X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שטראוס-עלית והראל ביטוח פתחו את יום המסחר בבורסה לרגל כניסתן למדד ת"א-25
▪  ▪  ▪

הבוקר (א', 4.7.04) התקיים טקס חגיגי בבורסה לניירות ערך בתל אביב, במסגרתו פתחו נציגי החברות שטראוס-עלית והראל ביטוח את יום המסחר - לרגל כניסת החברות למדד המעו"ף (ת"א-25).
המשתתפים בטקס: יו"ר שטראוס-עלית, עופרה שטראוס להט, מנכ"ל ונשיא שטראוס-עלית, ארז ויגודמן, מנכ"ל שטראוס-עלית ישראל, גיורא בר-דעה, יו"ר דירקטוריון הבורסה, פרופ' יאיר אורגלר, מנכ"ל הבורסה, שאול ברונפלד, מנכ"ל קבוצת הראל השקעות, יאיר המבורגר, ונשיא הראל, גדעון המבורגר.
יו"ר דירקטוריון הבורסה פרופ' יאיר אורגלר, אמר כי המשותף בין חברת המזון המובילה שטראוס-עלית לבין חברת הביטוח הגדולה הראל השקעות, היא השורשים היקיים (יהודים-גרמנים) של שתי החברות.
מנכ"ל הבורסה, שאול ברונפלד, ציין כי כניסתן של החברות למדד ה-25 יתרום לסחירות ולנזילות של המניות. לדבריו, בעלי המניות לא יצטערו על האיחוד בין שטראוס לעלית, וייהנו משיפור בנזילות ומעליית הסחירות - המביאה לעלייה בערך המניה.
ברונפלד איחל לחברות להמשיך ולעשות חיל ולהגיע לעשיריה הראשונה של הבורסה. ברונפלד ציין כי ביום חמישי האחרון מניית שטראוס-עלית הגיעה למקום ה-15 בבורסה (מבחינת שווי השוק), "כך שהם לא כל כך רחוקים".
יו"ר שטראוס-עלית, עופרה שטראוס, ציינה כי השאיפה של הקבוצה היא להמשיך ולהיות חברה גדולה ויציבה. שטראוס הדגישה כי בכנס שהתקיים בשבוע שעבר בבורסת לונדון, זכתה הקבוצה להתעניינות רבה מקרב המשקיעים.
"הציפיות של הקבוצה הן שגם המשקיעים בארץ וגם הזרים יהנו מחברה מעניינת עם סיכויי צמיחה. אנו רוצים להמשיך ולעשות כל מה שאנו יודעים על מנת להגיע באמת לעשיריה הראשונה", היא אמרה.

תאריך:  04/07/2004   |   עודכן:  04/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
אוריאל לין: ועדי העובדים של רשות הנמלים אינם מגיעים לביה"ד בידיים נקיות; הם קודם כל יוצאים לתקשורת עם דברי איומים כי בכוונתם לפתוח בשביתה
אלונה קורן
ההסתדרות דורשת מוועדת הכספים פתרון מיידי לגמלאים שנפלו בין הכסאות
גל ברגר
הארגון החדש פועל במחנה הפליטים עין אל-חילווה בלבנון; אנשיו הם פעילים פלשתינים ובראשו עומד האמיר אבו יוסוף שרקייה; כבר בימים אלה שוררת מתיחות פנימית בין אנשי הארגון החדש ליתר הכוחות המקומיים; פובליציסט לבנוני: לא כל תוקפי ארה"ב הם בני ברית של הפלשתינים
עומר כרמון
העיתונים אל-איתיחאד ואל-ספיר: "המתווך הגרמני בעסקת חילופי השבויים בין ישראל לחיזבאללה שב לגרמניה לחודש ימים"; "ישוב - רק אם ייפסקו ההדלפות"
ענבל אביב
ועדת בדיקה של משרד הבריאות מצאה, בין השאר, כי אנשי הצוות הלבישו מטופל בבגדים תחתונים של נשים, אילצו מטופלים לאכול את ארוחותיהם על הרצפה, מתחת לשולחן ואסרו עליהם לדבר או לזוז כעונש; כל החשודים בפרשה הושעו מתפקידם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il