X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החמישה חשודים בהענקת סיוע כספי לאסירים שהיו מעורבים בפיגועי טרור ולמשפחות ה"שהידים"; השופט אדמונד לוי קובע: "המשיבים לא פעלו להשגתן של מטרות תמימות, ומדובר ברשת מסועפת ששמה לה למטרה לחזק את אחד הארגונים היותר רצחניים הפועלים נגד מדינת ישראל"
▪  ▪  ▪

שופט בית המשפט העליון אדמונד לוי האריך (יום ה', 24.6.04) ב-90 ימים נוספים את מעצרם של חמישה ממנהיגי התנועה האיסלמית, המואשמים בביצוע שורה של עבירות ביטחוניות חמורות. משפט של החמישה נמשך למעלה מ-9 חודשים, ועל-פי חוק אם לא הסתיים המשפט תוך תקופה זו, יש לבקש את הארכת המעצר משופט של בית המשפט העליון.
כתב האישום שהוגש ב-24 ביוני אשתקד לבית המשפט המחוזי בחיפה מייחס למחמוד, ראיד ותאופיק מחאג'נה, וכן לנאצר וסלימאן אגבריה, גיוס כספים משלוחות של החמאס בחו"ל והעברתם ל"מוסדות צדקה" ביהודה, שומרון ועזה, לתמיכה באסירים שהיו מעורבים בפעילות טרור ובמשפחות ה"שהידים".
נגד חלק מהנאשמים נטען, כי קיימו מגע עם אנשי חמאס בשטחים ובחו"ל, ביניהם אנשי הזרוע הצבאית של הארגון. העבירות שיוחסו לנאשמים כוללות, בין היתר, קשירת קשר לבצע פשע, חברות בהתאחדויות בלתי מותרות והחזקת כספים עבורן, הלבנת הון, תמיכה בארגון טרוריסטי, מגע עם סוכן חוץ, מסירת ידיעות לאויב.
באמצעות פרקליטיהם, עורכי הדין אביגדור פלדמן, חוסין אבו חוסין וריאד אניס, טענו החמישה כי יש לשחררם ממעצר לאור התמשכות ההליך בעניינם עד כה והצפי כי המשפט יימשך עוד זמן רב. המדינה, באמצעות עורכי הדין דודי זכריה, סילביה פריימן ורז ולטר, טענה כי נגד החמישה קיימות ראיות לכאורה להוכחת אשמתם וכי שחרורם עלול לסכן את הציבור.
בהחלטה להאריך את מעצרם של החמישה כתב השופט לוי, כי "בכתב האישום מתוארת פעילות ענפה, חובקת עולם, לה נתנו המשיבים את ידם, ומטרתה היא לכאורה לתמוך בארגוני צדקה, אך בפועל יש בה כדי להעמיק את אחיזתו של ארגון החמאס בקרב האוכלוסייה בתחומה הוא פועל, ובדרך זו להקל עליו את הרחבתה של פעילותו הצבאית נגד מדינת ישראל. על-פני הדברים נראה אפוא, כי המשיבים לא פעלו להשגתן של מטרות תמימות, ומדובר ברשת מסועפת ששמה לה למטרה לחזק את אחד הארגונים היותר רצחניים הפועלים נגד מדינת ישראל, ומכאן נובעת הסכנה הנשקפת מהמשיבים".
בש"פ 5601/04 מדינת ישראל נ' מחמוד מחאג'נה ואח'

תאריך:  27/06/2004   |   עודכן:  27/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי כוכבי
משה שרביט, עובד המועצה הדתית באשקלון, הורשע על-פי הודאתו בעשרות מקרים של קבלת דבר במירמה, גניבה על-ידי עובד ציבור, מרמה והפרת אמונים וקשירת קשר לביצוע עוון ופשע; גנב כספים ששולמו למועצה הדתית עבור רכישת חלקות קבורה
גלית יצחק
אחד העובדים שהגיע למקום הבחין כי שלושה כלבי האמסטף אשר נאספו לאחרונה ע"י עיריית עפולה נעלמו; המשטרה פתחה בחקירה
גלית יצחק
לדברי ד"ר יורם ביגר חשוב להקפיד שעדשות המשקפיים תהיינה מפלסטיק ולא מזכוכית ושמסגרת המשקפיים תגיע לגובה הגבות; לעיתים בעיות ראייה עשויות להיות גורם לחוסר הצלחה בלימודים
הדר פרבר
נבחרה בין 5 המובילות של הערוץ; ייצגה את ישראל בתחרות היופי העולמית של FTV
יפעת גדות
אנשים שמעולם לא עישנו חיו בממוצע 10 שנים יותר מאשר אלו שעישנו רוב חייהם; אנשים שעישנו, היו בעלי סיכוי כפול למות לפני גיל 70 מאשר אלו שלא עישנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il