X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ההצעה נדחתה ברוב של 50 תומכים מול 40 מתנגדים; שני חברי כנסת מהמפד"ל נעדרו מההצבעה; ח"כ ישי: המפד"ל החתימו היום את תעודת הפטירה לשירותי הדת
▪  ▪  ▪

הכנסת דחתה ברוב של 50 תומכים ו-48 מתנגדים את הצעת החוק שהגיש ח"כ עמיר פרץ שנועדה לעגן בחוק את זכויות הפנסיה של עובדי הרשויות המקומיות והמועצות הדתיות.
לבקשת סיעות העבודה וש"ס התקיימה הצבעה שמית, ממנה עלה, כי השר לשעבר, ח"כ אפי איתם וסגן השר לשעבר יצחק לוי (מפד"ל) נעדרו מההצבעה.
על כך מגיב יו"ר תנועת ש"ס בזעם ואומר: "המפד"ל גזרה גזר דין מוות על מאות משפחות רעבות. היעדרות מכוונת של איתם ולוי כאשר הפער עמד על שני חברי כנסת בלבד גזרו את דין הפנסיונרים לאבדון. חברי המפד"ל החתימו היום את תעודת הפטירה לשירותי הדת. חברי המפד"ל מבזים את הכיפה שלראשם וגוררים את עם ישראל למ"ט שערי טומאה בו הם שרויים".
קודם לדחיית הצעת החוק קרא ראש הממשלה, אריאל שרון, במליאה והכריז כי הממשלה לא תפקיר את עובדי הרשויות המקומיות והמועצות הדתיות. לדבריו, "ביקשתי לעלות הנה לתת תשובה לבעיה ואני רוצה להודיע כי הממשלה לא תפקיר את הפנסיונרים והמועצות דתיות כפי שלא תפקיר את שכר העובדים ברשויות המקומיות. אנו מרגישים מחויבות. בתוך מספר שבועות נפתור את הבעיה. הטלתי על מנכ"ל משרדי לעבוד על הנושא והוא מטפל בסוגיה".
יו"ר האופוזיציה, ח"כ שמעון פרס, הגן על הצעת החוק ויצא נגד הממשלה. "איך מתקבל על הדעת שחודשים על חודשים משלמים שכר לעובדי משרד רה"מ, אך לא משלמים שכר לשירותים הדתיים, למה? יש אנשים שיש להם 40 שנות פנסיה. לפיד, מה זה קפיטליזם? זה הלנת שכר על זה לא אתה לא מוציא הגה מהפה תהיה רציני פעם. אלו לא הכרזות כלליות אלא הלנת שכר בניגוד לתורה בניגוד למדינה בניגוד ליחסי עבודה"
על ח"כ רוני בר-און שקרא השבוע במליאה, כי יעדיף לשלם לחרדים מאשר לעבודה, אמר פרס: "מה יותר כדאי לשלם לאגודת ישראל או לשלם לשכיר? אמרת עלות נמוכה, רוני לא הכל חברון. המדינה היא לא למכירה ואתה לא ממונה על השכרת או פקיעת נכסים. מי אתה? יש לך סמכות? יש מנהל רה"מ. מדוע לא עשיתם עד עכשיו מי מנע מכם? מי מפריע לכם לשלם? יש כסף בשפע שמתבזבז בשטחים. אין לכם רשות להלין פנסיה או שכר של אנשים הממלאים תפקידם על-פי החוק והכללים".
על כך השיב ח"כ בר-און: "שכחת שהמפלגה שאתה עומד בראשה היא זו שטיפחה את המונופולים והוועדים הגדולים ורמסה את חוקי העבודה. אתם גדולי הספסרים... בוודאי שאנו מעדיפים את החרדים עליכם, גם אתם העדפתם את החרדים, אתה גם מעדיף אותם על פני חלק מחברי מפלגתך שלך".

תאריך:  23/06/2004   |   עודכן:  23/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
על-פי הצו הנשיאותי, ב-4 בספטמבר יחל תהליך מיפוי הבוחרים; לאחר מכן, אומרים גורמים בועדת הבחירות המרכזית, יחל תהליך הצגת המועמדות לרשויות המקומיות; הפלגים הפלשתיניים התכנסו לפני כמה ימים לדון בהכנות לבחירות
עומר כרמון
העיתון לה-פריזיאן: "מנהל הסניף ועוד שלושה מעובדיו נעצרו"; "המעצרים בוצעו כחלק מחקירה בינ"ל הנוגעת להלבנת 7.5 מיליון דולר"; תגובת בנק הפועלים: "העובדים שוחררו לאחר חקירה קצרה"
נועם שרביט
ארז ללקין הגיש לבית המשפט תביעה נגד הבנק למשכנתאות, שעניינה שיעורי הריבית שהוא גובה מלקוחות שנטלו הלוואה בריבית משתנה; אולם ללקין ופרקליטו לא טרחו להגיש סיכומים בכתב ולהגיע לישיבת תזכורת
גלית יצחק
כך עולה מעבודת מחקר שערך סטודנט מאוניברסיטת דרבי; לדברי, בני נוער אשר ניסו להתאבד שידרו סימני מצוקה ברורים ולעיתים קיצוניים, אולם תופעת ההתאבדות במגזר הערבי מוסתרת בכוונה ע"י המשפחה בעיקר משיקולי כבוד
רועי כוכבי
בין המחזיקים ברדיו דרום - צביקה שלום, אחיו של שר החוץ; השלמת העסקה מחייבת את אישור הרשות השניה לטלוויזיה ורדיו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il