X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
זוהי המלצת מערכת הביטחון בתום דיונים של שנתיים, אשר תובא לאישור הקבינט ביום ראשון הקרוב; הטבליות מאופסנות במתקנים שונים מזה 20 שנה; משרד הביטחון: החלוקה נועדה לשפר את זמינותן בהתאם לחוות דעת מומחים
▪  ▪  ▪

גורמי ביטחון אומרים היום (ו', 25.6.04), כי תושבים הגרים בסמוך לקרייה למחקר גרעיני ולכורים הגרעיניים בדימונה, ירוחם ובנחל סורק, שליד יבנה, צפויים לקבל גלולות יוד, למקרה של דליפה רדיו-אקטיבית. כך מדווחת סוכנות הידיעות AP.
על-פי הדיווח, הגלולות מאופסנות בכמה מתקנים לחלוקה בעתות חירום. ההחלטה התקבלה בתום שנתיים של דיונים בין מערכת הביטחון לבין הוועדה לאנרגיה אטומית ותובא לאישור הקבינט כבר ביום ראשון הקרוב.
ממשרד הביטחון נמסר הבוקר ל-Nfc, כי "אכן צפוי להתקיים דיון בהמלצת מערכת הביטחון לבצע חלוקת טבליות לוגול, אשר תתבצע באופן מדורג במהלך החודשים הקרובים, לאוכלוסייה המתגוררת בסמיכות לכורים הגרעיניים באזור דימונה, ערד, ירוחם ויבנה".
"מדינת ישראל", נמסר ממשרד הביטחון, "מחזיקה מזה למעלה מ-20 שנה מלאי של טבליות לוגול כמרכיב במיגון האוכלוסייה, והחלוקה נועדה לשפר את זמינותן. שיפור הזמינות מתבסס על חוות דעת של מומחים בתחום זה וניסיון של מדינות רבות באירופה ובארה"ב".
בעיתון "מעריב" פורסם הבוקר, כי ההמלצות התקבלו על-ידי ועדה משותפת לצה"ל, למשרד הביטחון ולוועדה לאנרגיה אטומית, ואושרו בדיון שערך לפני מספר ימים שר הביטחון, שאול מופז, בדיון בהשתתפות מנכ"ל משרד הביטחון, עמוס ירון, ואלוף פיקוד העורף, יאיר נווה.
עוד נמסר בעיתון, כי כדורי "לוגול" מכילים חומרים אשר מסתפחים לבלוטת התריס, חוסמים אותה, ואינם מאפשרים לחומרים מסרטנים המצויים בקרינה הרדיו-אקטיבית להיקלט בה. פיקוד העורף הונחה להכין עד חודש אוגוסט את התוכנית לחלוקת הכדורים.

תאריך:  25/06/2004   |   עודכן:  25/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
נהרס ביתו של בסאם אבו עאקר, מראשי הג'יהאד האיסלמי בבית לחם; אבו עאקר מעורב בפיגוע התופת בירושלים במרס 2001; מדרום לחברון נעצרו 3 מבוקשים כשברשותם רובים, אקדחים וסכין קומנדו
עומר כרמון
הסוכנות הבינ"ל לאנרגיה אטומית דורשת לדעת האם סוריה מחזיקה בצנטריפוגות להעשרת אורניום; חיישנים אלקטרונים של המודיעין האמריקני זיהו בסוריה פעילות צנטריפוגות העשויות לשמש להכנת נשק גרעיני
עומר כרמון
הסנאט האמריקני הצטרף הלילה להחלטת הקונגרס ואישר כמעט פה אחד החלטה התומכת במכתב התמורות שנתן נשיא ארה"ב לראש ממשלת ישראל; שגריר ישראל בוושינגטון: "ההחלטה מוכיחה כי אזרחי ארה"ב תומכים בהינתקות"
עומר כרמון
הבנק העולמי הגיש דוח בנושא תוכנית ההינתקות: "מתכונתה הנוכחית של התוכנית רק תחמיר את המצב הכלכלי ברצועת עזה"; "יש להסיר את הסגרים"; "יש לאפשר לפועלים פלשתינים לעבוד בישראל"
עומר כרמון
מערכת Nfc, חדשות מחלקה ראשונה, ממליצה על טיולים, סיורים ואירועי תיירות ברחבי ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il