X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"הסוגיות המובאות במכתב ההתחייבויות קיבלו תמיכה מצד כל המערכת הפוליטית בארה"ב. תמיכה חוצת מפלגות", כך אמר ראש הממשלה במצודת זאב בהתייחסו לאימוץ מכתב ההתחייבויות של בוש בקונגרס האמריקני
▪  ▪  ▪

ראש הממשלה, אריאל שרון, בירך הערב (ד', 24.6.04) על אימוץ מכתב ההתחייבויות של נשיא ארה"ב, גורג' בוש, על-ידי הקונגרס האמריקני, והגדיר את ההחלטה: "יום גדול בתולדותיה של מדינת ישראל".
"הסוגיות המובאות במכתב ההתחייבויות קיבלו תמיכה מצד כל המערכת הפוליטית בארה"ב. תמיכה חוצת מפלגות", אמר שרון והודה לנשיא בוש, לקונגרס ולעם האמריקני "על הידידות, התמיכה והמחוייבות לביטחונה של מדינת ישראל וקיומה של כמדינה יהודית".
בכנס נשות הליכוד במצודת זאב, אמר שרון, כי בעצם אימוץ מכתב ההתחייבויות ניתן תוקף מחייב לעמדת ארה"ב לפיה לישראל יש את הזכות להגן על עצמה ולשמר את כושר ההרתעה שלה. "זהו אחד ההישגים החשובים ביותר שידעה ישראל מאז הקמתה", ציין. שרון הסתפק בהודעה זו וסירב להתייחס לשאלות הכתבים.
במכתב ההתחייבויות מכירה למעשה ארה"ב בציביונה היהודי של מדינת ישראל, בכך שמדינת ישראל לא תחזור לגבולות 67', בהישארות גושי ההתנחלויות הגדולים תחת ריבונות ישראלית ובכך שהפליטים הפלשתינים לא ישובו לשטח מדינת ישראל.
אמש אישר הקונגרס האמריקני כמעט פה אחד, ברוב של 407 מול 9, את עקרונות מכתבו של נשיא ארצות הברית, ג'ורג' בוש, שנמסר לראש ממשלת ישראל, אריאל שרון, בפגישתם בבית הלבן ב-14 לאפריל השנה [ראו קישור].

תאריך:  24/06/2004   |   עודכן:  24/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
זאת בעקבות אי הסכמת השלטונות הטורקים להמשיך ולקיים את סידורי הביטחון שהיו נהוגים עד כה בשדה התעופה באיסטנבול
גל ברגר
משעות הבוקר ועד לשעות אחר הצהריים המוקדמות קיים השר מופז שורה של דיונים אם צמרת צה"ל בנושא תוכנית "זוהר הרקיע" ליישום ההינתקות מעזה; מופז קרא למערכת הביטחון לגבש כמה חלופות בעניין ציר פילדלפי, שרק אחת מהן הקמת מכשול פיזי
מירב לוי
זאת בעקבות החלטת הרשתות לעמיק את הקיצוץ של משרד החינוך במספר שעות הלימוד ובמספר המורים המלמדים ברשתות אלה; רן ארז: נשקול מה יהיו הצעדים הארגוניים שננקוט לקראת שנת הלימודים הבאה
יואב יצחק
בדצמבר 2003 המליצה ארבל א' לגנוז את תיק החקירה, במרס 2004 המליצה ארבל ב' להגיש כתב אישום; הדיון בעתרות ביום ג'; מזוז קובע: החלטה שלא להעמיד לדין "אינה מהווה "תעודת הכשר" למעשי החשודים; ארבל: אפל הבטיח כי יפעיל למען בחירתו של שרון "שלוש מאות מתאבדים"
הדר פרבר
בג"צ דן היום בעתירה שהגישו חברת MGS יבואנית אופנת "סקצ'רס" ופרסום "מידן - שנהב" בעניין פסילת סרטוני הפרסומת בכיכובה של אגם רודברג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il