X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ביהמ"ש המחוזי בתל אביב נתן תוקף של פסק דין להסכם פשרה שגובש בין שתי חברות פרופילי האלומיניום; "מיפרומאל" חוייבה לשלם בגין העתקת פרופיל אלומיניום אחד בודד שפותח ושווק על-ידי חברת "קליל"; כבר שילמה 120 אלף ש"ח הוצאות בעליון
▪  ▪  ▪

חברת "קליל תעשיות" תקבל 400,000 ש"ח פיצויים מחברת "מיפרומאל תעשיות", שהעתיקה פרופיל אחד של "קליל", זאת בנוסף ל-120,000 ש"ח הוצאות משפט, שכבר הושתו על מיפרומאל בשני דיונים בבית המשפט העליון, שם ערערה על שאלת החבות שנקבעה.
כך פסקה (1.7.04) שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, שרה סירוטה, במסגרת הסכם פשרה שגובש בין הצדדים, וקיבל תוקף של פסק דין.
בכך הגיע לסיומו משפט שהחל בשנת 1988, ואף הגיע לבית המשפט העליון, שדן באחריות חברת "מיפרומאל" להעתקת מוצרי "קליל". פסק דין זה, נוגע בסוגייה שמעסיקה ומטרידה את נציגי קליל - תופעת הפרת זכויות היוצרים, זיופים והעתקות של מוצריה.
בחודשים האחרונים החלה חברת "קליל", אחת החברות המובילות בתחום מוצרי האלומיניום בישראל, לבצע בדיקות איכות בקרב הצרכנים שהותקנו בביתם מוצרי אלומיניום.
מבדיקות אלה עולה תופעה מדאיגה מבחינת הראייה הצרכנית. למרות שלקוחות רבים מזמינים באופן ספציפי וגם משוכנעים שקיבלו את מוצרי החברה, יש קבלנים שמוצאים דרכים שלא לספק את המוצרים או החומרים שהובטחו על ידם לצרכן ומתקינים עבורם מוצרים אחרים שחלקם מועתקים "מקליל".
מנכ"ל קליל, אריה רכטמן, אמר בתגובה לקבלת הסכם הפשרה כי "אמנם טחנות הצדק טוחנות לאט, אבל מדובר בפסיקה ראשונה בלבד. חברת 'קליל' ממתינה לפסקי דין בעשרות מקרים נוספים של זיופים והעתקת מוצריה על-ידי יצרני פרופילי אלומיניום אחרים בישראל".
"חברת 'קליל' מקווה שפסק הדין שניתן על-ידי השופטת סירוטה יוכיח למעתיקים שהעתקה אינה משתלמת, וכעת, אולי סוף סוף החברות יעסקו בפיתוח עצמאי ולא רק בהעתקות", הוסיף רכטמן.
ת.א. 3155/88 קליל תעשיות בע"מ נ' מיפרומאל תעשיות ירושלים

תאריך:  04/07/2004   |   עודכן:  05/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
לאחר שלבנון גינתה ומאות מנחמים כבר זרמו לבית משפחתו של חייל המארינס ממוצא לבנוני השבוי בידי טרוריסטים בעירק, יתכן כי האיש עדיין בחיים; "כדי לשמור על אמינותנו בכל התחומים, אנו מודיעים כי אין בידיעה זו אף שמץ מהאמת"
אלונה קורן
העלות לתוכנית צמצום העוני צריכה לבוא מתוך מסגרת התקציב - ולא על-ידי גידול בהוצאות הממשלה; במרכז התוכנית: החלת מס הכנסה שלילי, צמצום מספר העובדים הזרים, מעבר מקצבאות לעבודה והנהגת פנסיה חובה; האוצר: בתוכנית אין כל חדש
גלית יצחק
הסדנא, אשר תערך ב-5-6 ביולי, תתמקד בהתמודדות עם רעידות אדמה; במסגרת הסדנא יערכו קבוצות דיון בהן יתמודדו אנשי מד"א עם התפקידים האפשריים למד"א במסגרת ההיערכות הלאומית לרעידות אדמה בישראל
עומר כרמון
משרד החוץ האירני: "סדאם הכריז מלחמה על אירן, רצח אירנים רבים, השתמש בנשק כימי נגד חיילים ואזרחים אירנים"; "ארה"ב נמנעה מלדון את סדאם על פשעים שביצע נגדנו, בשל רצונה להסתיר את תמיכתה בו במהלך מלחמת אירן-עירק"
מירב לוי
מהנתונים עולה כי השנה חל גידול של 30% במספר הנבחנים; משרד החינוך קורא לתלמידים להשתמש בשירותים שמציע אתר האינטרנט של משרד בחינוך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il