X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שרון הזמין את פריצקי לפגישה בבוקר יום א' ב-08:30 - לפני ישיבת הממשלה הנפתחת ב-09:00; היוזמה החדשה נולדה כדי לאפשר לפריצקי לומר את דברו; אפשרות נוספת: פריצקי יודיע במוצ"ש על התפטרותו
▪  ▪  ▪

יוזמה חדשה התגלגלה במשרד ראש הממשלה, בפרשת פריצקי: לערוך שימוע לשר יוסף פריצקי, בטרם יפוטר. המטרה: לשמור על זכויותיו, ולהימנע מהשתתפות ב"בית דין שדה" שנערך לפריצקי, לטענתו, על-ידי סיעת שינוי. סיכוייה של יוזמה זו נמוכים ביותר, שכן שרון כבר נתן את הסכמתו לפיטוריו של פריצקי.
היוזמה החדשה "נולדה" גם נוכח המצב המיוחד שבו נתון בעצמו ראש הממשלה, אריאל שרון. החשדות החמורים נגד פריצקי נחשפו בערוץ 1 באמצעות קלטת, שבה הוקלט פריצקי על-ידי החוקר הפרטי, יעקב אשל. דברי פריצקי אכן מעלים חשד שביקש לנסות ולתפור תיק לשר אברהם פורז. השאלה האם מדובר בעבירה פלילית המחייבת עתה חקירה משטרתית, נבחנת על-ידי היועמ"ש, מני מזוז, האמור להכריע בסוגיה זו במהלך השבוע הבא.
אלא שגם נגד שרון הועלו חשדות למעשים פליליים, וגם נגד שרון הושמעו קלטות, בקולו, כאלה המעלות חשד למעשים פליליים. הטיעון המועלה עתה נגד שרון: אם לא תעניק זכות שימוע לפריצקי, ואם תפטרו בלא הליך שימוע, תיתן גושפנקא לגישת אלה הדורשים את התפטרותך - מחמת הדברים שנשמעו מפיך בקלטות בפרשת אפל-שרון. החשש הוא מפני חזרה על המקרה הקודם: פרשת ח"כ נעמי בלומנטל.
נודע לי, כי פריצקי עצמו מתכוון להגיע לפגישה עם ראש הממשלה, ולבקשו לאפשר לו להגן על עצמו, בהליך מסודר. שרון זימנו לפגישה ב-08:30 (יום א'). עוד נודע לי, כי שרון מתכוון להציע לפריצקי להתפטר, אך בשלב זה כלל לא ברור האם יניח בפניו מכתב התפטרות וייכפה עליו לסיים תפקידו בממשלה. שרון עושה את צעדיו, בנושא זה, בתיאום עם היועמ"ש, מני מזוז.
אפשרות נוספת: פריצקי יודיע במוצ"ש על התפטרותו. מאז החשיפה מתייעץ עם גורמים שונים, בהם כמה מחבריו הקרובים ועם פרקליטים, בשאלה האם הוא מחוייב עתה בהתפטרות, והאם עליו להתפטר גם מהכנסת. נודע לי, כי פריצקי סבור שלא ביצע עבירות על החוק, אלא נהג לכל היותר בטיפשות. לכן הוא אינו מתכוון להתפטר מהכנסת.

תאריך:  10/07/2004   |   עודכן:  10/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
"מספר התלמידים הערבים במחוז הצפון גדול ב-2% ממספר התלמידים היהודים", דברי דוד וסרמן בראיון למקומון "כל העמק והגליל"
ענבל אביב
הצגה חדשה אשר עלתה על בימת הקאמרי משרטטת את הקווים לתקופה בעלת משמעות היסטורית באירופה של שנת 1969
יואב יצחק
המטרה: "להכות" בעברייני תנועה ולגרום לירידה חדה בתאונות הקטלניות; כלי הרכב יועברו לחניון ובעל הרכב יחוייב בתשלום השמירה; השר מבקש להוציא תקנות חדשות בנושא
עומר כרמון
השבוע הוכרזו שש המנצחות בתחרות העובדות הסקסיות ביותר של רשת הענק האמריקנית למכירת חומרי בניין, הום דיפו; המנצחות מופיעות כעת בסידרת צילומי עירום באתר פלייבוי כשהן לבושות בסינור הכתום של הום דיפו, אך בעיקר בלעדיו
אלונה קורן
לדבריו, יש להגדיל ההשקעות בתשתית ב-25% בחמש השנים הבאות - להיקף של 100 מיליארד שקל; "הממשלה הנוכחית עשתה צעד גדול קדימה בחיזוק אמינותה התקציבית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il