X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יום העיון שיערוך המי"ל יעסוק בחשיבות הילד כצרכן, השתקפות צורכיהם של הילדים באמצעות סדרת "המורדים", על גולשים בחיתולים ועוד
▪  ▪  ▪

יום עיון מיוחד על ילדים ובני נוער כצרכנים, יוזמה של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), ייערך ביום ג' תחת הכותרת "צעירים חסרי מנוח". ביום זה יעמדו המשתתפים על ההיבטים השונים הקשורים להתנהגותם של הצרכנים הצעירים. בדיון ישתתפו אנשי אקדמיה ואנשי מקצוע העוסקים במחקר ובשיווק לקהל הצעיר.
את יום העיון, שייערך בשיתוף עם 'המועדון הבכיר לשיווק' שפועל במסגרת המי"ל, תנחה מיכל שפירא - ראש מגמת פרסום בפקולטה למינהל עסקים בקריה האקדמית קרית אונו. הדיון יתקיים, כאמור, ביום ג' השבוע (29.6.04), בין השעות 09:00-15:00 בכפר המכביה בר"ג.
"למרות שההבדלים בין הגילאים מצטמצמים והולכים וקשה להבחין בין דור ההורים לבין דור הילדים, לא ניתן להגדיר את הילדים והנוער כ'מבוגרים קטנים' ולפנות באותם מסרים פרסומיים הן לילדים והן להוריהם. ילדים ובני נוער מהווים קהל יעד ייחודי המחייב הן את המשווק והן את המפרסם להתייחסות בלעדית ומתאימה." כך אומרת טלי תאני-הררי, אשר תשתתף ביום העיון. תאני-הררי סיימה את עבודת הדוקטורט בנושא "עיבוד המידע הפרסומי בקרב ילדים ובני נוער".
יום העיון יכלול שני פאנלים מרכזיים:
- פאנל של ילדים שיספרו על מוצרים, בילויים ומה שביניהם. במסגרת הפאנל תהיה התייחסות לשאלות משתתפי יום העיון אותן יוכלו להעלות על גבי טופס שימלאו בתחילת האירוע.
- הפאנל השני יהיה של אנשי שיווק שידונו בדילמה של פניה דיפרנציאלית למקבלי החלטות שונים - ילדים ובני נוער מול המבוגרים.
בפאנל ישתתפו: שלומי אילון - מנהל מחלקת פיתוח קטיגוריות בקבוצת אוסם, אורן חורב - מנהל השיווק בחברת לירן המשווקת את Keds Kids, גליה חלאוי - סמנכ"ל ערוץ הופ, אורה מרין - מנהל "פארק קולנוע" וניר שטרן - סמנכ"ל שיווק בפלאפון.
במהלך יום העיון יוצג מחקר עדכני על שיפור הדיאלוג השיווק עם הילדים. נושאים נוספים שיעלו לדיון ביום העיון: חשיבותו של הילד כצרכן, השתקפות צורכיהם של הילדים באמצעות סדרת "המורדים", מדידת עמדות בקרב ילדים, התאמת נקודת המכירה לקהל היעד הצעיר ו"גולשים בחיתולים".
מנכ"ל המי"ל, יצחקי חן, ציין, כי ילדים ובני נוער מהווים כיום קהל יעד חשוב ומשמעותי בתחומי צריכה רבים. לצעירים יכולת כלכלית לביצוע רכישות שונות באופן אישי והשפעה רבה על הצריכה בבית. כמו-כן, הם מהווים קהל מטרה פוטנציאלי לביצוע רכישות עתידיות, תוך שמירה על נאמנותם לאורך זמן.
לדבריו, שאלות רבות הרלוונטיות לפעילות שיווקית ופרסומית מול קהל יעד זה המעסיקות את המשווקים והמפרסמים מידי יום ביומו: באיזה אופן ניתן ללמוד על עולמם של הצעירים? כיצד ניתן ליצור פנייה שתיתפס כרלוונטית בעיני הצעירים? כיצד ניתן לשכנע את הצעירים לבחור בחלופה מסוימת וכיצד ניתן לשנות את עמדותיהם של הצעירים באופן שישרת את מטרת הפירמה?
על המשתתפים בדיון נמנים: פרופ' מיכאל פרי - מומחה לשיווק ומבעלי חברת "מיצוב", הילה חורב - מנהלת תוכניות בערוץ Fox Kids, טלי תאני-הררי, שסיימה את עבודת הדוקטורט בנושא "עיבוד המידע הפרסומי בקרב ילדים ובני נוער" ומרצה באוניבריסטת בר-אילן, דר' שלמה למפרט - מרצה בביה"ס למינהל עסקים באוניברסיטת בר-אילן, מנו גבע -מנהל מכון המחקר מדגם", אבי כץ - בעלים ומנכ"ל של קבוצת כפר השעשועים, גיורא גולן - ראש תחום מחקר איכותני במכון המחקר "מדגם".

תאריך:  27/06/2004   |   עודכן:  27/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
כלת פרס ישראל, הפזמונאית והמלחינה נעמי שמר נפטרה אתמול; הלווייתה של נעמי שמר
נערכה הערב בקבוצת כנרת; אישים בפוליטיקה ובתרבות מספידים
רנית נחום-הלוי, מירב לוי
לאחר דיווחים רבים בכלי התקשורת, הגיש יו"ר הכנסת לשעבר ח"כ אברהם בורג את מכתב התפטרותו; ח"כ פינס-פז: אם העבודה לא תתאפס ח"כים נוספים בעבודה עשויים לאמץ את דרכו של בורג
רנית נחום-הלוי
הוועידה האיסלמית לזכויות אדם בלונדון בחרה את השלישייה כזוכי פרס "האיסלמפוביה"; בוש זכה בפרס הסאטירי על פתיחתו במלחמה נגד הטרור; הנשיא שיראק ורה"מ שרון זכו בפרס בשל המדיניות שהם מנהיגים
רנית נחום-הלוי
בכירים בחברת אל-על מעריכים כי המשבר עשוי להיפטר עוד היום (א'); הסיבה להפסקת הטיסות: משבר באבטחה
רנית נחום-הלוי
השר לשעבר בני אלון תר מכנסייה לכנסייה בארה"ב ומטיף נגד תוכנית נסיגה חד צדדית; הקמפיין, נושא השם "הגנו על לב ישראל", מאורגן על-ידי סופר נוצרי; מציע תוכנית מדינית: הקמת מדינה פלשתינית-ירדנית וטרנספר מרצון של פלשתינים לגדה המערבית ונהר הירדן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il