X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לאחר שלבנון גינתה ומאות מנחמים כבר זרמו לבית משפחתו של חייל המארינס ממוצא לבנוני השבוי בידי טרוריסטים בעירק, יתכן כי האיש עדיין בחיים; "כדי לשמור על אמינותנו בכל התחומים, אנו מודיעים כי אין בידיעה זו אף שמץ מהאמת"
▪  ▪  ▪

לאחר שלבנון גינתה ומאות מנחמים כבר זרמו לבית משפחתו של חייל המארינס ממוצא לבנוני, וואסף עלי חסון, השבוי בידי טרוריסטים בעירק, יתכן כי האיש עדיין בחיים.
ארגון הטרור העירקי 'אנסאר אל-סונה', הקשור לארגון אל-קאעידה, הודיע (יום א', 4.7.04) כי אין לו קשר להריגתו של החייל אך לא אישר כי חסון נמצא כלל בידו. את האחריות על חטיפת החייל נטל תחילה ארגון בשם 'התגובה האיסלמית' ולא 'אנסאר אל-סונה'.
החייל נחטף ב-21 ליוני. שישה ימים לאחר מכן שודרה קלטת וידיאו ברשת הטלוויזיה אל-ג'זירה, בה נראה חסון כשעיניו מכוסות וחרב מונפת מעל לצווארו. הרוצחים איימו לערוף את ראשו של החטוף, אם לא ישוחררו בתוך 72 שעות כל העצורים ב"בתי הכלא של הכיבוש".
אמש (שבת, 3.7.04), טענו גורמים בשם 'אנסאר אל-סונה' בשני אתרי אינטרנט איסלמים, כי ראשו של חייל המארינס נערף. "בקרוב תראו זאת בוידיאו", הודיעו.
היום פירסם 'אנסאר אל-סונה' את ההודעה הבאה: "התקשורת הבינלאומית ציטטה את משרד החוץ הלבנוני וטענה שהוצאנו להורג חטוף אמריקני. כדי לשמור על אמינותנו בכל התחומים, אנו מודיעים כי אין בידיעה זו אף שמץ מהאמת".

תאריך:  04/07/2004   |   עודכן:  04/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
העלות לתוכנית צמצום העוני צריכה לבוא מתוך מסגרת התקציב - ולא על-ידי גידול בהוצאות הממשלה; במרכז התוכנית: החלת מס הכנסה שלילי, צמצום מספר העובדים הזרים, מעבר מקצבאות לעבודה והנהגת פנסיה חובה; האוצר: בתוכנית אין כל חדש
גלית יצחק
הסדנא, אשר תערך ב-5-6 ביולי, תתמקד בהתמודדות עם רעידות אדמה; במסגרת הסדנא יערכו קבוצות דיון בהן יתמודדו אנשי מד"א עם התפקידים האפשריים למד"א במסגרת ההיערכות הלאומית לרעידות אדמה בישראל
עומר כרמון
משרד החוץ האירני: "סדאם הכריז מלחמה על אירן, רצח אירנים רבים, השתמש בנשק כימי נגד חיילים ואזרחים אירנים"; "ארה"ב נמנעה מלדון את סדאם על פשעים שביצע נגדנו, בשל רצונה להסתיר את תמיכתה בו במהלך מלחמת אירן-עירק"
מירב לוי
מהנתונים עולה כי השנה חל גידול של 30% במספר הנבחנים; משרד החינוך קורא לתלמידים להשתמש בשירותים שמציע אתר האינטרנט של משרד בחינוך
גל ברגר
כך עולה מסקר חדש המתפרסם היום; עוד עולה מהסקר, כי קיים רוב בקרב הציבור הישראלי והפלשתיני, התומך ביוזמה המצרית ובהצבת כוח רב לאומי חמוש ברצועת עזה ב"יום שאחרי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il