X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יו"ר הבורסה: אני מאמין כי בתי השקעות בינלאומיים מובילים נוספים יצטרפו כחברים בבורסה בעתיד הקרוב; הערכות: גם בנק ההשקעות האמריקני מריל לינץ' שוקל להצטרף לבורסה
▪  ▪  ▪

דויטשה ניירות ערך ישראל, החברה-הבת הישראלית של דויטשה בנק הגרמני, הגישה בקשה להתקבל כחברה בבורסה לניירות ערך בתל-אביב. דירקטוריון הבורסה ידון בבקשה בישיבתו הקרובה, ב-1 ביולי.
הונו העצמי של דויטשה בנק, מהבנקים הגדולים בעולם, הסתכם בסוף 2003 בכ-35.4 מיליארד דולר ומספר עובדיו עומד על כ-67,000. הבנק מספק שירותים פיננסיים ב-74 מדינות ונמנה על הגופים המובילים בעולם בתחומי corporate banking, ניירות ערך, transaction banking, ניהול נכסים ועוד. מניות דויטשה בנק נסחרות בבורסות בפרנקפורט, בלונדון ובניו-יורק ובבורסות נוספות.
דויטשה ניירות ערך ישראל תהיה החברה השנייה בבורסה של תל אביב שהיא חברה-בת של בית השקעות בינלאומי, לאחר יו.בי.אס (UBS) השוויצי, שהצטרפה לבורסה ב-1997. לאחרונה נבחרה החברה ללוות את הפרטתן של קרנות הפנסיה ההסתדרותיות החדשות, מיטבית, מקפת ומבטחים, בשיתוף עם פועלים שוקי הון (ראה קישור).
פרופ' יאיר אורגלר, יו"ר דירקטוריון הבורסה, בירך על רצונה של דויטשה ישראל להיות חברה בבורסה. אורגלר אמר, כי הצטרפות בנק גלובלי נוסף לבורסה בתל אביב תתרום להרחבת בסיס המשקיעים הבינלאומיים בישראל.
לדבריו, "בקשת דויטשה ישראל מהווה הבעת אמון חשובה בישראל ובבורסה בתל אביב מצד גוף מוביל בשווקים הפיננסיים הבינלאומיים". אורגלר הוסיף "אני מאמין, כי בתי השקעות בינלאומיים מובילים נוספים יילכו בעקבות דויטשה בנק ויו.בי.אס ויצטרפו כחברים בבורסה בתל אביב בעתיד הקרוב".
על פי ההערכות, בנק ההשקעות האמריקני מריל לינץ' שוקל אף הוא להצטרף לבורסה לניירות ערך. אם אכן הוא יצטרף - הוא יהיה הגוף האמריקני הראשון שיצטרף לבורסה.
לדברי אורגלר, הבורסה בתל אביב פועלת כל העת להידוק הקשר עם המשקיעים הבינלאומיים. במסגרת זו תקיים הבורסה, בשיתוף עם שגרירות ישראל בבריטניה, בשבוע הבא, את הכנס השנתי שלה בלונדון.
בכנס יופיעו נגיד בנק ישראל, ד"ר דוד קליין, מנכ"ל משרד האוצר יוסי בכר, מנכ"ל טבע ישראל מקוב, מנכ"ל בנק הפועלים צבי זיו ומנהלים של חברות בורסאיות מובילות נוספות.
מנכ"ל דויטשה ניירות ערך ישראל בועז שוורץ אמר: "זהו צעד חשוב בביסוס הנוכחות של דויטשה בנק בישראל, המראה את המחוייבות שלנו לשוק הישראלי בטווח הארוך. ההצטרפות לבורסה בתל-אביב תחזק את מעמדו של דויטשה בנק כשחקן מרכזי באיזור".

תאריך:  23/06/2004   |   עודכן:  23/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
ביום ב' האחרון החליט זאב וורמברנד כי בי"ח השרון בפ"ת ייסגר ויהפוך למרכז לטיפולי יום; העובדים מתנגדים לכך והודיעו כי ישביתו מיום חמישי את כל מוסדות שירותי בריאות כללית; בתי החולים יעבדו במתכונת חירום
מיכאל דבורין
כך אמר יו"ר המכון הישראלי לנפט ולאנרגיה, עמיר מקוב; לדבריו, עיכובים בהקמת מערכת ההולכה של גז טבעי גרמו למשק הפסדים במאות מליוני דולר
עומר כרמון
נשיא סוריה נפגש עם נשיא סין; סין התחייבה להעניק לסוריה הלוואה בתנאים מועדפים; נשיא סין הודה לסוריה על תמיכתה בנושאי טייוואן וזכויות אדם; הביע את רצונו לשגר שליח מיוחד למזה"ת
גל ברגר
השב"כ וכוח מיוחד של צה"ל פשטו הבוקר על חנות צילום ליד אוניברסיטת א-נג'אח בשכם ועצרו את ראש הזרוע הצבאית של הג'יהאד בעיר; הלה שימש במקביל כצלם; הפלשתינים: הכוחות פתחו באש מקלעים בתוך הסטודיו, ממנה נהרג צלם פלשתיני שעסק בהכנות לצילומי טקסי הסיום באוניברסיטה
רועי כוכבי
לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום נגד ירון סנקר (29), באשמת הרצח הכפול בהוד השרון ומספר ניסיונות רצח, ביניהם של האחים אלפרון; המשטרה טוענת כי סנקר חבר בארגון הפשע של האחים רפי ומשה אוחנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il