X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שרת החוץ של שבדיה: "אין בכוונתנו למכור נשק לאיסלמאבד"; "ממשלת שבדיה מוכנה לדון רק בבקשתה של פקיסטן לרכוש מכ"מ מתקדם"; "נדון ונראה אם המכ"מ עונה להגדרה של נשק - אם כן, גם המכ"ם לא יימכר"
▪  ▪  ▪

שרת החוץ של שבדיה, ליילה פרייבלדס, הבהירה (יום ה', 8.7.04) כי שאלת מכירת נשק לפקיסטן אינה עומדת כלל על הפרק. "אין בכוונתנו למכור נשק לאיסלמאבד (עיר הבירה הפקיסטנית). ממשלת שבדיה מוכנה לדון רק בבקשתה של פקיסטן לרכוש מכ"מ מתקדם. נדון ונראה אם המכ"מ עונה להגדרה של נשק. אם כן, גם המכ"ם לא יימכר", הבהירה השרה.
נשיא פקיסטן, פרבז מושרף, הגיע לפני ימים אחדים לביקור בשבדיה, במהלכו ביקש לרכוש 60 מטוסי קרב מתקדמים מסוג JAS-39 Gripens המסוגלים להגיע לישראל [ראו קישור].
לפני כחודש הבהיר הנשיא הפקיסטני בראיון לתחנת הטלוויזיה, אל-ערביה: "אנו מודאגים משיתוף הפעולה הצבאי בין הודו לישראל, אך ישראל אינה מהווה איום על פקיסטן. ישראל רחוקה מאוד גיאוגרפית מכאן. בנסיבות הקיימות איני רואה סכנה מכיוון ישראל. אם אתה מדבר על סכנה מיידית מכיוון ישראל? לא. זה לא עומד על הפרק".
כידוע, פקיסטן (המדינה המוסלמית היחידה המחזיקה בנשק גרעיני), עומדת להתחיל בקרוב, בסיוע סיני, בבנייה של כור גרעיני שני. ארה"ב טוענת כי המודיעין הפקיסטני מעורב בתוכניות הגרעין של אירן, לוב וצפון קוריאה. שיתוף פעולה צבאי קיים גם בין פקיסטן למצרים וסעודיה.

תאריך:  08/07/2004   |   עודכן:  08/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
הפסטיבל בסימן דו-קיום; יארח את נאסר עומר, אחד המומחים הגדולים בעולם להטסת עפיפונים; עוד בתוכנית: הפעלות יצירה לילדים ותצוגה מרהיבה של עשרות עפיפונים
יפעת גדות
שלב החזרת העובר לרחם הינו שלב המלווה במתח רב והרבה מאוד ציפייה ומטרת ההיפנוזה להרפות את המתח הן מבחינה נפשית והן פיסית - כך עולה ממחקר שנעשה בבי"ח סורוקה
עומר כרמון
אגודת עורכי הדין הערבים: "משפט סדאם - ביזוי מוחלט של כל הליך משפטי תקין והפרה של כל אמנה בינ"ל"; אחד מבכירי הממשל העירקי: "סדאם לובש מדי אסיר ומקבל בתאו ארבעה אנשים בכל יום"
מיכאל דבורין
כך טוענים בתנועה להגינות שלטונית בעקבות הדיון שהתקיים אתמול בבג"צ בעתירת עמותת 'עם חופשי' הדורשת למנוע מתן הבטחת הכנסה לאברכים כל עוד סטודנטים אינם מקבלים הבטחת הכנסה מהביטוח הלאומי
מירב לוי
תוכנית הלימודים תכלול התמחות בפלנינג, קופי, ארט ותקציבאות כיחידת פרסום אחת; הלימודים יתקיימו במסגרת של יום בשבוע בשעות אחה"צ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il