X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך טוענים בתנועה להגינות שלטונית בעקבות הדיון שהתקיים אתמול בבג"צ בעתירת עמותת 'עם חופשי' הדורשת למנוע מתן הבטחת הכנסה לאברכים כל עוד סטודנטים אינם מקבלים הבטחת הכנסה מהביטוח הלאומי
▪  ▪  ▪

דיון התקיים אתמול (יום ד', 8.7.04) בבג"צ בעתירת ארנן יקותיאלי ז"ל ועמותת 'עם חופשי', בדרישה למנוע מתן הבטחת הכנסה לאברכים כל עוד סטודנטים אינם מקבלים הבטחת הכנסה מהביטוח הלאומי.
את העותרים ייצג בדיון עו"ד גלעד ברנע, חבר הנהלת העיר ירושלים ואת המדינה ייצגה מנהלת מחלקת הבג"צים, עו"ד אסנת מנדל.
עו"ד חיים אינדיג אשר ייצג את התנועה להגינות שלטונית, טען בדיון כי העתירה הזו איננה עתירה כנה וכי "הם מציגים את עצמם כאילו דאגתם היא לכך ש-100 עד 200 סטודנטים יקבלו אף הם הבטחת הכנסה, אבל בעתירה שהגישו אין לכך זכר". יש לציין, כי בעתירה הראשית היתה דרישה לבטל את הבטחת ההכנסה לאברכים.
עו"ד אינדיג הוסיף בשם התנועה להגינות שלטונית, שאילו "היתה העתירה דורשת להוסיף 100-200 סטודנטים אשר עומדים בקריטריונים לרשימת מקבלי הבטחת ההכנסה, אנחנו לא היינו נמצאים כאן. אך זאת איננה מטרתם של העותרים ובראשם 'עם חופשי'. מטרתם האמיתית היא רדיפת הציבור החרדי".
לשם כך, טוען עו"ד אינדיג, הם משתמשים גם בבית המשפט העליון "כשהם מסווים את מטרתם האמיתית לעתים בהצלחה ולעתים בפחות הצלחה, אך תמיד המטרה היא רדיפת חרדים כדי שיוכלו להציג אחר כך בפני הקהל שלהם, את ה"הישג" של הפגיעה בחרדים - פעם פגיעה בבתי כנסת ופעם פגיעה במקוואות, פעם פגיעה במרכזים רוחניים ופעם בהקלות מארנונה או הטבות בדיור".
עו"ד אינדיג הדגיש, כי פסיקת בג"צ בעניין זה חשובה לו, כאדם חרדי ולשולחיו כאנשים חרדים, שכן היא "תתן לכולנו תשובה לשאלה המטרידה אותנו: האם יסכים בית המשפט העליון של מדינת ישראל בשנת 2004 לקבל את מי שרודף אותנו כעותר מכובד הנושא באיצטלה של "עותר ציבורי ראוי", המגן כביכול, על "שלטון החוק" ודואג ל"שוויון" ולעוד מטרות יפות כאלה, כאשר כוונתו האמיתית היא רדיפה לשם רדיפה".
מרדכי איזנברג, יו"ר התנועה להגינות שלטונית, אמר כי כבר בסמוך להגשת העתירה כתב בתשובה לבית המשפט כי עתירה זו מתאפיינת "במידת הסדום" שהיא מגלה, שכן העותרים משתמשים בטענת אי השיוויון כדי למנוע פת לחמם של ילדי אברכים בטענת "גם לי גם לך לא יהיה".
בג"צ 4124/00 ארנן יקותיאלי ואח' נ' השר לענייני דתות ואח'

תאריך:  08/07/2004   |   עודכן:  08/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
תוכנית הלימודים תכלול התמחות בפלנינג, קופי, ארט ותקציבאות כיחידת פרסום אחת; הלימודים יתקיימו במסגרת של יום בשבוע בשעות אחה"צ
יפעת גדות
מחליפתו, סופי בלום, תתמנה לתפקיד המנכ"ל בתחילת חודש אוגוסט; לדבריו: "זוהי הוכחה חותכת לכך שישראל הינה בהחלט מדינה המאפשרת צמיחה וגידול הן מהבחינה העסקית והן מהבחינה המקצועית ..."
עומר כרמון
בתגובה להחלטה מסרה המסעדנית לעיתון בהודו: "זה כמו חלום שהתגשם"; "דור שלם של ישראלים יגדלו על העוף טיקה שלי"; "היה לי קשה מאוד בישראל בהתחלה"
יפעת גדות
להקות מחול, הרכבים מוסיקליים והקרנת טרום בכורה בגן הפעמון; הכניסה חינם
מירב לוי
בביה"ס התקיימה פעילות בנושא בטיחות בדרכים לקראת יציאת התלמידים לחופשה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il