X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אהובתו לשעבר של נשיא ארה"ב: "קיוויתי שהוא יתקן את אי הדיוקים וההצהרות הלא נכונות שנתן בתקופת נשיאותו"; "במיוחד פגע בי המשפט בו הוא אומר שהיה לו רומן איתי משום ש'הוא יכל'"
▪  ▪  ▪

מוניקה לוינסקי (30), אהובתו לשעבר של נשיא ארה"ב, המתגוררת כיום בדירת מסתור בניו יורק, אמרה בראיון בלעדי לתחנת הטלויזיה הבריטית ITV (יום ו', 25.6.04), כי ביל קלינטון שיכתב את ההיסטוריה בספרו החדש.
"קלינטון כבר הרס אותי בעבר בניסיון בניסיון להגן על נשיאותו. לא ציפיתי ממנו שיתחיל לפרט בנושא הקשר בינינו, משום שהוא נשוי ועמל רבות כדי להישאר כזה. קיוויתי שלא אצטרך להגיב על הספר, כפי שלא הגבתי בשנה שעברה על ספרה של הגברת קלינטון".
"קיוויתי שהוא יתקן את אי הדיוקים וההצהרות הלא נכונות שנתן בתקופת נשיאותו. הוא הרס אותי אז, הייתי בחורה צעירה. במיוחד פגע בי המשפט בו הוא אומר שהיה לו רומן איתי משום ש'הוא יכל'. זה מאוד פגע בי כששמעתי את זה. הוא שיכתב את ההיסטוריה".
"עבדתי כל כך קשה בשנים האחרונות להתגבר על הסיפור ולנסות לשקם את חיי. זה היה כל כך קשה בשל שקרים רבים שהוא סיפר. מה שהוא כתב עכשיו, כשהוא חזר על אותם דברים שהוא אמר במהלך נשיאותו, עשה את המצב גרוע עוד יותר".
"מדבריו של קלינטון אפשר להבין שהקשר בינינו היה פיזי בלבד ורק ביוזמתי. אבל זה לא נכון - הקשר בינינו היה הדדי", סיפרה מוניקה לוינסקי.
באוטוביוגרפיה החדשה שלו, 'חיי', אשר יצאה לאור לפני ימים אחדים, סיפר ביל קלינטון, כי רעייתו, הילארי, נראתה כאילו חטפה אגרוף בפרצוף, כאשר הודה לבסוף בפניה כי ניהל רומן עם מוניקה לוינסקי.
"ישנתי על הספה לפחות חודשיים לאחר מכן, אף אחד במשפחתי לא רצה לדבר אתי, היחיד שהסכים לארח לי לחברה היה הכלב באדי" הוא מספר, "הלכנו במשך שנה לייעוץ זוגי. הרומן שלי עם לוינסקי היה הפרק השחור ביותר בחיי הבוגרים".
"הצלחתי להתרכז בעבודתי רק בזכות התמיכה שקיבלתי מצוות הבית הלבן והקבינט, אפילו מאלה שחשו נבגדים בשל התנהגותי. היו גם מנהיגים בעולם שעודדו וידידים ואפילו אנשים זרים שאמרו מילות תמיכה".
"יריביי הפוליטיים שיקמו את חיי הנישואין שלנו", סיפר קלינטון, "כשהסתיים תהליך ההדחה, הורשתי לשוב לחדר השינה" [ראו קישורים].

תאריך:  25/06/2004   |   עודכן:  25/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
אחד מחברי הפרלמנט הציע להעביר את השגרירות למחוז מרוחק בצפון מזרח המדינה - באולם פרץ צחוק גדול; חבר פרלמנט אחר: "מיקום השגרירות - האיום הגדול ביותר על ביטחוננו הלאומי"
עומר כרמון
הצעיר היהודי (16) נדקר בגבו; ריאותיו נפגעו, אך לא נשקפת סכנה לחייו; לפני שלושה שבועות נדקר תלמיד ישיבה בפריז; בגרמניה חיללו ניאו-נאצים בית קברות יהודי; בצרפת חולל בית קברות מוסלמי
עומר כרמון
הוראת הנשיא התבססה על חוק המאפשר הקצאת סיוע ל"עמים במצוקה"; ועדה של הקונגרס האמריקני קוראת להעניק לישראל חברות מלאה באו"ם
מיכאל דבורין
פרופ' גווידו קלאברזי, שהיה בעבר גם דיקאן אוניברסיטת ייל היוקרתית ומכהן כיום כשופט פדראלי, נאלץ להתנצל לאחר ביקורת חריפה שהוטחה כנגדו על ידי הציבור האמריקאי ובית המשפט העליון
נועם שרביט
משנת 89' מבקשות קבוצות נשים, רובן עולות מארה"ב, להתפלל בכותל כשהן עטופות בטלית ולקרוא בספר תורה; לאחר גלגולים רבים של פסיקות סותרות של בג"צ, נמצא פתרון חילופי ב"קשת רובינסון", ובעוד כשבועיים תסתיים הכשרתה לתפילה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il