X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הסדרה, פרי פיתוחה של חברת אנזימוטק, כוללת שמנים לבישול, תיבול וטיגון, מוצרי מזון בסיסיים וחטיפים; המוצרים מכילים רכיבים פעילים, בעלי יכולת מוכחת לטיפול בגורמי הסיכון העיקריים
▪  ▪  ▪

חברת הביוטכנולוגיה 'אנזימוטק' ממגדל העמק, פיתחה (יום ג', 29.6.04) סדרת מוצרים הכוללת שמנים לבישול, תיבול וטיגון, מוצרי מזון בסיסיים וחטיפים, המותאמים לצורכי בריאות הלב של חולי סוכרת והשמנת יתר.
המוצרים בסדרה מכילים רכיבים פעילים, בעלי יכולת מוכחת לטיפול בגורמי הסיכון העיקריים, ובראשם עקה חמצונית ורמות גבוהות של טריגליצרידים וכולסטרול בדם. מהחברה נמסר, כי המוצרים נבדקו מחקרית בארץ ובעולם, וגובו ברישום פטנטים.
בנוסף, כולל סל המוצרים תוספי תזונה המאפשר לחולי סוכרת לצרוך את אותם רכיבים פעילים ובדוקים בצורה הנוחה להם, הן במזונם היומיומי או כתוספי תזונה. הרכיבים הפעילים מספקים הגנה כנגד עקה חמצונית ופועלים, בין היתר, להורדת רמות טריגליצרידים וכולסטרול בדם.
הבעיה המרכזית הניצבת בפני הסוכרתיים, אינה רמת הגלוקוז הגבוהה בלבד, אלא בנוסף לעקה חמצונית ועודף של ליפידים בדם, בעיקר טריגליצרידים, החושפים את חולי הסוכרת לבעיות עורקים ולב.
ממצאי מחקרים שונים הראו, כי מרבית מחולי הסוכרת (85%) נפטרים עקב בעיות בלב. הדיאטה האופיינית לחולי הסוכרת היא נטולת סוכר, אך במקרים רבים היא מכילה שומנים רבים, האמורים להעשיר את הטעם ולהגביר את תחושת השובע.
סדרת המוצרים של אנזימוטק אמורה להחליף למעשה את כל אותם שומנים או חלקם, בליפידים פעילים כדי לטפל באותם גורמי סיכון, ואף למנוע אותם.
ד"ר אריאל כץ, מנכ"ל אנזימוטק, מסר: "החברה הינה היחידה בעולם, המפתחת מגוון מוצרים בריאותיים ומתוחכמים על בסיס ליפידים לתחום תוספי המזון והמזון הפונקציונלי והמגובים במדע מבוסס ובניסויים קליניים ברמה הגבוהה ביותר".

תאריך:  29/06/2004   |   עודכן:  29/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
במכתב מחאה חריף ששיגרו לעובד כהן, סמנכ"ל בכיר למינהל מערכת בתי המשפט, טוענים המתמחים כי משרד המשפטים שהחליט לאחרונה להפחית את היקף משרות המתמחים מהיקף משרה מלאה להיקף של 0.875 הפר בבוטות את הסיכום עימם
מחלקה ראשונה
הערוץ יהיה חלק מחבילת ערוצי הילדים; הערוץ פתוח למנויים למשך 3 חודשים ללא תשלום; ניתן לרכשו בנפרד תמורת 13 ש"ח
יפעת גדות
המלטונין הוא הורמון המווסת את ה'שעון הפנימי' של הגוף, רמות ההורמון נמוכות ביותר בשעות היום, ומגיעות לשיאן בערב; האור והקרינה המגיעים ממסך הטלוויזיה וממסכי המחשב, מפריעים לייצור ההורמון
גלית יצחק
בית חולים אברבנאל יפסיק להפעיל מספר שירותים מה-1.7.04; בעקבות הירידה בכוח האדם, עלה הסיכון המקצועי של העובדים והתרבו התאונות בקרב אנשי הסיעוד; משרד הבריאות: בתפוסה בה נמצא בימים אלה 'אברבנאל' מצבת כח האדם מתאימה
רנית נחום-הלוי
את הדברים אמר בוועדה לביקורת המדינה הדנה בנושא משבר רשויות הדת; רה"מ: אין קשר בין המשבר ברשויות הדת לפירוק משרד הדתות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il