X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במשרד התחבורה נשקלת אפשרות לחייב התקנת חגורות בטיחות באוטובוסים המשמשים להסעת תלמידים; בנוסף, נשקלת אפשרות לבטל את התקנה המאפשרת הסעת שלושה תלמידים עד גיל 14 במושב אחד של אוטובוס
▪  ▪  ▪

ראש הממשלה, אריאל שרון, המשמש כממלא מקום שר התחבורה, הורה היום (ה', 1.7.04) למנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן-ציון, לערוך בדיקה מקיפה של נסיבות תאונת הדרכים הקשה שאירעה אתמול בצומת כפר יונה בין אוטובוס התלמידים של המועצה האזורית עמק חפר לבין ג'יפ צבאי. כתוצאה מהתאונה נהרגו שלושה תלמידים - אביב כץ והאחיות לוטם ודקל רוזנפלד, ועשרות נוספים נפצעו [ראו קישור].
ראש הממשלה הנחה את משרד התחבורה לבחון פתרונות מעשיים מידיים להגברת הבטיחות של האוטובוסים ובמיוחד אוטובוסים המסיעים תלמידים וילדים.
במשרד התחבורה נשקלת אפשרות לחייב התקנת חגורות בטיחות באוטובוסים המשמשים להסעת תלמידים, בכל הרשויות המקומיות בארץ וכן באוטובוסים המשמשים לנסיעות בין-עירוניות.
בנוסף לכך, נשקלת אפשרות לבטל את התקנה המאפשרת הסעת שלושה תלמידים עד גיל 14 במושב אחד של אוטובוס, במטרה לצמצם את מספר הנפגעים בעת תאונה.
לאחרונה הוחלט במשרד התחבורה על שורה של תקנות חדשות שנועדו להגביר את ביטחונם של תלמידים בהסעות לבתי ספר ולגנים. בין השאר מחוייבים נהגי אוטובוסים ומיניבוסים המסיעים ילדים לעלות ולהוריד ילדים בדלת הקידמית בלבד וזאת בעקבות מספר מקרים בהם נפגעו ילדים שירדו או עלו מהדלת האחורית של האוטובוס.
בנוסף לכך, נאסר על נהגי אוטובוסים ומיניבוסים להסעת ילדים להתחיל בנסיעה כל עוד לא וידא הנהג שאחרון הילדים שירד מהאוטובוס התרחק מנתיב הנסיעה של הרכב.
ההוראות קובעות עוד חובה נוספת לנהגים, לבצע סריקה של האוטובוס בתום הנסיעה כדי לודא שלא נותרו בו ילדים וזאת בעקבות מקרים בהם נשכחו ילדים ברכב, לאחר שהנהג לא וידא שכל הילדים ירדו מהרכב.
בישראל כיום ישנם כ-12 אלף אוטובוסים, מיניבוסים ורכבי הסעה מיוחדים המסיעים כל בוקר כ-250 אלף תלמידים וילדים, בכל רחבי הארץ.

תאריך:  01/07/2004   |   עודכן:  01/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
ישראל: "מסרנו לשגרירות ארה"ב את רשימת המאחזים הבלתי מורשים ביהודה ושומרון"; "ננהל מו"מ עם האמריקנים כדי לקבוע איזה מאחז חוקי ואיזה לא"; ארה"ב: הנושא אינו נתון למו"מ
נועם שרביט
בפני בג"צ מונחות 4 עתירות נגד החלטת יו"ר ועדת הבחירות, שקבעה כי הבחירות הבאות יתקיימו ב-2007; מזוז, מנגד: יש לקיים הבחירות ב-2006; מחלוקת בין ברק וחשין בשאלת סמכותו של בג"צ לדון בסוגיה
אלונה קורן
מדינת טורינגן מציעה למשקיעים ישראליים מענקים והלוואות נרחבות - במטרה למשוך תעשייה ומקומות עבודה למדינה
עומר כרמון
שר ההגנה הבריטי בעקבות מעצרם בשבוע שעבר של שמונה מלחים בריטים: "טענותינו יוכחו גם בעזרת ציוד הניווט שנמצא על הספינות, אך האירנים מסרבים להשיב לנו את הציוד ואת הספינות"; "הבהרנו לאירן בצורה ברורה כי איננו מצפים לתקרית דומה בעתיד"
גלית יצחק
האגודה לסוכרת נעורים תקיים מחר את הצעדה תחת הכותרת: "הולכים על מטרה טובה"; הצעדה כוללת משחק כדורגל, סקי מים עם כוכבי נבחרת ישראל וכו'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il