X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ג'ניס קפלינסקי, שהושעתה מתפקידה בכלא אבו-גרייב בעקבות החשד להתעללות בעצירים, סיפרה כי פגשה במתקן צבאי בעירק אדם שאמר לה כי הוא מבצע חלק מהחקירות וכי הוא מישראל; משרד החוץ מכחיש הדברים
▪  ▪  ▪

המפקדת האחראית על כלא אבו-גרייב, ג'ניס קפלינסקי, אמרה כי בידיה ראיות כי ישראלים היו מעורבים בחקירות עצורים עירקיים באחד ממתקני המעצר בעירק.
קפלינסקי, שהושעתה בחודש מאי בעקבות האשמות של התעללות באסירים, אמרה כי פגשה חוקר, שטען כי הוא ישראלי, במהלך ביקור במרכז מודיעיני בבגדד עם אחד מבכירי המפקדים בקואליציה.
לדבריה, ראתה אדם שלא פגשה קודם לכן, ושאלה אותו מה מעשהו שם והאם הוא מתורגמן. קפלינסקי ציינה כי האדם עימו שוחחה היה בוודאות מהמזרח התיכון.
לשאלתה ענה, כי הוא מבצע חלק מהחקירות במקום, כי הוא דובר ערבית, אך אינו ערבי אלא הגיע מישראל. קפלינסקי סיפרה שהופתעה מתשובתו, ולמרות שלא סיפק פרטים נוספים ציין כי הוא עובד עם העירקים וכי ישנם אנשים ממקומות שונים המעורבים במבצע.
ממשרד החוץ בירושלים נמסר בתגובה, כי הדיווחים על כוחות ישראליים או חוקרים ישראליים בעירק הם "לגמרי אינם נכונים". גורמים רשמיים נוספים בישראל טרם הגיבו על הדברים.

תאריך:  03/07/2004   |   עודכן:  04/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק, נועם שרביט
החיילים זיהו את המחבל כשניסה לחדור ליישוב; ילד פלשתיני כבן 9 ונער בן 15 נהרגו בעזה, צעיר בן 18 נהרג בשכם; בולדוזרים פועלים ליד בית חאנון בצפון הרצועה, אולם ירי הקסאמים נמשך; 12 מטעני חבלה הופעלו בשבת לעבר חיילי צה"ל בשכם
מחלקה ראשונה
לפנות בוקר נהרג הולך רגל בכביש גהה בשעה שחצה את הכביש במקום בו לא היה מעבר חצייה; אתמול נהרגה ילדה בת 6 בכביש עוקף חוסאן ו-5 מבני משפחתה נפצעו; במהלך השבוע נהרגו 14 בני אדם בתאונות דרכים ברחבי הארץ
יבגני זרובינסקי
המועצה להסדר ההימורים בספורט אישרה לעיריית חיפה הקמתו של איצטדיון עירוני במבואותיה הדרומיים של העיר; סגן ראש עיריית קריית ביאליק מתנגד למהלך ומבקש לבחון מחדש את מיקום האיצטדיון
גל ברגר
נשמע אבסורדי? זוהי מהות פסק הלכה המתפרסם בימים אלה על ידי איש דת מוסלמי בכיר; "אשה אשר הקפידה לא להפקיר את ילדיה חרף אי המוסר של בעלה, תזכה לשכר כפול ומכופל בגן העדן... אם תרצה - תוכל לבחור לעצמה בעל חדש"
עומר כרמון
עזמי בשארה במאמר בעיתון אל-אהראם: "ישראל הפכה לחברה צרת האופק ביותר בעולם"; "המאבק הלאומי חייב להתמקד בנושא זה"; "אם בסופו של דבר מאבקנו אינו נגד הגזענות והכיבוש, בשביל מה הקרבנו כל כך הרבה קורבנות?"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il