X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ל-Nfc נמסר, כי מתגבשת הערכה ששרון מנסה למשוך זמן ומעדיף להעביר את כל הפגרה בממשלה הנוכחית; חברי סיעת יהדות התורה יקיימו היום ישיבה, במהלכה יכריעו האם להמשיך במגעים הלא רשמיים עם הממשלה או לא
▪  ▪  ▪

ברוב דחוק נדחו שלוש הצעות אי האמון שהגישו סיעות האופוזיציה. הצעת אי האמון שהגישה סיעת ש"ס בנושא אי תשלום שכר עובדי הרשויות המקומיות והמועצות הדתיות למרות אישור החוק, נדחתה ברוב דחוק של 55 מתנגדים מול 54 תומכים.
הצעת אי האמון שהגישה סיעת העבודה בשל המצב החברתי והכלכלי נדחתה ברוב של 54 מתנגדים מול 52 תומכים. הצעת אי האמון שהגשיה סיעת מרצ והסיעות הערביות גם-כן בנושא המצב הכלכלי והחברתי נדחתה ברוב של 53 מתנגדים ו-44 תומכים.
יו"ר תנועת ש"ס, ח"כ אלי ישי אומר בתגובה, כי הדבר מוכיח שהקואליציה נכשלת בתיפקודה. "היום נתגלתה ערוות הקואליציה. די לנו בפרפורי גסיסה כאלו. טוב מותה של הקואליציה מחייה. קואליציה המנצחת בפער של ח"כ 1 היא קואליציה וירטואלית".
ואילו יו"ר הקואליציה, ח"כ גדעון סער אומר בתגובה: "תוצאות ההצבעות בשלוש הצעות אי האמון שהגישו סיעות האופוזיציה מוכיחות פעם נוספת כי הקואליציה צרה אך חזקה וביכולתה לעמוד באתגרים הפרלמנטרים".
בכיר בממשלה ליהדות התורה:
שרון לא רוצה אתכם ולא את העבודה
הדיווחים בשבוע האחרון על היערכות הממשלה לבחירות מאושרים עתה, כאשר בכיר במשרד ראש הממשלה הודיע לחברי סיעת יהדות התורה, כי "ראש הממשלה אינו מעוניין בכם או ב'עבודה', אלא למשוך את הזמן".
"מתגבשת הערכה שראש הממשלה אינו רוצה אותנו ולא את 'העבודה', אלא לחכות חמישה שבועות שהאופוזיציה תיכשל בהצעות האי אמון ולהעביר את כל הפגרה בממשלה הנוכחית. יש אנשים בממשלה שאמרו לנו מפורשות שזו הכוונה", כך נמסר ל-Nfc.
חברי סיעת יהדות התורה יקיימו מחר ישיבת סיעה, במהלכה יקבלו החלטה האם הם ממשיכים במגעים הלא רשמיים עם הממשלה או מפסיקים כל משא-ומתן. לאחרונה דווח, כי שר האוצר, בנימין נתניהו, בוחן פריסת הקיצוץ בקיצבאות, כדי לאפשר את כניסת יהדות התורה לממשלה [ראו קישורים].
הודעת הבכיר בממשלה לחברי הסיעה תואמת גם-כן את היערכות מפלגת העבודה לבחירות. היום אמר ח"כ עמיר פרץ (עם אחד) המצטרף ל'עבודה', כי להערכתו הבחירות יתקיימו בשנת 2005 ומפלגת העבודה תנצח [ראו קישור]. במקביל, פרסם האתר Ynet, כי יו"ר המפלגה, ח"כ שמעון פרס, הנחה את ח"כ אפרים סנה לרכז את הפעילות לאיתור וגיבוש פעילים שיפעלו בקלפיות ביום בחירות.

תאריך:  28/06/2004   |   עודכן:  28/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
בקלטת וידיאו ששידרה לפני חצות (א') רשת אל-ג'זירה, נראה אדם כשעיניו מכוסות; בתעודת החוגר שלו מופיע שם פקיסטני, אך מצוין כי הוא חייל מארינס
נועם שרביט
מעוצמת הפיצוץ קרס חלק ממוצב האורחן שעל ציר טנצר; חילוץ החיילים התנהל תחת אש כבדה של המחבלים וירי פצמ"רים; החמאס והפת"ח נטלו אחריות משותפת לפיגוע; החייל ההרוג: סמל ראשון רועי ניסים, בן 20 מראשון לציון
מחלקה ראשונה
השנה יוצא פסטיבל הבובות השמיני במספר בסימן "אגדות וסיפורי עמים"; יתקיים במשכן לתרבות ולאמנות בחולון
מחלקה ראשונה
yes מציעה לילדים לזכות ולהשתתף בפרק מיוחד של "השיר שלנו"
הדר פרבר
הסדרה, שהחלה בסרטוני אנימציה קצרים בערוץ 1, העונה ה-13 ב-22 פרקים בימי שלישי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il