית וחסרת אחריות". "אם אלה הן תוצאות הרפורמה במערך הרפואי במרכז הארץ שעליה הכריז מנכ"ל 'הכללית', עדיף שהיא תיגנז ומיד", הוסיף .
ארגון עובדי קופת חולים כללית מזהיר מפני אופי הרפורמה עליה הכריז וורמברנד, וינקוט את כל הצעדים הארגוניים העומדים לרשותו במטרה להציל את הקופה ממחריביה.
מהארגון נמסר, כי במהלך השביתה כל המרפאות יהיו סגורות; כל המחוזות יהיו נעולים; חדרי ניתוח יעבדו במתכונת שבת; במחלקות אשפוז ובמחלקות לטיפול נמרץ יעבוד צוות סעודי מצומצם; במחלקות פגים, יונקים, חדרי לידה, דיאליזה, אונקולוגיה ויחידות פריון - יעבדו צוותי סיעוד במתכונת מצומצמת.
בתי החולים שיושבתו הם: בלינסון, שניידר, השרון, העמק, כרמל, מאיר, סורוקה, קפלן, יוספטל, לוינשטיין, בית רבקה, הרצפלד, גהה, שלוותה וטלביה.
החלטת מנכ"ל 'הכללית'
מנכ"ל קבוצת שירותי בריאות כללית, זאב וורמברנד, הודיע (יום ב', 21.6.04) כי בית חולים השרון בפתח תקוה ייסגר ויהפוך למרכז לטיפולי יום.
לדבריו, "סגירת ה'שרון' כבית חולים כללי והפיכתו למרכז לטיפולי יום הינו חלק מרפורמה מרחיקת לכת במערך הרפואי של הכללית במרכז הארץ".

תאריך:  23/06/2004   |   עודכן:  24/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
כך אמר יו"ר המכון הישראלי לנפט ולאנרגיה, עמיר מקוב; לדבריו, עיכובים בהקמת מערכת ההולכה של גז טבעי גרמו למשק הפסדים במאות מליוני דולר
עומר כרמון
נשיא סוריה נפגש עם נשיא סין; סין התחייבה להעניק לסוריה הלוואה בתנאים מועדפים; נשיא סין הודה לסוריה על תמיכתה בנושאי טייוואן וזכויות אדם; הביע את רצונו לשגר שליח מיוחד למזה"ת
גל ברגר
השב"כ וכוח מיוחד של צה"ל פשטו הבוקר על חנות צילום ליד אוניברסיטת א-נג'אח בשכם ועצרו את ראש הזרוע הצבאית של הג'יהאד בעיר; הלה שימש במקביל כצלם; הפלשתינים: הכוחות פתחו באש מקלעים בתוך הסטודיו, ממנה נהרג צלם פלשתיני שעסק בהכנות לצילומי טקסי הסיום באוניברסיטה
רועי כוכבי
לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום נגד ירון סנקר (29), באשמת הרצח הכפול בהוד השרון ומספר ניסיונות רצח, ביניהם של האחים אלפרון; המשטרה טוענת כי סנקר חבר בארגון הפשע של האחים רפי ומשה אוחנה
גלית יצחק
הנער בילה אתמול אחר הצהריים בחוף הריף ביפו ומאז נעלמו עקבותיו; המשפחה חוששת כי הנער טבע למוות; שיטור ימי של מחוז תל אביב החל הבוקר בסריקות אחר הנעדר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il