X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אוריאל לין: ועדי העובדים של רשות הנמלים אינם מגיעים לביה"ד בידיים נקיות; הם קודם כל יוצאים לתקשורת עם דברי איומים כי בכוונתם לפתוח בשביתה
▪  ▪  ▪

"לשכת המסחר מתנגדת לבחינה מחודשת של החלטת בית הדין לעבודה מיום 25/4/2004, וטוענת כי לא נגרם כל שינוי נסיבות המצדיק שינוי ההחלטה העקרונית של בית הדין, האוסרת על עובדי הנמלים להשבית את העבודה" - כך השיב היום איגוד לשכות המסחר לביה"ד הארצי לעבודה, בתגובה לבקשת ההסתדרות לאפשר לה לשבות בנמלי ישראל.
"כל שאירע מאז מועד ההחלטה הוא שהצדדים המשיכו בניהול משא-ומתן ביניהם והליכי החקיקה קודמו במקביל, והכל ממש בהתאם להחלטת בית הדין. אי לכך - דרישת עובדי הנמלים לשבות צריכה להידחות ע"י ביה"ד", אומר לין.
לין ציין כי ועדי העובדים של רשות הנמלים אינם מגיעים לביה"ד בידיים נקיות. "הם קודם כל יוצאים לתקשורת עם דברי איומים כי בכוונתם לפתוח בשביתה", הוא אומר.
"הם אומרים שיפתחו בשביתה אפילו אם יאסר עליהם הדבר ע"י בית הדין - ולאחר מכן הם פונים בבקשה לשינוי החלטות קודמות, כאשר לא היה שום שינוי בנתונים שהביאו את ביה"ד להוציא את ההחלטה האוסרת אליהם לשבות", מסביר לין.
האיגוד, באמצעות עו"ד עינת ברכה ועו"ד סיגל סודאי, ציין בתגובתו כי עמדת העובדים מחזירה את המשא-ומתן ממש לנקודת הפתיחה הבראשיתית שלו, וממחישה כי אין, ומעולם לא הייתה מצד העובדים כוונה של אמת לנהל משא-ומתן כנה ופתוח בתום לב. "כוונתם הייתה ונותרה לסכל כל ניסיון לשינוי מבני בנמלים, שהוא כל כך חיוני ודחוף לכלכלת מדינת ישראל", אומרים בלשכות המסחר.
בפנייה לביה"ד מודגש כי שינוי החלטת בית הדין וביטול צו המניעה, יגרום נזק אדיר למגזר העסקי ולכלכלת המדינה כולה, שעוד טרם התאוששו מנזקי השביתות והעיצומים הקודמים בנמלים.
"דווקא בנקודת מפנה קריטית, כאשר המשק מתחיל לגלות סימנים ראשוניים של התאוששות ממיתון עמוק ארוך שנים ורווי שביתות, שביתה נוספת עלולה לקטוע את התהליך ולהסב לו נזקים כבדים באופן בלתי מידתי בעליל.
"דווקא בימים אלו, אסור לתת יד לאינטרס צר ובלתי מוצדק של קבוצת עובדים השולטת על מונופול חיוני לכלכלת המדינה ומנצלת מעמד זה עד תום על חשבון האינטרס של כלל הציבור.
"לאור האמור לעיל, בית הדין הנכבד מתבקש לדחות את הניסיון הנוסף של ההסתדרות לסכל את הרפורמה בנמלים על מנת לספק את רצונם הבלתי נדלה של עובדי הנמלים, שדבר כנראה לא יספקם מלבד הותרת המצב על כנו.
אשר על כן בית הדין הנכבד מתבקש לדחות את בקשת ההסתדרות - מסכמים באיגוד את פנייתם", מבקש האיגוד.

תאריך:  04/07/2004   |   עודכן:  04/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
ההסתדרות דורשת מוועדת הכספים פתרון מיידי לגמלאים שנפלו בין הכסאות
גל ברגר
הארגון החדש פועל במחנה הפליטים עין אל-חילווה בלבנון; אנשיו הם פעילים פלשתינים ובראשו עומד האמיר אבו יוסוף שרקייה; כבר בימים אלה שוררת מתיחות פנימית בין אנשי הארגון החדש ליתר הכוחות המקומיים; פובליציסט לבנוני: לא כל תוקפי ארה"ב הם בני ברית של הפלשתינים
עומר כרמון
העיתונים אל-איתיחאד ואל-ספיר: "המתווך הגרמני בעסקת חילופי השבויים בין ישראל לחיזבאללה שב לגרמניה לחודש ימים"; "ישוב - רק אם ייפסקו ההדלפות"
ענבל אביב
ועדת בדיקה של משרד הבריאות מצאה, בין השאר, כי אנשי הצוות הלבישו מטופל בבגדים תחתונים של נשים, אילצו מטופלים לאכול את ארוחותיהם על הרצפה, מתחת לשולחן ואסרו עליהם לדבר או לזוז כעונש; כל החשודים בפרשה הושעו מתפקידם
מיכאל דבורין
ביהמ"ש המחוזי בתל אביב נתן תוקף של פסק דין להסכם פשרה שגובש בין שתי חברות פרופילי האלומיניום; "מיפרומאל" חוייבה לשלם בגין העתקת פרופיל אלומיניום אחד בודד שפותח ושווק על-ידי חברת "קליל"; כבר שילמה 120 אלף ש"ח הוצאות בעליון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il