X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המשרד לאיכות הסביבה זימן לשימוע את מנכ"ל החברה ושלח לו 3 התראות
▪  ▪  ▪

מנהל מחוז ירושלים שבמשרד לאיכות הסביבה, שוני גולדברגר, זימן לשימוע ושלח 3 התראות למנכ"ל חברת תש"ן (תשתיות נפט ואנרגיה בע"מ), רפי טטרקה, בגין חשד לגרימת מפגעים סביבתיים.
במכתב ההתראה מציין מנהל המחוז, כי בעקבות שלושה אירועי דליפות סולר מצנרת הדלק שבבעלות החברה, זוהמה הקרקע באזור מסילת ציון, בקרבת צומת נחשון ולמרגלות מושב בית מאיר.
מנהל המחוז הוסיף כי מדובר בעבירה לפי חוק המים והזכיר כי העובר על חוק המים דינו מאסר שנה או קנס של 350,000 ש"ח ואם היתה העבירה נמשכת, מאסר שבעה ימים או קנס נוסף של 23,200 ש"ח לכל יום בו נמשכה העבירה מיום מתן ההתראה.
התראה נוספת נשלחה למנכ"ל תש"ן בגין חשד לעבירה על החוק למניעת מפגעים, בשל הימצאות ריח חריף של סולר באוויר וקרקע מזוהמת בנקודות הפריצה של הדלק.
מנהל המחוז דורש במכתבו לנקוט מיידית בכל הפעולות הנדרשות למניעת מטרדי ריח וזיהום אוויר, ומוסיף כי בכוונת המשרד לאיכות הסביבה לנקוט בכל האמצעים המשפטיים העומדים לרשותו.
העונש המקסימלי בגין עבירה על החוק למניעת מפגעים הוא מאסר של שישה חודשים או קנס של 202,000 ש"ח ליחיד וכפל קנס לתאגיד.
בהתראה השלישית מציין גולדברגר כי על-פי חוק רישוי עסקים, העסק תשתיות נפט ואנרגיה בע"מ טעון רשיון עסק וניהולו ללא רשיון עסק מתאים מהווה עבירה על חוק רישוי עסקים.
העונש המרבי הקבוע לעבירה זו הוא 18 חודשי מאסר או קנס של 67,300 ש"ח, וכן קנס של 1,300 ש"ח לכל יום שבו נמשכת עבירה לאחר מתן ההתראה.
מקרי הדליפה
- אירוע פריצת הדלק באזור מסילת ציון, ליד באר מים של חברת מקורות נמשך מעל ל-24 שעות, עד לגילוי מוקד הזיהום ביום 13.1.2004. האזור שזוהם נמצא בנחל בורמה שביער קק"ל (אשתאול). הנזק שנגרם: זיהום קרקע ומים, זיהום נחל דרך בורמה, תמותת צמחייה וקריסת עשרות עצים. הזיהום משתרע על מרחק של מאות מטרים במורד הזרימה.
- אירוע פריצת הדלק בקרבת צומת נחשון נמשך כ-24 שעות, עד לגילוי מוקד הפריצה ביום 1.2.04. האזור שזוהם נמצא בין שטח חקלאי לכביש העולה לירושלים: הנזק שנגרם: זיהום כבד של קרקע ומים, זיהום ערוץ הנחל, תמותת צמחייה. הזיהום משתרע על מרחק של עשרות מטרים.
- אירוע פריצת דלק ממגוף, למרגלות בית מאיר, ביום 18.3.2004. השטח שזוהם נמצא בשמורת דרך בורמה שבאחריות הרט"ג (רשות הטבע והגנים הלאומיים). הנזק שנגרם: זיהום לקרקע ולמים, זיהום נחל דרך בורמה ותמותת צמחייה, כולל שיחי חורש ועצים. היקף הזיהום לאורך עשרות מטרים מקרבת המגוף לאורך מורד הדרך עד לנחל דרך בורמה.

תאריך:  07/07/2004   |   עודכן:  07/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
בפטיבל ישתתפו 80 סרטים; מנהל הפטסיבל - פלשתיני החי ברומא
יפעת גדות
הקטטה החלה בין שתי חבורות על רקע התגרות וזריקת חרצני זיתים; אחיו של יואב אליאסי, המכונה "הצל" מהצמד "סאבלימינל והצל" נפצע ונעצר גם הוא
יפעת גדות
מסקנות אליהן הגיעו מעיבוד נתונים של עשרה מחקרים בתחום; צריכה גבוהה של חלב קשורה לירידה של 15% בסיכון לסרטן המעי הגס; צריכה גבוהה של סידן יכולה להעלות את הסיכון לסרטן הערמונית
הדר פרבר
כיכר דיזינגוף תהפוך לבית קפה ורחבת ריקודים בימי שישי של הקיץ, פרויקט של העירייה בשיתוף עם ערוץ 24-ערוץ המוסיקה הישראלי, רדיו ת"א 102 FM ובית הקפה בר-גיורא
עומר כרמון
לפני שלושה ימים הובהל תומס קלסטיל במצב קשה מאוד לבית החולים; הנשיא המנוח התבטא פעמים רבות נגד מעשי הנאצים; בשנת 1993 ביקר בישראל, הודה בפשעי העם האוסטרי כלפי היהודים וביקש את מחילת הניצולים וצאצאיהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il